پیامک

 

 

سلام دارم خدمت مسئولین بنیادشهید استان زحمت بکشند. چند شهد گمنام هم در  روستای امیرابادشیبانی حاشیه ی مرکز استان دفن شوند باسپاس ازاهالی روستا
۱۴۰۰/۱۲/۱۹ ۲۳:۲۲:۳۸ خوانده نشده خیر
۲ ۳۰۰۰۷۶۵۰۰۰۹۹۹۶
سلام اداره حمل و نقل جاده ای استان برای خاموشی های تقاطع های غیرهمسطح و جاده های استان عذر بدتر از گناه می آورد. سرقت چراغ یا سیم و کابل چگونه و چطور؟ مگر این محدوده متولی نگهداری ندارد؟ در قرن ۲۱ با این همه پیشرفت و دوربین نظارتی و نیروی های اداره راه این توجیه و این طرز نگهداری بیت المال پذیرفته نیست.
خوانده نشده خیر
۳ ۳۰۰۰۷۶۵۰۰۰۹۹۹۶
سلام مسوولین صدا و سیما.شبکه ۴تا یکی دو هفته قبل در بیرجند قابل دریافت بود که دیگر قابل دریافت نیست.صدا و سیما هر از گاهی چند شبکه را با هزینه های سرسام اور که در واقع مال مردم است با کیفیت اچ دی تبلیغ و راه اندازی می کند که وقتی مدتی می گذرد یا حذف می شود یا از کیفیت اچ دی خارج میشه مثل شبکه تماشا.لطفا مسوولین صدا و سیما پاسخ بدهند چون شاید تنظیمات جدیدی دارد که ما نمی دانیم یا اینکه هزینه اش بالا بود و یواشکی حذف شده.پاسخگویی از لوازم مسوولیت است.
خوانده شده خیر
۴ ۳۰۰۰۷۶۵۰۰۰۹۹۹۶
باسلام خدمت اعضاء محترم شورای تامین شهرستان درمیان تراکنش جمعیتی نوغاب درمیان به سرعت درحال گسترش است ومهاجرپذیری بالایی دارد کلانتری مرکز اسدیه به دلیل بعدمسافت پاسخگو نیست استقرارکلانتری درنوغاب درمیان یکی از ضروریات می باشد برای نظم امنیت وصیانت ازحقوق شهروندی خواستارپیگیری این موضوع ازشورای تامین شهرستان هستیم تدبیری برای منطقه شمال شهرستان بیندیشیدباتشکر شهروندان درمیان
خوانده شده خیر
۵ ۳۰۰۰۷۶۵۰۰۰۹۹۹۶
چرا پلیس راه و پلیس راهنمایی و رانندگی بیرجند با انبوه تریلی و کامیون هایی که حدفاصل پلیس راه بیرجند تا بلوار امام رضا را تبدیل به پارکینگ ماشینهای سنگین کرده اند برخورد نمی کند؟ فلسفه وجود پایانه بار بیرجند چیست؟

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*