گفته می شود

 

 

 

گفته می شود نماینده مردم تهران و عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی در مطلبی در صفحه شخصی خود در توئیتر نوشته «ایرادات جدیِ قانونی، اقتصادی و اجتماعی که مرکز پژوهش های مجلس به طرح حمایت از کاربران در فضای مجازی گرفته، نشان‌ دهنده بررسی همه جانبه این طرح و اثرات آن در کشور است. مخالفان این گزارش فنی و ذو ابعاد، به جای برچسب زدن بر یک مرکز پژوهشی معتبر، اگر نقد علمی به این سند پژوهشی دارند، اعلام کنند.»

 

 

گفته می شود رییس دفتر روحانی آنچه با عنوان محتوای دیدار رئیس‌جمهور سابق با مقام معظم رهبری منتشر شده است ، صرفا گمانه‌زنی اهالی سیاست و اصحاب رسانه خواند.

 

 

گفته می شود حجت الاسلام و المسلمین مهدی ابوطالبی، استاد گروه تاریخ اندیشه معاصر موسسه امام‌خمینی (ره)، یکی از شاگردان آیت‌الله مصباح‌یزدی در اظهاراتی اقدام به هزینه و فایده درباره ریزش‌ها و رویش‌های انقلاب اسلامی و روحانیت و حوزه‌های علمیه کرده و نتیجه گرفته که شاید ما به خاطر جمهوری اسلامی تا ده میلیون نفر را از دست داده باشیم؛ اما فقط بر اثر انقلاب اسلامی و به دست فارغ‌التحصیلان جامعه‌المصطفی ۵۰ میلیون نفر در دنیا شیعه شده‌اند. مهدی ابوطالبی استاد گروه تاریخ اندیشه معاصر موسسه امام‌خمینی همچنین مدعی شده است: «به نظر من نفوذ و محبوبیت روحانیت بعد از انقلاب خیلی بیشتر است.»

 

 

گفته می شود عبدالناصر همتی گفته یک مشکل ما مشکل انتظارات سیاسی و آن آینده تحریم است. باید پذیرفت که با ادامه تحریم اقتصاد توسعه پیدا نمی‌کند. ممکن است خیلی‌ها به من ایراد بگیرند که مجدداً همه چیز را به تحریم وصل کرده‌ام. زمانی که کشوری در تجارت، امور بانکی و مالی نتواند با دنیا ارتباط برقرار کند، چگونه توسعه پیدا خواهد کرد؟ آیا کشوری یافت می‌شود که توسعه خوبی دارد و با دنیا ارتباط ندارد؟ برخی می‌گویند ۲۰ درصد مشکلات از تحریم است. مگر می‌شود؟! در سال ۹۸ درآمد وصولی فقط بانک مرکزی که پیش از آن سالانه به طور میانگین ۲۶ میلیارد دلار بود، به ۸ میلیارد دلار رسید. در سال ۹۹ هم در کل سال به ۴ میلیارد دلار رسید. یعنی طی دو سال به ۱۲ میلیارد دلار رسید که نصف کل سال‌های پیشین بود.

 

 

 

گفته می شود جو بایدن واردات کالا از منطقه شین جیانگ چین را به دلیل وجود اردوگاه‌های کار اجباری برای اقلیت‌های مسلمان در این منطقه ممنوع کرد. دولت چین این اتهام را رد می‌کند و آن را نقشه آمریکا برای جلوگیری از توسعه چین دانست.

 

 

گفته می شود به گفته وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، حدود ۴۰۰۰ روستا در ایران فاقد هرگونه ارتباطات و ۳۶۰۰ روستا با ارتباط ناقص یا بدون کیفیت هستند.

 

 

 

گفته می شود امام جمعه موقت تهران گفته فتنه ۸۸ سنگین‌تر از ۸ سال جنگ تحمیلی بود

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*