گفته می شود

 

گفته می شود روزنامه جمهوری اسلامی با اشاره به مشکلات اقتصادی کشور نوشته جامعه ما بظاهر آرام به نظر می‌رسد ولی زیر پوست این جامعه خبرهایی است که بشدت هشداردهنده هستند. صبر مردم، اندازه‌ای دارد که اگر به انتها برسد، فاجعه‌ ایجاد می‌کند

 

 

گفته می شود رییس کمیسیون حقوقی مجلس گفته ریل گذاری‌های غلط گذشته برداشته شده و ریل گذاری صحیح انجام شده، ضمن اینکه وضعیت درآمدی کشور نیز مناسب و رو به بهبود است.

 

 

گفته می شود طبق آخرین گزارش بانک مرکزی تا اول آبان امسال تعداد انواع کارت‌های بانکی در کشور به نزدیک ۴۰۹ میلیون رسیده بود در این میان بانک ملی در صدور کارت رتبه اول را داشته و بانک‌های صادرات، ملت و سپه در رده‌های بعدی قرار دارند. و به طور متوسط هر ایرانی بالای ۱۸ سال بیش از هفت کارت بانکی دارد.

 

 

گفته می شود بر اساس نامه شورای نگهبان، یکی از دلایل رد صلاحیت علی لاریجانی، سهیم بودن در ناکارآمدی دولت مستقر (دولت حسن روحانی) اعلام شده است. فارغ از پاسخ علی لاریجانی، یک کاربر در این باره در توییتر نوشت: از نظر شورای نگهبان علی لاریجانی در ناکارآمدی دولت روحانی سهیم بوده اما عبدالناصر همتی (رییس کل بانک مرکزی دولت روحانی) نه!

 

 

 

گفته می شود یک نماینده ادوار مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه اراده حاکمیت به نتیجه رسیدن مذاکرات وین است، گفته من معتقدم که مذاکرات وین به نتیجه می رسد.

 

گفته می شود نایب رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس گفته بنده سوالی را در خصوص مسائل اقتصادی از وزیر اقتصاد مطرح کردم و اساسا موضوع استیضاح کذب است.

 

 

گفته می شود مدیرکل روابط عمومی دفتر رئیس‌جمهور از دسترس قرار گرفتن اخبار و تصاویر روسای جمهور دولت های هفتم به بعد بر روی سایت ریاست جمهوری خبر داده است.

 

 

گفته می شود علی مطهری در نامه‌ای به احمد جنتی نوشته باور نمی‌کنم که شما متن پاسخ را خوانده و امضا کرده باشید… در این نامه به خانواده آقای لاریجانی و طبعاً به بیت استاد شهید آیت‌الله مطهری که شما افتخار حضور در درس ایشان را داشته‌اید جفای عظیم شده است.به جای آنکه از همسر جناب لاریجانی و فرزند استاد شهید مطهری تجلیل شود که در چهل سالی که آقای لاریجانی سمتهای مهمی داشته است حتی یک سفر خارجی و داخلی همراه ایشان نرفته است و حتی برای ورود به محل مجلس به مناسبت مراسم روز زن چون خودروی حامل ایشان پراید بوده و مأموران باور نمی‌کردند که همسر رئیس قوه با پراید به مجلس بیاید ایشان را مدتی معطل نگه داشتند، آری به جای اینکه از این زن تجلیل و تقدیر شود، این گونه پاداش او را می‌دهید! جا دارد که ما به عنوان بیت شهید مطهری از شورای نگهبان و شخص جناب‌عالی شکایت کنیم.

 

 

 

 

 

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*