گفته می شود

 

 

 

گفته می شود بحث حذف استقلال و پرسپولیس از لیگ قهرمانان آسیا باعث افشا شدن ایرادات AFC از فوتبال ایران شده است.مشکل بزرگ استقلال و پرسپولیس که در نامه‌های اخیر AFC به آن اشاره شده، شامل مالکیت مشترک، بدهی‌های کلان مالیاتی، پرونده‌های بدهی و دولتی بودن این باشگاه‌هاست. در کنار این ایرادات می‌توان به صدها مشکل ریز و درشت دیگری از فوتبال ایران و امکانات و زیر ساختها اشاره کرد که به نظر می‌رسد با استانداردهای کسب مجوز حرفه‌ای فاصله دارد. گفته می شود در نامه‌ای که به فدراسیون فوتبال ارسال شده ۴۷۱ صفحه ایراد به باشگاه پرسپولیس و ۴۲۰ صفحه ایراد از باشگاه استقلال گرفته شده است.امروز حمید سجادی وزیر ورزش و جوانان هم به یکی دیگر از ایرادات AFC اشاره کرد و گفت: در استادیوم آزادی یکی از مواردی که اشکال گرفته بودند، این بود که تیر دروازه‌های رزرو ورزشگاه کجا هستند؛ در حالی که ما اصلاً تیر دروازه رزرو نداشتیم!

 

 

 

گفته می شود حمیدرضا مقدم فر مشاور فرمانده کل سپاه گفته در مورد آقای لاریجانی یک تذکری حضرت آقا دادند که در مورد فرزندانشان که فرزندانشان تحصیل کردند یا به هر طریقی رفتند به آمریکا و لندن، یک مصوبه ای در شورای عالی امنیت ملی داشتیم در این دو کشور فرزندان مسئولان در یک حدی نباید بوده باشند، اقامت داشته باشند، مقیم باشند از نظر حقوقی. خب بعدها نامه ای دادند که آقا شورای نگهبان که گفتید مقیم‌اند، این فرزندان برای تحصیل رفتند اقامت و تابعیت ندارند. حضرت آقا فرمودند اشتباه کردید، اشتباه جبران شود. شورای نگهبان می گوید من چهار پنج دلیل داشتم برای رد صلاحیت آقای لاریجانی، یکی بحث فرزندان بود، دلایل دیگر هم داشتم. بر مبنای آن دلایل یکی از دلایل خیلی خوب که یک دستگاه امنیتی هم اعلام کرد اشتباه کرده من هم بر مبنای آن ولی این دلیل هم عبور کند، باز سه چهار دلیل دیگر می‌ماند برای رد ایشان. حالا چه اتفاقی افتاده، پس رای سر جای خودش است، همه بعد از این موضع گیری حضرت آقا انتظار داشتند که یک اتفاقی بیفتد، شورای نگهبان اعلام کرد من دلایلم فقط این نبوده، خب بالأخره روشن است. بعدها ما متوجه شدیم نامه‌ای رد و بدل شده، آقای لاریجانی درخواست کردند که شورای نگهبان دلایل را به من بگو. شورای نگهبان هم محرمانه با اصرار زیاد ایشان و برادرشان اعلام کردند که شما دلایل رد صلاحیتتان اینها بوده، آقای لاریجانی هم جواب دادند حالا کاری ندارم به منطق آن پاسخ درست بوده یا غلط بوده، این رد و بدل شد.

 

 

 

گفته می شود براساس داده‌های رسمی سازمان تامین اجتماعی، شاغلان زیادی در فاصله میان سال‌های ۱۳۹۵ تا ۱۳۹۹ شهر محل کار خود را درون کشور تغییر داده‌اند.بنا به گزارش فوق، کوچ شاغلان بیش از همه در دو استان مهم بوشهر و خوزستان، رخ داده است. پس از آن لرستان و کرمانشاه شاهد خروج چند هزار نفری نیروی کار از استان خود بوده‌اند. مطابق انتظار، تهران مقصد نخست این کوچ شغلی بوده است.(بیش از سه‌چهارم آن‌ها به تهران رفته‌اند) پس از تهران، استان‌های البرز، گیلان و یزد پذیرای این جابه‌جایی شاغلان بوده است.

