گفته می شود

گفته می شود پولاد کیمیایی بازیگر “خائن کشی” و “گشت ارشاد” و فرزند مسعود کیمیایی، با انتشار ویدیویی، نسبت به اتفاقات اخیر در فضای سینمای دچار قهر مخاطبِ امروز ایران، واکنش نشان داد.او از گروهی گفته که با سینمای ایران مخالفند؛ چون هنر «واقعیت‌ها» را نشان می‌دهد و درباره جنبش می‌تو چنین اظهار کرده که با آن مخالفتی ندارد، اما «ناخالصی» دارد و گفته: «به‌بعضی‌ها تجاوز نشده، خودشان خواسته‌اند و اتفاق افتاده، و حالا ناگهان نقش دختر مظلوم را بازی می‌کنند».

 

 

 

گفته می شود دبیر انجمن کانون سراسری انبوه‌سازان با بیان این‌که طرح تهاتر نفتی یک طرح نمایشی بود که سرانجامی نداشته است، گفته «بحت تهاتر نفتی برای ساخت مسکن یک‌بار توسط رستم قاسمی، وزیر راه و شهرسازی مطرح ولی با استقبال طرف چینی مواجه نشد. در این طرح قرار بود هزینه ساخت مسکن برای ۵۰‌هزار واحد مسکونی از طریق تهاتر نفتی تامین شود که به نتیجه نرسید حتی در صورتی که این شیوه از ساخت اجرا می‌شد باز هم این تعداد واحد در مقابل یک میلیون واحد رقم بسیار ناچیزی بوده است.»

 

 

گفته می شود نماینده رباط کریم در مجلس خطاب به هیات رئیسه مجلس گفته دو سال قبل طرحی را تحت عنوان “ممنوعیت گرداندن حیوانات نجس العین در شهر” را تقدیم هیات رئیسه کردیم اما متاسفانه تاکنون در دستورکار صحن قرار نگرفته است

 

 

گفته می شود نماینده مجلس گفته با ادامه روند فعلی تا چند ماه آینده، نیمی از کابینه دولت استیضاح می‌شوند محمود زاده، عضو کمیسیون کشاورزی گفته هیات رئیسه مجلس جلوی استیضاح وزرا را گرفته است. کار هیات رئیسه مجلس در جلوگیری از استیضاح وزرا، استقلال مجلس را زیر سوال می برد و این اقدام، غیر قانونی و برخلاف آیین نامه داخلی مجلس است.

 

 

گفته می شود عضو هیات رییسه مجلس گفته یک روز قیمت تولیدکننده و یک روز قیمت مصرف‌کننده روی کالاها درج می‌شود که این موضوع هم فروشندگان و هم مردم را سرگردان کرده است.از سوی دیگر گرانی گوشت و افزایش قیمت خودرو، فولاد و سیمان مشکلات جدی را به وجود آورده که می‌طلبد وزرا حرکت بیشتری انجام داده و مراقب باشند.تا کی می‌خواهند دست روی دست گذاشته و افزایش قیمت‌ها را تماشا کنند

 

 

گفته می شود از هر چهار نفری کە در آلمان زندگی می‌کند، یک نفر پیشینە مهاجرتی دارد. بر پایه جدیدترین گزارش ادارە آمار آلمان این افراد حدود ٢٧.٢ درصد از کل جمعیت آلمان را تشکیل می‌دهند. ترکیه با ١٢ درصد، کشور اصلی مبدا مهاجران است.

 

 

 

 

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*