گفته می شود /

 

گفته می شود فریدون حسنوند نماینده مجلس در یک برنامه تلویزیونی گفته زمانی که آقای ضرغامی رییس صدا و سیما بود، ما هم در کمیسیون فرهنگی بودیم و بحث ماهواره بود.آقای ضرغامی، اعضای کمیسیون فرهنگی را دعوت کرد و یک فیلم ویدویی داد و با هزار شرمندگی گفت این فیلم از فیلم های مستجهن است. از شبکه های ماهواره ای این را گرفته ایم. این را امشب به خانه ببرید و دور از چشم اعضای خانواده و به صورت خصوصی ببینید.چند روز بعد، به رهبری مراجعه و شکایت کرده بودند که صدا و سیما دارد فیلم مستجهن توزیع می کند

 

 

گفته می شود در قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت، دولت مکلف شده است با تقویت صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر نسبت به بیمه مادران خانه دار دارای سه فرزند اقدام کند.

 

 

گفته می شود با شناسایی نخستین مورد ابتلا به سویه جدید ویروس کرونا اومیکرون در کشورمان، همه چیز تحت الشعاع این موضوع قرار گرفته تا جایی که می‌بینیم خبری از بروزرسانی و انتشار نقشه رنگ بندی کرونایی نیست و به نظر می‌رسدT معیار‌های فعلی تعیین رنگ شهر‌ها دیگر مفید نیست و نیازمند پوست اندازی است.

 

گفته می شود با توجه به اینکه اومیکرون نسبت به ویروس دلتا تقریبا سه برابر سرایت‌زایی بیشتری دارد و یک نفر مبتلا می‌تواند ویروس را به ۱۰ نفر دیگر هم انتقال دهد و با توجه به زمان تکثیرش که حدود یک و نیم تا سه روز است، انتظار می‌رود که با رعایت نشدن پروتکل‌ها در سه تا چهار هفته آینده با اوج اومیکرون در ایران مواجه شویم.

 

 

گفته می شود پروفسور داریوش فرهود گفته اینکه به ازای هر فرزند چند میلیون بدهیم، دردی را دوا نمی‌کند. خیلی از کسانی که از کشور رفتند، پول هم داشتند. چرا رفتند؟ چرا به چرایی این ماجرا فکر نمی‌کنیم؟ چرا در دانشگاه قبول می‌شوند ولی نمی‌روند؟ بنابراین با گذاشتن کارهای تشویقی و چند روز مرخصی (زایمان) بیشتر مشکلی حل نمی‌شود. سؤال در بحث جمعیتی درست نیست و جواب آن هم درست نیست.من مخالف ازدیاد جمعیت نیستم، ولی اینها راهش نیست.

 

 

گفته می شود امام جمعه مشهد گفته نیروی انتظامی مساله فضای مجازی و رسانه‌هایی که در داخل هر روز به یک اسمی پدیدار می‌شوند را پیگیری کند. این جنگ دشمن است. رسانه‌ها و افرادی که دروغ‌های دشمن را منتشر می‌کنند، ستون پنجم دشمن اند

 

 

گفته می شود رئیس سابق سازمان انرژی اتمی با اشاره به مهاجرت نخبگان گفته ببینیم چرا این اتفاق افتاده و علاجش کنیم.یک جوانی که دکترا گرفته می بیند نمی تواند اینجا امکاناتش را فراهم کند، به جای دیگری می رود که هم تجهیزات و هم معیشتش را تأمین کند.حضرت رسول(ص) هم فرمودند: «اطلبوا العلم ولو بالصین». حالا که اینها رفته اند، با استفاده از شبکه های اجتماعی، ما یک جوری به اینها وصل شویم.

 

 

گفته می شود  آیت‌الله صدوقی مازندرانی: خیلی از علما اعتراض دارند ولی پخش نمی‌کنند.آنچه حکومت می‌کند اسلام نیست. اسلام چهل ساله نمی‌تواند اسلام هشتصد ساله را از بین ببرد.چهل سال است که وعده به آینده می‌دهند. اگر چهل سال دیگر صبر کنیم درست می‌شود؟! با این روند خیر بدتر هم می‌شود و راه به جهنم است.

 

 

 

 

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*