گفته می شود

 

گفته می شود معاون پرستاری وزارت بهداشت گفته در سال ۹۹ حداقل ۱۲۵۰ نفر از سازمان نظام پرستاری درخواست برای مهاجرت (گوداستندینگ) کرده‌اند، البته تخمین زده می‌شود این عدد بیشتر باشد.اگر تخمین ۱.۵ تا ۲ برابری را داشته باشیم و اگر میانه را ۱۵۰۰ نفر در نظر بگیریم، می‌توان این‌طور گفت که معادل ۳۰ دانشکده پرستاری که نیروی انسانی را تربیت می‌کنند، مهاجرت داریم و این زنگ خطری برای نظام سلامت است.

 

گفته می شود روزنامه آمریکایی «واشنگتن پست» مدعی شده که روسیه آماده می‌شود تا به تامین ماهواره‌ای پیشرفته برای ایران بپردازد که تهران را قادر خواهد ساخت به ردیابی احتمالی اهداف نظامی در سرتاسر منطقه غرب آسیا بپردازد. بر اساس گزارش واشنگتن پست، این ماهواره این امکان را فراهم می‌کند که نظارت مستمر از تاسیسات انجام شود که این تاسیسات می‌توانند پالایشگاه‌های نفت در خلیج فارس، پایگاه‌های نظامی اسرائیل و پایگاه‌های نظامی عراق باشند که در برخی از این پایگاه‌ها، نیروهای آمریکایی مستقرند.

 

 

گفته می شود یک مقام ارشد دولت آمریکا به «فایینشال تایمز» گفته یک هیات آمریکایی به کره جنوبی و ژاپن سفر خواهند کرد تا پایبندی این کشورها با تحریم‌ها علیه ایران را تقویت کنند. کره جنوبی یکی از کشورهایی بود که پس از خروج آمریکا در دوران ریاست جمهوری «دونالد ترامپ» به سیاست فشار حداکثری واشنگتن علیه ایران پیوست. این کشور در برهه‌ای از زمان که ایران برای واردات دارو و کالاهای اساسی به پول بلوکه شده خود در این کشور نیاز داشت، نه تنها اجازه دسترسی به منابع مالی تهران را نداد بلکه مدعی شد ایران باید بهایی بابت نگهداری از پول هایش در بانک‌های کره‌جنوبی به این کشور پرداخت کند.

 

 

 

گفته می شود معاون اجرایی رئیس جمهور گفته تمام تلاش دولت این است که گرانی ها کنترل شود، ولی شیپورهایی که در گذشته نواخته شده است الان صدایش درمی آید تصمیمات غیر منطقی که در گذشته گرفته شد بخش اعظمش الان خود نمایی می کند و قطعا تصمیمات امروز دولت هم در پنج شش ماه آینده خودنمایی خواهد کرد برنامه دوم کوتاه مدت رئیس جمهور کنترل گرانی هاست که یک مقدار زمان نیاز دارد تا به نتیجه مطلوب برسد.

 

 

گفته می شود حمید سجادی وزیر ورزش و جوانان معاونان خود را در بخش‌های مختلف معرفی کرده، اما معاونت قهرمانی که مهمترین معاونت وزارت ورزش مخسوب می شود، با گذشت پنج ماه از دولت جدید همچنان بلاتکلیف است. خبرهای غیررسمی حاکی است که مهدی علی‌نژاد از معاونت قهرمانی وزارت ورزش و جوانان استعفا کرد.
گفته می شود مردی که سه سال قبل به اتهام توزیع گسترده داروهای غیرمجاز دستگیر شده بود و ردپای وی در ماجرای جنین کشی های زیرزمینی به چشم می خورد، درحالی دوباره با تلاش پلیس به دام افتاد که در یک اتاق منزل، تخت بیمارستانی به همراه دارو و تجهیزات پزشکی سقط جنین فراهم کرده بود.
گفته می شود رییس کارکنان کاخ سفید در زمان ترامپ یک فایل پاورپوینت به مجلس نمایندگان آمریکا داده که نشاندهنده عزم ترامپ برای انجام نوعی کودتا در ساختار سیاسی آمریکا است. این برنامه نشان می‌دهد که دونالد ترامپ قصد داشته با اعلام حالت اضطراری ملی به قدرت بازگردد. این فایل به کمیته تخصصی تحقیقات در مورد حمله هواداران ترامپ به کاپیتول هیل در تاریخ ۶ ژانویه تحویل شده است.

 

 

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*