گفته می شود

گفته می شود  در ادامه برخورد با متهمان پرونده کثیرالشاکی رمزارز جعلی کینگ مانی، نایب رئیس فدراسیون فوتبال نیز، امروز بازداشت و روانه زندان شد. پیش از این نیز آقای (ف. ق) متهم ردیف اول و همسر نایب رئیس فدراسیون فوتبال در این پرونده کلاهبرداری نیز بازداشت و با قرار وثیقه ۱۸۰۰ میلیارد تومانی روانه زندان شده است.پرونده رمز‌ارز جعلی کینگ مانی بزرگترین پرونده کلاهبرداری در حوزه ارز‌های دیجیتال است و چندین هزار میلیارد تومان از شهروندان کلاهبرداری شده و مطالبات شاکیان در حال رسیدگی کارشناسی است

 

 

گفته می شود حسینی، معاون پارلمانی رئیس جمهوری گفته برخی با یک یا دو وزیر مخالف بودند و می‌خواستند وزرا تغییر کنند. وزرا شب و روز کار می‌کنند و برنامه‌های خود را دنبال می‌کنند.تاکنون بحثی در دولت درباره تغییر وزرا مطرح نشده است؛ البته بررسی عملکردها در دولت انجام می‌شود اما این بررسی به معنای این نیست که قرار است وزیری جابجا شود.شش سوال در دستور کار مجلس است. یک سوال اصلا طرح نشده و نمایندگان از پنج سوال دیگر قانع شده‌اند و بحث استیضاح در مجلس و در دولت هم بحث تغییر وزیر مطرح نیست

 

 

 

گفته می شود یکی از هنرمندان در خصوص دیدار رییس جمهور با هنرمندان گفته «زیباترین برخورد آقای رئیس‌جمهور زمانی بود که سیدجواد هاشمی، بازیگر و کارگردان بدون هماهنگی ایستاد و گفت: «برخی هنرمندان مایل نیستند با شما ملاقات کنند و این جمع همه هنرمندان ایران محسوب نمی‌شوند» رئیس‌جمهور هم در پاسخ با لبخند و احترام اعلام کرد «من رئیس‌جمهور و خدمتگزار همه هستم چه رای داده باشند و چه رای نداده باشند و ای کاش زمان و مکان اجازه میداد با همه دیدار کنم.»»

 

 

گفته می شود حجت الاسلام و المسلمین حسن پویا، معاون پژوهشی موسسه تنظیم و نشر آثار امام خمینی گفته با توجه به اینکه ثروت هنگفتی در بسیاری از کشورها از جمله ایران وجود دارد، نباید هیچ فقیری داشته باشیم در حالی که مثلاً در عربستان و در کنار خانه خدا فقر وجود دارد و فقرا نیازمند کمک هستند. یا در ایران با وجود این همه خیریه، چرا باید فقیر داشته باشیم! از این جهت که مردم خیرات می کنند، بسیار مطلوب است، اما این نشانه ضعف ماست که باید این همه کمک شود و باز هم نیازمند وجود داشته باشد در حالی که توان و قدرت و ثروت ما بیش از این است و اگر به این دعاها و کلمات نورانی و پیام های قرآنی عمل شود.

 

 

 

گفته می شود به دنبال تأخیر دولت آمریکا در صدور روادید برای هیات ایرانی جهت حضور در اجلاس بهاره بانک جهانی و موکول شدن صدور روادید به روزهای منتهی به سفر وزیر اقتصاد سفر خود را به این کشور لغو کرد.

 

 

گفته می شود چین واردات گوشت از سه شرکت برزیلی را‌ به مدت یک هفته ممنوع اعلام کرده است. دلیل ممنوعیت نگرانی از وجود برخی مواد مشکوک به آلودگی سویه جدید ویروس کروناست.

 

 

گفته می شود دبیر سندیکای صنایع کنسرو ایران گفته انجمن‌های تولیدکنندگان کنسرو، یک ماه است که سهمیه روغن را از وزارت کشاورزی دریافت نکردند؛ از این‌روی، واحد‌های تولیدکننده بزرگ با نیمی از ظرفیت اقدام به تولید می‌کنند و تولیدکنندگان خرد، خط تولید خود را متوقف کرده‌اند. وی با اشاره به تاثیرات حذف ارز ترجیحی در تولید محصولات کنسروی، خاطرنشان کرد: هنوز ابلاغیه‌ای درباره زمان حذف ارز ترجیحی به تولیدکنندگان داده نشده است، اما اگر این ارز حذف شود، قیمت محصولات کنسروی حدود ۳۰۰ درصد افزایش پیدا می‌کنند.

 

 

 

 

 

 

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*