گفته می شود

گفته می شود  حذف قیمت مصرف کننده و بازگشت دوباره آن بر روی کالاها، نمونه‌ای از اقدامات عجیب و غیرکارشناسی وزارت صمت است که دود آن تنها به چشم مردم می‌رود. این در حالی است که بهتر بود طرح‌های تخیلی دست کم یک‌بار در مقیاس کوچک اجرا شود.

 

 

 

گفته می شود رئیس سازمان غذا و دارو گفته است که دارو‌های وارداتی تا ۶ برابر و دارو‌های تولید داخل هم با توجه به میزان ارز تامین مواداولیه ۳۰ تا ۱۰۰ درصد افزایش قیمت داشتند.

 

 

گفته می شود مجید مجیدی مدعی شده برخی آدم‌ها در این مملکت باید محاکمه فرهنگی شوند. تلویزیون چه نسبتی با جامعه دارد؟ خودشان آمار و ارقام درست می‌کنند. عنوان رسانه ملی را باید بردارند و نامش را بگذارند رسانه میلی. هرچه می‌سازند بی خاصیت است. سریال منتقدانه شان هم می‌شود گاندو که بیشتر تسویه حساب سیاسی است. شما تصور کنید عادل فردوسی پور را هم تحمل نکردند. او کاریزما و طرفدار دارد. برای همین او را به حاشیه راندند. همه امید‌ها را بسته اند. انگار راه تنفس را از مردم گرفته اند. آقای ضرغامی اگر همین نگاه کنونی تان را فقط ده درصد آن را زمانی که در تلویزیون بودید اجرا می‌کردید، چه فضایی ایجاد می‌شد؟ همین آقای احمدی نژاد مردم را خس و خاشاک خواند، اما الان مدام از مردم حرف می‌زند.

 

 

گفته می شود پس از سویه ترکیبی امیکرون و دلتا، سازمان بهداشت جهانی (WHO) اکنون در مورد دومین سویه جهش یافته ویروس کرونا که سویه ترکیبی از دو زیر سویه امیکرون است، هشدار داد.این سازمان اعلام کرد: نتایج مطالعات اولیه نشان می‌دهد که میزان نرخ رشد این نوترکیب جدید در مقایسه با زیرسویه BA.۲ به میزان ۱۰ درصد است. تاکنون سه ویروس ترکیبی یا نوترکیب شناسایی شده است؛ دو مورد ترکیبی از دلتا و امیکرون و سومین سویه ترکیبی از دو زیر سویه امیکرون است

 

 

گفته می شود پس از آنکه امام جمعه شیروان به فرزاد نجات‌نیا، معاون وزیر راه و شهرسازی اعتراض کرد و گفت که او در سفر به شیروان خراسان شمالی نسبت به ناهار مرغ و ماست انتقاد کرده و به دو دختر که به استقبال او آمده بودند ۸۰ میلیون تومان جایزه داده است، رستم قاسمی، وزیر راه و شهرسازی دستور پیگیری صادر کرد.

 

 

گفته می شود همتی، رئیس اسبق بانک مرکزی گفته درآمد ارزی نفتی دولت در ۹۸ و ۹۹ بطور میانگین سالی ۱۱ میلیارد دلار شد، یعنی یک چهارم!دو ماه آخر سال ۹۸ پیشنهاد دادند ۵ میلیارد دلار از ارزهای مسدود شده در کره جنوبی را بانک مرکزی بخرد و جای آن ریال خلق کند!شورای عالی سران سه قوه از جمله آقای ابراهیم رئیسی تصویب کردند و بعدا تایید رهبر انقلاب را هم گرفتند!

 

 

 

 

 

گفته می شود بنا بر گفته‌های کوین جکو و کوین مارکت کپ در دوم آوریل، ۱۹ میلیون بیت‌کوین استخراج شد؛ به این معنا که کمتر از دو میلیون بیت‌کوین جدید، می‌تواند از این نقطه به بعد به عرضه در گردش اضافه شود. به نقل از بیت‌کوین، نرخ صدور بیت‌کوین جدید برای استخراج‌کنندگان در طول زمان کاهش می‌یابد و آخرین بیت‌کوین قرار است در سال ۲۱۴۰ استخراج شود

 

 

گفته می شود در حالی که بازار خودرو در صدد مهیا شدن برای ورود خودروهای سواری به کشور بود، بند مربوط به واردات خودرو از قانون بودجه ابلاغ شده حذف شد.

 

 

 

گفته می شود ملاهبت الله آخند زاده، رهبر گروه طالبان طی فرمانی کشت تمام انواع مواد مخدر در افغانستان را ممنوع اعلام کرد.

 

 

 

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*