گفته می شود

 

گفته می شود شبکه سعودی العربیه به نقل از برخی دیپلمات‌ها با تاکید بر اینکه تنها چند هفته با رسیدن به توافق درخصوص برنامه هسته‌ای ایران فاصله داریم، اعلام کرد: به نظر می رسد که اوایل فوریه تاریخ واقعی پایان مذاکرات باشد.

 

 

 

گفته می شود “درآمد ارزی حوزه گردشگری ترکیه از یک استان” ۲ برابر درآمد نفتی ایران است! یک کارشناس توسعه گردشگری مهمترین علل و عوامل موفقیت ترکیه در جذب گردشگران خارجی و توسعه صنعت گردشگری این کشور را در مقایسه تطبیقی با ایران تشریح کرد.

 

 

گفته می شود هواوی به دلیل تحریمهای آمریکا انتظار دارد درآمدش در سال ۲۰۲۱ به میزان حدود ۳۰ درصد کاهش داشته باشد و چالشهای متوجه این شرکت سازنده تجهیزات مخابراتی چینی در سال نوی میلادی همچنان ادامه پیدا می کند.

 

 

گفته می شود رئیس هیأت‌مدیره انجمن تالاسمی ایران از کمبود شدید داروهای حیاتی بیماران تالاسمی کشور خبر داد و گفت: از ابتدای امسال این مشکل گریبان بیماران را گرفته و تا امروز هیچ دارویی برای بیماران تالاسمی وارد کشور نشده مگر ۳۵۰ هزار ویال داروی تقلبی که خسارات زیادی برای بیماران تالاسمی به همراه داشته است.

 

 

 

گفته می شود پس از پایان ثبت نام متاهلین در روز ۱۵ دی‌ماه، ثبت نام از افراد مجرد بالای ۲۵ سال در طرح نهضت ملی مسکن آغاز خواهد شد و آن طور که وزارت راه و شهرسازی اعلام کرده، این افراد باید تعهدنامه محضری برای ارائه عقدنامه در هنگام تحویل واحد بدهند و اگر هنگام تحویل واحد ازدواج نکرده باشند، قرارداد فسخ می‌شود.

 

 

گفته می شود رئیس جمهور بر ضرورت تسهیل تردد ایرانیان خارج از کشور به داخل تأکید کرد و گفت: هیچ‌کس ممنوع‌الورود نیست و همه ایرانیان می‌توانند به داخل کشور تردد کنند و برنامه‌ریزی و تصمیم‌گیری در این زمینه به نحوی باشد که ایرانیان بدون مانع و به راحتی بتوانند به وطن خود تردد کنند.

 

 

گفته می شود یک کارشناس بازار مسکن گفته پس از تصویب قانون مالیات بر خانه‌های خالی، بانک ها و افرادی که به صورت گسترده اقدام به احتکار مسکن می‌کردند واحدها را به بازار عرضه کرده و بعضا زیر قیمت به فروش می‌رسانند که یکی از دلایل رشد معاملات در ماههای اخیر است.

 

 

گفته می شود عباس سلیمی‌نمین درباره ملاقات حسن روحانی با رهبری، گفته «ملاقات‌ این چنینی، مسبوق به سابقه و کاملا طبیعی است. روسای جمهور گذشته هم بعد از پایان دوره خود، ملاقات‌های فراوانی با مقام معظم رهبری داشتند. آقای خاتمی بعد از دوران ریاست جمهوری‌شان البته قبل از مسائل سال ۸۸ علیرغم مواضع خاص رهبری نسبت به دولت اصلاحات اما ملاقات‌هایی را با ایشان داشتند. آقای احمدی‌نژاد هم بعد از ریاست جمهوری با وجود اینکه مشکلات متعددی برای کشور ایجاد کرد اما با رهبری ملاقات داشتند.» او درمورد دیدار حسن روحانی با رهبر معظم انقلاب عنوان کرد: «شنیده می‌شود که آقای روحانی مایل بودند به مجمع تشخیص مصلحت نظام راه پیدا کنند اما رهبری فرموده‌اند که ایشان مجمع را قبول ندارند، حال چگونه می‌توانند در مجمع تشخیص مصلحت نظام منشا تاثیر و خدماتی باشند، چون در دوران ریاست جمهوری‌شان علیرغم اینکه چندین بار من تذکر داده‌ام که در مجمع شرکت کنند اما به هیچ وجه این کار را نکردند.»

 

 

 

گفته می شود نماینده قم در مجلس با بیان اینکه سکوت خواص در سال ۸۸ از خیانت سران فتنه کمتر نبود، گفت: اگر مردم در سال ۸۸ مقاومت نمی‌کردند، فتنه به اهداف خود می‌رسید و جمهوری اسلامی به مسلخ می‌رفت.

 

 

گفته می شود انسیه خزعلی معاون رئیس جمهور در امور بانوان و خانواده با بیان اینکه برای رفع برخی از آسیب‌ها در حوزه بانوان به دنبال بهره‌مندی از ظرفیت مردم هستیم، عنوان کرد: قانون‌های بسیاری در مورد حجاب داریم که متاسفانه تا به امروز اجرا نشده است اما دولت برای اجرای این قوانین قاطعانه ورود می‌کند. وی با تاکید بر اینکه مساله حجاب باید از ادارات شروع شود، گفت: تجرد قطعی یکی از تهدیدهای جدی کشور است؛ برای زوج‌های دهه شصت وام‌های خاصی در نظر گرفته شده است که امیدواریم بخشی از مشکل را رفع کند

 

 

 

 

گفته می شود محمدرضا خباز درباره سهمیه بندی بنزین براساس کدملی گفت: دولت آقای روحانی این طرح را در قالب لایحه بودجه سال ۹۸ مجلس تقدیم کرد؛ براساس این طرح قرار بود به هر ایرانی ماهانه ۲۰ لیتر بنزین داده شود. او می‌توانست آن را بفروشد یا استفاده کند، اما مجلس این پیشنهاد را رد کرد، چون نمایندگان تأکید داشتند، بنزین باید همان هزار تومان باشد.

 

 

گفته می شود طی حکمی از سوی شهردار مشهد، حسین باغ‌گلی به عنوان معاون شهردار و رئیس سازمان اجتماعی و فرهنگی منصوب شد.گفتنی‌ است پیش از این سید ابراهیم رئیسی، حسین باغ‌گلی را برای تصدی وزارت آموزش‌وپرورش به مجلس شورای اسلامی معرفی کرده بود، انتخابی جنجالی که با مخالف‌های زیادی از طرف جامعه معلمان همراه شد.

 

 

 

 

 

 

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*