 

 

 

گفته می شود آیت‌الله عبدالله جوادی آملی از مراجع تقلید در دیدار رئیس جمهور با بیان اینکه کشور را کمیته امدادی اداره کردن برخلاف فرهنگ خلقت است، گفته خداوند انسان را با کرامت خلق کرد و دستور داد کرامت انسان محفوظ باشد.وی روز جمعه در دیدار با آیت الله سیدابراهیم رییسی رییس جمهور در قم، افزود: فقر به معنای نداشتن و نداری نیست، اسلام به شخص ندار، فقیر نمی گوید! در فرهنگ اسلام، فقیر کسی است که ستون فقراتش شکسته است، چنین فردی به هیچ کس اعتماد نخواهد کرد. در بیان قرآن، اقتصاد عامل قیام و ایستادگی جامعه است اگر اقتصاد خراب و ستون فقرات جامعه مشکل داشته باشد، مجبور خواهد بود به دیگران باج بدهد.این مرجع تقلید اظهار کرد: خداوند مردم را «کریم» آفرید؛ «وَ لَقَدْ کَرَّمْنا بَنِی آدَمَ»، روی این اصل کشور را کمیته امدادی اداره کردن برخلاف فرهنگ خلقت است،

 

 

 

گفته می شود کرملین در بیانیه‌ای به گفت وگوی تلفنی ولادیمیر پوتین رئیس جمهوری روسیه و جو بایدن همتای آمریکایی او اشاره کرد و نوشته پوتین در این مکالمه تلفنی به بایدن در مورد پیامدهای جدی تحریم‌های جدید آمریکا علیه روسیه در مساله اوکراین حتی تا قطع روابط دو کشور هشدار داد.

 

 

 

 

 

گفته می شود سحر زکریا در مصاحبه‌ای تصویری که به تازگی انجام داده است از مهران مدیری و حرف‌های گوهر خیراندیش انتقاد کرد و گفت:حافظه تاریخی مردم بسیار کوتاه است. خیلی از هنرمندان کارهایی انجام می‌دهند که پس مدتی سریع فراموش می‌شود و این برای یک جامعه بسیار بد است.ما نردبانی برای رشد مهران مدیری بودیم و اگر بخواهم دهانم را باز کنم خیلی نتایج بدی حاصل می‌شود. عده‌ای می‌گویند تو رد داده‌ای، بله رد داده‌ام.یک خانمی (گوهر خیراندیش) در جشن حافظ تریبون پیدا می‌کند و می‌گوید سریال زیر خاکی را خواباندند، نمی‌دانستم در عروسی دخترم هم نباید می‌رقصیدم. خانم بازیگر ما بسیار خوشحالیم که شما رقصیدید، ما نمی‌گوییم شما نرقصید. اما اینکه می‌گویند آمپول هوا می‌خواستند به ایشان تزریق کنند و تئوری‌های توطئه را یکی یکی ردیف می‌کنند یک بحث دیگر است.

 

 

گفته می شود کتایون ریاحی گفته آن‌هایی که می‌گویند هنرمندان برای مردم چه کردند، چرا زحمت هنرمندان را نمی‌بینند؟درباره صداوسیما فقط می توانم بگویم با کدام پیشنهاد می شود درست کرد خانه ای را که از پایبست ویران است و اینکه اصلا آیا کسی به پیشنهاد من گوش می دهد؟در حال حاضر بزرگترین معضل صداوسیما این است که تلویزیون برای مردم نیست و به یک سخنگو و ابزاری برای گروهی خاص تبدیل شده که متاسفانه نمی‌دانیم آیا حقیقتا دوست هستند

 

 

 

گفته می شود وزارت امور خارجه فرانسه در اقدامی گستاخانه اقدام ایران در پرتاب موشک ماهواره بر سیمرغ به فضا را محکوم کرده و مدعی شد که این اقدام بر خلاف قطعنامه‌های شورای امنیت سازمان ملل بوده است.

 

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*