گفته می شود

 

گفته می شود نماینده تبریز در مجلس گفته ما هیچ راهی به جز گفتگو با دنیا، همسایگان و حتی دشمنان خودمان نداریم. در قرآن خداوند می‌فرمایند هروقت تو را به گفتگو و صلح دعوت کردند بپذیر؛ اما مواظب باش که سرت کلاه نرود. اینکه عده‌ای زمانی می‌گفتند مذاکره اخ و بد است و الان دنبال آن افتادند نامردی و بی انصافی است.

 

 

گفته می شود ستاد ‏تعزیرات استان لرستان اعلام کرده  سرنوشت ۵۶۳ خودرو قاچاق لاکچری که در دولت‌های گذشته در لرستان توقیف شد، در هاله‌ای از ابهام است و مشخص نیست این خودروها اکنون کجا هستند.

 

 

 

گفته می شود در سال ۱۳۸۰ «حسین موسویان» سفیر وقت ایران در آلمان و مشاور وقت منطقه آزاد کیش، شخصی را به نام «خدایار علم بیگی» به منطقه آزاد معرفی و اعلام می‌کند که این فرد می‌تواند ۲ میلیارد یورو سرمایه‌گذاری انجام دهد؛ در همان زمان ۲۰۰ هکتار از اراضی کیش با یک ثمن به علم‌بیگی واگذار می‌شود و این فرد نیز به تعهدات خودش عمل نمی‌کند. پرونده‌ای که در آن زمان با پیگیری سازمان بازرسی تشکیل شده بود اخیرا به حکم منجر شده و «حسین موسویان» سفیر وقت ایران در آلمان به ۱۱ ماه حبس و همچنین «حسین قاسمی» مدیرعامل وقت منطقه آزاد کیش، «محمد علی نجفی» معاون وقت منطقه آزاد کیش، «جمشید قنبر مدیر سرمایه گذاری منطقه آزاد کیش، «ابوتراب فاضل» مدیر حقوقی منطقه آزاد کیش و «کاظم عامری» نماینده منطقه آزاد کیش در انعقاد قراردادها، به تحمل حبس محکوم شدند. «خدایار علم بیگی» نیز به لحاظ تبانی در معاملات دولتی به سه سال حبس محکوم شده؛ در جریان این پرونده ثابت شد که این واگذاری در اثر تبانی در معاملات دولتی صورت گرفته است.

 

 

گفته می شود دبیرکل حزب جمهوریت با انتقاد شدید از برخی رفتارهای دولت سیزدهم گفته مردم برای سیر کردن شکم خود با مشکل مواجه هستند و از دولت انتظار دارند به جای آزادسازی سواحل به دنبال مقابله با گرانی‌های افسارگسیخته باشد. چاپلوسان اطلاعات غلط به دولت می‌دهند.

 

 

گفته می شود امیر قطر بعد از دیدار با رئیس جمهور ایران توییتی منتشر کرد و نوشته من با جناب آقای ابراهیم رئیسی، رئیس جمهور، که امروز از دیدن ایشان خوشحال شدم، در مورد راه‌های تقویت همکاری بین قطر و ایران که روابط تاریخی ما مبتنی بر اصل حسن همجواری و دستیابی به منافع مشترک است، گفت‌وگو کردم. همچنین علاوه بر بررسی مهم‌ترین تحولات منطقه‌ای و بین‌المللی، راه‌های حفظ امنیت و ثبات منطقه را بررسی کردیم.

 

 

گفته می شود سخنگوی کمیسیون فرهنگی درباره جلسه فوق‌العاده این کمیسیون با دکتر محمدمهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، از هشدار اعضای کمیسیون به وزیر مبنی بر وجود نفوذ در بدنه وزارت فرهنگ و ارشاد خبر داد و گفته بدنه و نیروی انسانی کارآمد با افکار جامع و پایبند به ارزش‌های ایرانی و اسلامی در دولت هست؛ اما نسبت به احتمال نفوذ نیز هشدار و به وزیر محترم در این باره تذکر دادیم.

 

 

 

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*