گفته می شود

گفته می شود عضو کمیسیون امنیت ملی با اشاره به فایل صوتی منتشر شده میان دو چهره نظامی گفته آنچه که بدخواهان می‌خواستند به دست بیاورند و بهانه تخریب سپاه قرار دهند، دستگیرشان نشده است و چیزی هم دستگیرشان نخواهد شد. دشمن با این جنگ روانی نمی‌تواند بر محبوبیت سپاه خدشه‌ای وارد کند.

 

گفته می شود ضرغامی درمورد رد صلاحیتش گفته اگر دلیل صبحانه خوردن من با حسین کروبی، ابطحی و عماد باقی را نمی دانستید، از من سوال می کردید. اگر اینها را متوجه نشدید، نیت خوانی شد و محاسبات دیگری کردید، اینجا به آدم ها ظلم می شود‌‌.

 

گفته می شود سازمان اطلاعات ترکیه مدعی است که توطئه ایران برای ترور یک تاجر ترک‌-اسرائیلی در شهر استانبول را خنثی کرده است.بنا بر گزارش روزنامه «صباح» ترکیه در روز جمعه، سرویس مخفی این کشور موسوم به «MIT» در هفته جاری هشت تن را که در تلاش بودند یائیر گلر را ترور کنند، دستگیر کرده است. یائیر گلر، تاجری با تابعیت دوگانۀ ترک و اسرائیلی است که فعالیت‌های اقتصادی‌اش در بخش‌های هوانوردی و دفاعی متمرکز است.

 

 

گفته می شود رئیس کمیسیون برنامه و بودجه و محاسبات مجلس گفته ۷۰ درصد از مشکلات کشور را بدون اینکه دولت پولی تزریق کند و با همراهی و کنار مردم بودن می‌شود حل کرد؛ اینها باید در استان‌ها مورد دقت و توجه باشد.

 

 

گفته می شود با دستور رئیس جمهور و برای حمایت از اقشار آسیب‌پذیر، سازمان هدفمندی یارانه‌ها شب (۲۱ بهمن) نسبت به واریز رقم ۱۰۰ هزار تومانی برای برخی گروه‌های هدف اقدام کرد، این پرداخت جدای از یارانه‌های نقدی ۴۵ هزار و ۵۰۰ تومانی نقدی و یارانه معیشتی و به مناسبت ۲۲ بهمن ماه انجام شد

 

 

 

 

گفته می شود حمید سجادی در مورد خبرهایی که پیرامون  عزل عزیزی خادم مطرح می‌شود گفته ما هم این موضوع را شنیدیم و چیزی رسمی و کتبی به ما اعلام نشده است. در هر صورت هر فدراسیونی برای خودش اساسنامه و هیات رئیسه با حدود اختیارات دارد. ما هم منتظریم به ما منعکس شود تا ببینیم ما هم چه وظایف نظارتی داریم.

 

 

گفته می شود وزارت خارجه پیونگ‌یانگ در بیانیه‌ای اعلام کرده «کیم جونگ اون» رهبر کره شمالی به مناسبت چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران برای آیت‌الله «سیدابراهیم رئیسی» رئیس‌جمهور ایران پیام تبریک ارسال کرده است.

 

 

 

گفته می شود «جو بایدن» رئیس جمهور آمریکا، روز جمعه، دستور بلوکه شدن ۷ میلیارد دلار از دارایی‌های افغانستان را صادر کرد و دستور داد که این اموال بلوکه شده میان قربانیان حملات ۱۱ سپتامبر و کمک‌های بشردوستانه به افغانستان تقسیم شود.

 

 

گفته می شود پایگاه خبری الخلیج الجدید نوشته همه کشورهای عربی حاشیه خلیج فارس جز دو کشور، سالروز پیروزی انقلاب اسلامی را به «سید ابراهیم رئیسی» رئیس جمهور ایران تبریک گفتند.

 

 

گفته می شود تلگرام ۶۴ کانال این سرویس پیام رسان را در آلمان مسدود کرد. نشریه زوددویچه سایتونگ بدون نام بردن از منبع آگاه خود گزارش کرده اقدام تلگرام پس از درخواست دفتر پلیس جنایی فدرال آلمان از تلگرام برای بستن این کانالها انجام شده است.

 

 

گفته می شود براساس کتاب جدیدی که قرار است به زودی منتشر شود، رئیس جمهوری سابق آمریکا تلاش کرده بود تا در دوران تصدی‌اش در کاخ سفید برخی از اسناد و مدارک را پاره و آنها را از طریق توالت‌های کاخ سفید امحا کند.

 

 

 

 

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*