گفته می شود

گفته می شود علی مطهری به نمازخواندن رئیسی در کاخ کرملین واکنش نشان داد.علی مطهری در توئیتر نوشت: نماز خواندن آقای رئیسی در کرملین این پیام را دارد که دین و مذهب، مردنی نیست بلکه نیاز فطری بشر است. امروز در قلب سرزمینی که ۷۰ سال با خدا و دین مبارزه کردند و نام بردن از آن جرم بود، نماز خوانده می شود.

 

 

 

گفته می شود دیدار حسن روحانی رئیس جمهور سابق، علی‌اکبر ناطق نوری رئیس مجلس پنجم، محمد خاتمی رئیس دولت اصلاحات و سیدحسن خمینی که طی هفته‌های گذشته صورت گرفته، واکنش‌های متفاوتی به دنبال داشته است.یکی از نزدیکان حسن روحانی درباره این دیدار به فارس گفت: این دیدار برای موضوعی خاص برگزار نشده بلکه یک دید و بازدید معمولی بوده است. افراد سیاسی با هم جمع می‌شوند و مسائل را تحلیل می‌کنند

 

 

گفته می شود محمد فاضلی، جامعه‌شناس سرشناس ایرانی از دانشگاه شهید بهشتی اخراج شد. دانشگاه شهید بهشتی، حکمی مبنی بر عدم نیاز به محمد فاضلی، استاد جامعه‌شناسی دانشکده ادبیات و علوم انسانی این دانشکده صادر کرد که این حکم به معنی اخراج وی از دانشگاه تلقی می‌شود.

 

 

گفته می شود بین محاسبات آژانس بین‌المللی انرژی (IEA) از ذخایر نفت جهان و آنچه در عرضه جهانی مشاهده کرده است، ۲۰۰ میلیون بشکه نفت اختلاف وجود دارد.

 

 

گفته می شود دولت ائتلافی جدید آلمان در نظر دارد تا سالانه ۴۰۰ هزار کارگر واجد شرایط را از خارج جذب کند تا هم با عدم توازن جمعیتی و هم با کمبود نیروی کار در بخش‌های کلیدی که بهبود از شرایط همه گیری را به خطر می‌اندازد، مقابله کند

 

 

 

 

گفته می شود «محمد العوضی» تنیسور نوجوان کویتی به نیمه‌نهایی مسابقات جهانی تنیس زیر ۱۴ سال صعود کرده بود ولی در حمایت از مردم فلسطین از بازی کردن مقابل نماینده صهیونیست‌ها انصراف داد.

 

 

گفته می شود  امام جمعه اصفهان به منتقدان روابط ایران با روسیه و چین گفته حضرت علی هم با کفار معامله می کرد

وی گفته باید توجه داشت که ما هیچ دلیلی نداریم و هیچ مرجعی نیز ما را از معامله و داد و ستد با بیگانگان منع نکرده، مگر آنکه با آنها در حال جنگ باشیم. روسیه و چین هیچ گاه در حال سلطه نگری نبوده‌اند و از این روی، معامله با کفار اشکال ندارد؛ همانطور که حضرت علی (ع) این کار را انجام می‌دادند.

 

 

گفته می شود امام جمعه کرج گفته احتمال دارد که رییس‌جمهور ما در کاخ سفید هم نماز بخواند وی گفته بهتر است، آمریکا عاقلانه تر عمل کند و فرصت محدود مذاکرات هسته ای را از دست ندهد.احتمال دارد که رییس جمهور ما در کاخ سفید هم نماز بخواند، زیرا این نمازی که در کاخ کرملین خوانده شد، پیام های مهمی در پی داشت. از نظر امام راحل(ره) تنها یک روز است که می توان با آمریکا رابطه برقرار کرد و آن روزی است که سران آمریکا آدم شوند.

 

 

گفته می شود تقی آزاد ارمکی گفته در مورد مواد مخدر ما یک دوره طولانی عوضی وارد شدیم و عوضی برخورد کردیم و به سراغ بازی بیهوده ی گرفتن معتادها رفتیم و بر مصرف مواد مخدر افزوده شد.قدیم مواد مخدر در ایران به عنوان دارو استفاده می شد ولی الآن ببینید که چه قدر سوء استفاده می شود. مواد مخدر سنتی و مدرن داریم و مدرن ها ساده و ارزان هم تولید می شود و ببینید چه جمعیتی مصرف می کنند. اگر ما روز اول اقدام درست کرده بودیم، خبرش را درست داده بودیم و مقابله درست کرده بودیم که این همه فراگیری نداشت.آمارها هست ولی وقتی اعلام نکنید پنهان و ماندگار می شود؛ وقتی ماندگار شد، صفت و رفتار مردم می شود و دیگر نمی شود به سادگی اعتیاد و خودکشی را از این مردم گرفت.

 

 

گفته می شود معصومه صالحی مدیر عامل انجمن دمانس و آلزایمر ایران گفته رشد جمعیت سالمندی در کشور یک حرکت روبه افزایش دارد و آلزایمر هم یک بیماری دوره سالمندی است که باعث زمین‌گیر شدن افراد در مراحل پیشرفته می‌شود، از این روی، می‌تواند فشار بسیاری از حیث اجتماعی، اقتصادی و روانی بر خانواده وارد کند.امروز دهه شصتی‌های ما به سمت سالمندی در حرکت هستند و میانسال هستند و باید فضا را به گونه‌ای آماده کنیم که سالمندی تهدید نباشد بلکه یک فرصت برای ما به شمار آید و از وجود سالمندان برای انتقال تجریبات، اقدامات داوطلبانه و خیرخواهانه استفاده کنیم

 

 

گفته می شود خبرگزاری فارس با انتشار ویدیویی هفت دقیقه‌ای به تحلیل دیدار رئیسی و پوتین و زبان بدن رئیس جمهوری روسیه پرداخت.در  این ویدیو با استناد به حرکات بدن پوتین می‌گوید، او در حین گفتگو با رئیسی دچار استرس بوده است، به همین دلیل کراوات خود را دو بار منظم کرده است.

 

 

 

 

 

 

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*