گفته می شود

گفته می شود محمودزاده، نماینده مردم مهاباد در مجلس گفته هم‌اکنون دو تخلف گسترده در شرکت پشتیبانی امور دام و تعاون روستایی رخ داده است. صدا و سیما هم به این موضوع پرداخته است. پس ساداتی‌نژاد نه تنها سوت‌ نزد بلکه فساد در دوره ایشان گسترده‌تر شد.بررسی عملکرد وزارت جهاد کشاورزی دولت سیزدهم از یک جا باید شروع شود. از دو موج گرانی برنج ایرانی و خارجی در بازار و ضعف در کنترل بازار بگیرید تا گرانی گوشت، مرغ و تخم‌مرغی که روز به روز در زندگی مردم کم‌رنگ‌تر و کم‌رنگ‌تر می‌شود.

گفته می شود حسین سلاح ورزی، رئیس کانون عالی انجمن‌های صنفی کارفرمایی ایران در واکنش به تصمیم اخیر شورای عالی کار در فضای مجازی نوشت: «افزایش ۵۷ درصدی مزد، اثری بر رفاه و قدرت خرید طبقه کارگر نخواهد داشت. این تصمیم غیرمسئولانه و فاقد آینده نگری، صرفا به معنای پایان کار رسمی طیف گسترده ای از کسب و کارهای کوچک و متوسط متکی به نیروی کار است که ستون فقرات بازار کار را تشکیل می دادند.» 

گفته می شود«آسوشیتدپرس» در گزارشی ادعا کرده که ایالات متحده محموله دو نفتکش مظنون به حمل نفت ایران را در سکوت خبری توقیف کرده است. در این گزارش ادعا شده که این نفتکش‌ها بخشی از طرح پیچیده مقابله با تحریم‌ها شامل اسناد جعلی و رنگ آمیزی مجدد عرشه کشتی برای پوشاندن محموله‌های غیرقانونی بوده است

گفته می شود رانت ۸ هزار میلیارد تومانی قیر رایگان مشکل ساز خواهد شد بسیاری از کارشناسان اقتصادی معتقدند مصوبه مجلس در خصوص تعیین نرخ ثابت برای قیر رایگان می تواند رانت گسترده ای ایجاد کند که می توانست صرف پروژه های عمرانی شود.

گفته می شودرئیس پلیس فتا فرماندهی انتظامی کشور گفته از ابتدای سال جاری، ۴۳۱ نفر در حوزه قمار و شرط‌بندی اینترنتی شناسایی بازداشت و به مراجع قضائی معرفی شده‌اند.

گفته می شود آیت‌الله علم‌الهدی با بیان اینکه مقصر بی‌حجابی‌های امروز دستگاه‌های نظامی و انتظامی نیستند، گفت: باید برای رفع مشکل بی‌حجابی، مردم به میدان بیایند و اعتراض کنند.

گفته می شود یک تحلیلگر مسائل امنیتی درباره‌ی ماجرای کاترین شکدم و مصاحبه‌ی اخیر او با بی‌بی‌سی فارسی گفته اینکه بگوییم رسانه‌ی درون حاکمیتی و کاملا حرفه‌ای و با نفوذ بی‌بی‌سی تحت نفوذ سرویس اطلاعاتی جمهوری اسلامی و علیه اسرائیل است یک حرف کودکانه است. اتفاقا برعکس است؛ این مصاحبه توسط خود موساد طراحی شده است.

گفته می شود نماینده تهران در مجلس در پاسخ به این سوال که چرا مجلس در مدت کوتاهی حذف ارز ترجیحی را تصویب کرد، اظهار کرده «به باور من دلیلش این بود که مدیریت جلسه می‌خواست این اتفاق بیافتد و عملا جلسه صحن علنی به سمتی رفت که این اتفاق رخ دهد.

گفته می شود مدیر مسئول روزنامه کیهان با تأکید بر اینکه اگر ایران، آمریکا را تحقیر نکرده بود، روسیه جرأت حمله به اوکراین را نداشت، گفته تمام خاک اروپا زیر بُرد موشک‌های نقطه زن جمهوری اسلامی است و بر فراز فلسطین اشغالی، هیچ کبوتری پرواز نمی‌کند مگر آنکه با رادارهای ما گرفته می‌شود

گفته می شود حسین جلالی عضو هیئت رئیسه کمیسیون فرهنگی مجلس گفته شایعه کرده بودند که مقام معظم رهبری مخالف این هستند که مجلس به فضای مجازی ورود کنند و ما در این زمینه از رهبر معظم انقلاب استعلام گرفتیم که ایشان فرمودند مخالفتی در این زمینه ندارند.

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*