گفته می شود 

گفته می شود سخنگوی هیات رئیسه مجلس گفته از نظر حقوقی الزامی برای تصویب پیش نویس توافق ایران و ۴+۱ در مجلس نیست. این در حالی است که مجلس اخیرا در بیانیه ای شش شرط برای اجیای برجام گذاشته بود که در یکی از آنها آمده بود که دولت موظف است انجام تعهدات طرف غربی را به مجلس گزارش کنند تا در صورت تایید و تصویب، مجلس نسبت به گامهای کاهشی در زمینه هسته ای اقدام کند

 

 

گفته می شود نماینده تهران در مجلس شورای اسلامی تاکید کرده مجازات مالی ستاد ملی مقابله با کرونا که مصوبه مجلس را نداشته و برای دولت درآمدزایی می‌کند، غیر قانونی است.روح الله ایزدخواه در جلسه علنی نوبت اول امروز مجلس و در جریان بررسی بخش درآمدی لایحه بودجه ۱۴۰۱، در تذکری بیان کرد: امروز گفته شده که ستاد ملی مبارزه با کرونا مصوب کرده که صاحبان خودروهای سواری که واکسن نزده باشند در ایام نوروز با تردد روزانه یک میلیون تومان جریمه خواهند شد. خودشان اعلام کرده‌اند که تاکنون صاحبان دو میلیون خودروی سواری واکسن نزده‌اند. وی در ادامه اظهار کرد: بر اساس این مصوبه دولت بالغ بر ۲۰۰۰ میلیارد تومان درآمد خواهد داشت و این درآمد غیر قانونی می باشد چرا که مصوبه مجلس را ندارد. مجازات مالی ستاد ملی مقابله با کرونا غیر قانونی بوده و مغایر قانون اساسی است.

 

 

گفته می شود عیسی زارع‌ پور، وزیر ارتباطات گفته با اجرای پروژه فیبر نوری منازل و کسب و کار‌ها اینترنت پرسرعت (صدبرابر سرعت فعلی) را تجربه خواهیم کرد.در تلاشیم ۲۰ میلیون پورت فیبر نوری را در همه جای کشور راه اندازی کنیم.

 

 

گفته می شود بعد از اینکه ژاپن بانک مرکزی روسیه را تحریم کرد، شرکت تویوتا اعلام کرده که به‌دلیل حمله سایبری، موقتا تمام خطوط تولیدش را تعطیل می‌کند.نخست‌وزیر ژاپن گفته نمی‌دانیم حمله به روسیه ربطی دارد یا نه اما در موردش تحقیق می‌کنیم

 

 

گفته می شود وزارت خارجه فرانسه بعد از ظهر دوشنبه به وقت تهران از لزوم خاتمه مذاکرات رفع تحریم‌های ایران در روزهای آتی خبر داد.به گزارش خبرگزاری «رویترز»، وزارت خارجه فرانسه در این رابطه اعلام کرد که پایان دادن به مذاکرات هسته‌ای ایران در این هفته ضروری است.

 

 

 

گفته می شود نایب رییس مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه باید طرح صیانت به طور دقیق و علمی و به دور از حاشیه‌ها بررسی شود گفت که طرحی که موجب اختلال در اینترنت، کسب و کارها باشد، مورد تایید مجلس نخواهد بود.

 

 

 

گفته می شود کمیسیون تلفیق مجلس، برای سال آینده بر تخصیص ۹ میلیارد دلار به نرخ ترجیحی تاکید دارد با توجه به تجربه تلخ سال‌های اخیر، باید منتظر تداوم کسری بودجه و استقراض دولت از بانک مرکزی و در نهایت رشد تورم و گرانی‌ها حتی با وجود ثبات نرخ ارز باشیم.

 

 

 

 

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*