گفته می شود

 

 

گفته می شود با فروکش کردن کرونا و کاهش آمار ابتلا و مرگ و میرها، بار دیگر ماجرای تمدید نکردن قرارداد ۳ ماهه مراکز درمانی با پرستاران تکرار شد. آمارهای غیررسمی از وجود ۸هزار پرستار با قرارداد ۸۹روزه در مراکز درمانی دانشگاه‌های علوم پزشکی و تامین اجتماعی حکایت دارد.

 

 

گفته می شود حمیدرضا مشتاق، صادرکننده فلفل دلمه‌ای گفته  این بارهای برگشت خورده وارد بازار داخلی شد و با قیمت های بسیار ارزان تری به فروش رسید، به طوری که قیمت هر کیلوگرم فلفل دلمه ای صادراتی از ۳۰ هزار تومان به ۵ هزار تومان رسید.در حال حاضر این فلفل های صادراتی به قرقیزستان نیز با قیمت کیلویی ۱۰ هزار تومان صادر می شود که یک سوم قیمتی است که ما به روسیه فلفل صادر می کردیم.

 

 

گفته می شود سید هادی هاشمی، رئیس اسبق پلیس راه راهور در مورد اینکه چرا تلفات رانندگی کاهش نیافته است، گفته موضوع مهم این است که با دست بردن در آمار تلفات رانندگی باز هم تلفات بالا است.

 

 

گفته می شود عباس عبدی با انتشار عکسی نوشته هنگامی که سرخوشانه یا نابخردانه قانون می‌نویسیم و وام ازدواج را زیاد می‌کنیم و تکلیف انقلابی خود را انجام شده می‌دانیم، نتیجه همین می‌شود که جوانان به بانک مراجعه می‌کنند و پاسخ می‌شنود که برو از نمایندگان بگیر! این قانونگذاری نیست؛ این سرِ کار گذاری جوانان است.

 

 

گفته می شود نماینده مردم نجف آباد در مجلس شورای اسلامی گفته باید نتیجه پرونده دوتابعیتی بودن حسن روحانی مشخص و اعلام شود که آیا وی دوتابعیتی بوده است یا خیر.

 

 

 

گفته می شود نماینده مردم آبادان در مجلس شورای اسلامی، خطاب به رییس جمهور، گفته متاسفانه بعضی از انتصابات شما، نه اهلیت لازم دارد و نه شانیت و به مصداق فذکر با صراحت اعلام می‌کنم تا دیر نشده در تیم اقتصادیتان تجدیدنظر کنید. آنها نه تنها مردانی برای تنگناهای اقتصادی نیستند بلکه در امور یومیه هم وامانده‌اند. نخواهی که ضایع شود روزگار به ناکاردیده نفرمای کار. وی اظهار کرد: دولتمردان بدانند متوجه باشند، نمایندگان محترم مجلس نه دلالند نه واسطه گرند و نه بیسواد. حواستان به اظهارنظرهایتان، به امضاهایتان و حتی پاراف‌هایتان باشد و کلام زرین امام راحل(ره) که فرمودند مجلس در راس امور است حتما تابلوی محل کارتان باشد.

 

 

گفته می شود دولت طالبان پخش سریال‌های خارجی، به تصویر کشیدن زنان بدون حجاب و پخش هر گونه موسیقی که در تعارض با شریعت اسلامی باشد را در رسانه ملی افغانستان ممنوع کرد. نمایندگان رسانه‌ها اعلام کردند که کمیته فرهنگی دولت طالبان، هرگونه تصویر از دختران با لباس‌های معاصر امروزی، حتی در تبلیغات را ممنوع کرده و روشن ساخته که همه زنان باید حجاب اسلامی داشته باشند و رسانه‌ها باید از نمایش برنامه‌های تلویزیونی خارجی که با فرهنگ افغانستان و قوانین اسلامی در تضاد است خودداری کنند.

 

گفته می شود شماری از مردم و فعالان اجتماعی افغانستان نسبت به آنچه بی توجهی تعدادی از جنگجویان طالبان نسبت به فرمان عفو عمومی رهبر این گروه و ادامه شکنجه و بازداشت های خودسرانه مردم و فرماندهان سابق اعتراض کردند.

 

 

گفته می شود سخنگوی دولت در پاسخ به شایعه استعفای وزیر اقتصاد گفته این شایعات بیشتر به یک شوخی تلخ شبیه است.آقای خاندوزی جزو فعال‎ترین، با انگیزه‎ترین و پرکارترین وزرای دولت است که در جلسات هیات دولت حضوری فعال دارد.

 

 

گفته می شود منابع عراقی از برکناری مدیرکل مستندات جنایی و مدیرکل مبارزه با مواد منفجره در وزارت کشور عراق به ظن دست داشتن در تلاش نافرجام برای ترور نخست‌وزیر کشورشان خبر دادند.

 

 

 

 

 

 

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*