گفته می شود 

 

گفته می شود یک عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس تاکید کرد که طرح صیانت همچون بقیه طرح‌های مسدودسازی و محدودسازی از همین الان شکست خورده است.

 

 

گفته می شود فعالیت روسای ۷ فدراسیون از جمله علیرضا دبیر غیرقانونی است

با توجه به رای هیات عمومی دیوان عدالت اداری، روسای ۷ فدراسیون ورزشی که عضو هیات علمی دانشگاه هستند، باید جهت ادامه فعالیت بین دانشگاه و فدراسیون‌های تحت ریاست خود، یکی را انتخاب کنند

 

 

گفته می شود نماینده مردم بستان آباد گفته مصوبه امروز طرح صیانت فرایند قانونی لازم و ترتیب و توالی رسیدگی را مطابق آیین نامه داخلی مجلس و حتی آیین‌نامه اختصاصی کمیسیون مشترک طی نکرده است.

 

 

گفته می شود یک عضو کمیسیون مشترک بررسی طرح صیانت در مجلس شورای اسلامی از طرح درخواست لغو بررسی طرح صیانت در کمیسیون مشترک و بازگشت آن به صحن مجلس خبر داد.

 

گفته می شود محمد صالح مفتاح با انتشار اسنادی در توییتر مدعی شد که علیرضا زاکانی طبق قانون باید از شهرداری تهران برکنار شود.

 

 

گفته می شود عضو کمیسیون مشترک بررسی طرح حمایت از حقوق کاربران در فضای مجازی با انتقاد از جوسازی‌های صورت گرفته علیه مصوبه این کمیسیون گفته اجازه ندهید کسانی که دنبال حاشیه‌سازی هستند، وقت مجلس را بگیرند.

 

 

 

گفته می شود طبق آمار، کاربران ایرانی اینستاگرام به ۴۸ میلیون کاربر رسیده است.بررسی‌ها نشان می‌دهد تعداد زیادی از صفحات، به فعالیت‌های تجاری اختصاص دارند که عمدتا متعلق به کسب‌وکارهای خانگی، بومی و غیررسمی هستند و ارتزاق تعداد زیادی از خانوارها حالا به وجود اینستاگرام گره خورده است.بررسی‌ها نشان می‌دهد که در سال گذشته بیش از یک میلیون و ۷۰۰ هزار کسب‌وکار در اینستاگرام فعالیت داشته‌اند که حداقل ۲۰۰ هزار کسب‌وکار بزرگ و متوسط و ۵۰۰ هزار کسب‌وکار استانی و بومی را شامل شده است. هر کدام از این صفحات، منبع درآمد ماهانه یک یا چند نفر می‌باشد. در این بین یک میلیون صفحه هم در اینستاگرام وجود دارد که درآمد حداقلی دارند.اصلی‌ترین حوزه کسب و کاری در اینستاگرام، پوشاک و بعد از آن آرایشی و بهداشتی و در رتبه سوم مشاغل حوزه مشاوره و خدمات و در چهارمین جایگاه لوازم منزل و کسب و کارهای مرتبط با آن و بعد از آن مواد غذایی قرار دارد.

 

 

گفته می شود رئیس‌جمهوری آمریکا عصر سه‌شنبه به وقت واشنگتن در سخنانی ضمن اعلام تحریم دو بانک روسی گفته «ما قصد جنگ با روسیه را نداریم، اما می‌خواهیم این پیام را برسانیم که به همراه متحدانمان از هر وجب از قلمرو ناتو دفاع خواهیم کرد.»

 

 

گفته می شود معاون اشتغال وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفته بە دلیل تحرک بازار و افزایش تمایل بە بازار کار و اشتغال در سال‌های آیندە، شاهد افزایش نرخ بیکاری در کشور خواهیم بود.

 

 

گفته می شود در بحبوحه افزایش تنش‌ها بر سر اوکراین، کاخ سفید اعلام کرد در حال حاضر هیچ برنامه‌ای برای نشست بین جو بایدن و ولادیمیر پوتین، روسای جمهور آمریکا و روسیه وجود ندارد.

 

 

 

گفته می شود وزارت خزانه داری ایالات متحده تحریم‌هایی را علیه بانک های روسی و شرکت های مالی تابعه آن در روسیه اعلام کرد.

 

 

 

یک عضو کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها در مجلس شورای اسلامی، تاکید کرد: وزیر ارتباطات باید در خصوص علت کاهش سرعت اینترنت پاسخگو باشد.

 

 

 

 

 

 

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*