گفته می شود 

گفته می شود اینماد که در سابقه ده‌ساله خود بار‌ها به‌واسطه ناکارآمدی و عدم مسئولیت‌پذیری در کلاه‌برداری (سایت‌های دارای نماد) موردانتقاد قرارگرفته، اکنون با تبدیل‌شدن به یک مجوز الزامی زمینه ایجاد فساد و فعالیت غیرقانونی را فراهم آورده است. «اینماد فروشی» و درگاه اجاره‌ای جدیدترین دست آورد اجباری شدن نماد اعتماد الکترونیکی است.

 

 

گفته می شود خبرگزاری فارس در واکنش به فایل صوتی منتشر شده از دو فرمانده سپاه در گزارشی که به گفته خودش حاصل گفت‌وگو با چهار منبع مطلع است درباره شرکت «یاس» می‌نویسد: شرکت یاس در بحبوحه درگیری میدانی نیروی قدس سپاه با داعش و تروریستهای تکفیری و در شرایطی که دولت وقت حاضر به پشتیبانی از رزمندگان در میدان نبود، تاسیس شد. این شرکت قرار بود از طریق اجرای پروژه‌های عمرانی منابع مالی لازم را برای پشتیبانی از جبهه مقاومت تامین کند. با این حال شرکت یاس نتوانست به طور کامل در اهداف اقتصادی خود موفق شود و از طرفی چون بیرون از ساختار سپاه و شهرداری ایجاد شده بود سیستمهای نظارتی این دو نهاد نتوانسته بودند نظارت موثری را در حین فعالیت این شرکت داشته باشند.

 

 

گفته می شود نایب‌رئیس انجمن داروسازان ایران گفته داروهایی مثل اکسپکتورانت یا شربت‌های آنتی بیوتیک و دیفن هیدرامین در بعضی استان‌ها نایاب شده و برخی داروخانه‌ها از کمبود دیگر داروها خبر می‌دهند.اگر در تامین داروهای مربوط به مقابله با ویروس جدید خللی وارد شود، آن‌وقت خروج از پیک مربوط به اومیکرون به‌ سختی میسر خواهد بود.بسیاری از مردم تست کرونا نمی‌دهند تا مشخص شود مبتلا به کرونا یا سرماخوردگی شده‌اند، اقدام به‌خوددرمانی می‌کنند. همین مصرف بالا، سبب شده تا این داروها با کمبود مواجه شود

 

 

گفته می شود کتایون نجفی‌زاده، مدیرعامل انجمن اهدای عضو ایرانیان گفته بیش از ۲۵ هزار نفر در لیست انتظار دریافت عضو هستند، متاسفانه روزی ۷ تا ۱۰ نفر از آن‌ها به دلیل نرسیدن عضو پیوندی در شرایط عادی فوت می‌کنند، درحالی‌که تقریباً سالانه ۶ هزار عضو سالم و قابل اهدا زیر خاک می‌رود.

 

 

گفته می شود رییس مرکز ارتباطات مردمی ریاست جمهوری این مرکز را پیشانی و کانون ارتباط دولت با مردم دانسته و گفته حجم مطالبات و درخواست‌های مردم نسبت به پنج ماهه ابتدای سال ۱۹ برابر شده است.

 

 

گفته می شود یک عضو کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها در مجلس شورای اسلامی، تاکید کرده مشکلی از لحاظ قانونی جهت صدور گواهینامه برای بانوان ایرانی نبوده و بنده این موضوع را در قالب طرح سوال از وزیر کشور و ثبت طرح اصلاحیه قانون دنبال خواهم کرد

 

 

 

 

گفته می شود بمب‌افکن‌ هسته‌ای آمریکا که از پایگاه خود در انگلیس پرواز کرده بود، غیرمنتظره مسیر خود را تغییر داد. این بمب‌افکن که نزدیک سواحل لبنان و سوریه شده بود، غیرمنتظره به سمت جنوب تغییر مسیر داد و وارد حریم هوایی مصر شد؛ جنگنده‌های رژیم صهیونیستی نیز آن را همراهی کردند.

 

 

گفته می شود سخنگوی وزارت دفاع دولت طالبان در افغانستان اعلام کرد که این وزارتخانه برای تشکیل یک ارتش ۱۵۰ هزار نفری برنامه‌ریزی می‌کند.

وی در این باره اظهار کرد: برای ایجاد چنین ارتشی به نیروهای مجرب نظامی نیاز است و وزارت دفاع در نظر دارد افسران مجرب را در ارتش جدید استخدام کند.

 

 

گفته می شود طالبان واشنگتن را تهدید کرد در صورت عدم تجدید نظر درباره پرداخت غرامت به بازماندگان قربانیان ۱۱ سپتامبر از محل دارایی‌های بلوکه شده افغانستان، روابط خود با ایالات متحده آمریکا را بازنگری خواهد کرد.

 

 

 

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*