گفته می شود

 

 

گفته می شود رئیس فدراسیون فوتبال در واکنش به اظهارات اخیر معاون پیشین باشگاه استقلال که شایعه دبیرکلی‌اش در فوتبال مطرح بود، می‌گوید که خطیر از او پست مهم خواسته اما نمی‌تواند به افراد دو اقامتی پست مهم بدهد. این آقا مقیم سوئیس است و خانواده او در این کشور اقامت دارند. نمی‌توانم چنین پُست مهمی را به کسی بدهم که به کشورش دلبستگی ندارد. نمی‌شود پولت را در ایران دربیاوری و در سوئیس خرج کنی.

 

 

گفته می شود در دیدار قالیباف و اردوغان، ایران یک فرش دستباف نفیس به اردوغان  و اردوغان کتابی از خودش به هیات ایرانی هدیه داده است.

 

 

گفته می شود خبرنگاران حاضر در مراسم امروز معارفه مدیرعامل جدید شرکت دخانیات ایران خبر داده‌اند که در این مراسم به هر خبرنگار یک باکس سیگار بهمن اهدا شده است

 

 

گفته می شود از منابع عمومی دولت ۹۶۵ هزار میلیارد تومان بالغ بر ۷۰ درصد به هزینه‌های جاری اختصاص دارد که عمده آن برای پرداخت حقوق کارکنان است.

 

 

 

گفته می شود ایران معادل حدود ۱۰ تریلیون دلار (۱۰ هزار میلیارد دلار) ذخایر گازیِ قابل استحصال دارد و این، به جز ذخایر اثبات شده نفت است. در دنیایی که روز به روز بیشتر برای گاز طبیعی به عنوان منبع انرژی تشنه می‌شود، چرا ایران همچنان فرصت هایش را می‌سوزاند؟

 

 

 

گفته می شود اداره مهاجرت کانادا یک عضو ساواک به نام میرزاعلی واعظ‌زاده را به ایران مسترد کرد. طبق حکم دادگاه فدرال کانادا که در سال ۲۰۱۷ صادر شده، واعظ زاده تا سال ۱۹۷۰ با ساواک همکاری داشته و تایید کرده که در حالی هشت‌هزار تن را به این سازمان لو داده بود که می‌دانست آن‌ها با خطر شکنجه و اعدام مواجه هستند.

 

 

گفته می شود سخنگوی سابق سازمان تربیت بدنی رسما اعلام کرد که برکناری علی دایی از سرمربیگری تیم ملی ایران در فروردین ۱۳۸۸ و بعد از باخت به عربستان با دستور نهاد ریاست جمهوری بوده است

 

 

گفته می شود محمد غرضی، فعال سیاسی گفته این یکدستی قدرت، کمکی به اصولگراها نمی‌کند. مانند زمان اصلاح‌طلب‌ها. در زمان خاتمی همه نهادها در اختیار اصلاح‌طلب‌ها بود و قوه قضاییه نیز با دولت آقای خاتمی همراهی می‌کرد اما نهایتا روند به نفع دولت نشد.این که لقمه را بزرگ بگیریم، هضم آن را مشکل می کند

 

 

گفته می شود عباس عبدی خواستار شناسایی موتورسواران مهاجم به گوهر عشقی (مادر ستار بهشتی) شد. عباس عبدی در توییتر در واکنش به خبر تهاجم به مادر ستار بهشتی نوشت: حمله به خانم گوهر عشقی سه حالت دارد؛ یا با اطلاع رسمی چنین رفتار مجرمانه‌ای شده که واویلاست. یا افراد خودسر طرفدار مرتکب شده‌اند و یا مخالفان برای بدنام کردن حکومت. اگر یکی از این دو حالت باشد باید فوری موضعگیری رسمی و اقدام موثر کرد. در غیر این صورت اذهان متوجه حالت اول خواهد شد.

 

 

 

 

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*