گفته می شود

گفته می شود امیر حسین قاضی زاده هاشمی معاون رئیس جمهور در مراسم گرامیداشت روز دانشجو در دانشگاه شاهد در پاسخ به سوالی درمورد راه حل سه روزه او برای بورس گفته من که رئیس جمهور نیستم. گفته ام چگونه سه روزه مشکل را حل می کنم. در حوزه خودم سوال بپرسید، من فقط معاون رئیس جمهور جزو تیم اقتصادی دولت نیستم و از سخنگوی اقتصادی دولت بپرسید.

 

 

 

گفته می شود نشریه آمریکایی هیل در گزارشی همزمان با دور جدید مذاکرات وین مدعی شده صبر چین و روسیه نیز در قبال ایران برای به نتیجه رسیدن مذاکرات وین در حال از دست رفتن است.در ادامه گزارش نشریه هیل با عنوان “ایران در مذاکرات وین دست برتر را ندارد” آمده است: تحریم‌های نفتی و مسدود کردن دارایی‌ها به ایران آسیب می‌زند و هزینه‌ای برای ایالات متحده ندارد. از زمان اعمال مجدد تحریم های یکجانبه آمریکا توسط رئیس جمهور وقت دونالد ترامپ، اقتصاد ایران متحمل ضررهای شدیدی شده است.

 

 

گفته می شود مدیر کل مبارزه با قاچاق معاونت اقتصادی وزارت اطلاعات گفته حساب‌های بانکی بیش از ۷۰۰نفر از فعالان غیرمجاز ارزی در سطح کشور شناسایی و مسدود شد.

 

 

 

گفته می شود رضاحسینی قطب آبادی با اشاره به میزان سن اعتیاد و فساد، گرسنگی، سرقت گرانی و بیکاری از مسئولان پرسیده چه فکری دارید؟ آیا می‌دانید عده‌ای به نام شما و ستادهای شما در شهرستان‌ها جولان می‌دهند، ماها را تهدید و چوب لای چرخ می‌گذارند، مسئولان و دلسوزان را تهدید و به نام شما وعده تغییر و تحول می‌دهند؟ اگر واقعا یاران شما هستند که باید گفت دارند اختلاف و دودستگی ایجاد می‌کنند، اگر نیستند از دستگاه‌های امنیتی بخواهید آنان را شناسایی و وفق قانون برخورد کنند. مراقب باشید مشایی‌ها و فریدون‌ های دولت شما در حال شکل‌گیری هستند. به کابینه بگویید با مجلس مشورت کند ما خیر و صلاح شما را می‌خواهیم

 

 

 

گفته می شود در ترکیه وقتی دولت مشکل دارد مردم دلارهایشان را می‌فروشند اما در ایران با حرص و ولع دلار می‌خرند، یکی از دلایلش باور نداشتن به فردایی است که قرار بوده است گردانندگان حکومت برای مردم بسازند. با کمال تأسف چنین احساسی، حتی بعضی را که تقید دینی هم ندارند، به سوی ستون پنجم شدن دشمنان این ملت سوق می‌دهد. باید امیدوار بود که رئیس‌جمهوری موفق شود اعتماد از دست‌رفته را به مردم بازگرداند. مشی زندگی مسئولان، تسلط آن‌ها به فرزندان و اطرافیان که از مقام آن‌ها سوء استفاده نکنند، و تطابق حرف آن‌ها با عملشان و به کار نگرفتن افراد ناتوان از زنجیره روابط فامیلی در انتصابات دولتی، از جمله مؤلفه‌هایی هستند که اعتماد را به مردم باز می‌گردانند.

 

 

گفته می شود به استناد سخن رئیس مجلس باید تصریح داشت که عنابستانی از ابتدای این ماجرا، مدام به مردم دروغ گفته است. چه آن روزی که گفت من اصلا از ماشین پیاده نشده ام و بعداً اعتراف کرد که پیاده شده و چه در تمام این مدتی که می گفت سیلی نزده و فقط هل داده است و چه حتی روزی که به رئیس مجلس هم اطلاعات دروغین داده و به او گفته است که دادگاه صرفاً هل دادن او را احراز کرده است.

 

 

 

گفته می شود یک عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی تاکید کرده متاسفانه تاکنون هیچ برنامه عملیاتی از وزرا برای حل مشکلات مردم و کشور اجرایی نشده است.پرویز محمدنژاد در تذکری شفاهی در جریان جلسه علنی امروز مجلس بیان کرده از رئیس و هیات رئیسه مجلس بابت زحماتی که در طول این مدت کشیدند سپاسگزارم اما مجلسی که به عنوان عصاره فضائل ملت است باید دقیق‌تر حرکت کند. متاسفانه بعضا وزرا تنها در مجلس حاضر شده و گزارشی را کلیشه‌ای ارائه می‌کنند. ما تا کنون هیچ برنامه‌ای که مشکل مردم و کشور را حل کند از وزرا ندیده‌ایم.

 

 

 

گفته می شود مدیر مسئول روزنامه کیهان در مطلبی انتقادی خطاب به مسیح مهاجری، مدیر مسئول روزنامه جمهوری اسلامی نوشت: متاسفانه بعد از پیوستن روزنامه جمهوری اسلامی به غربگراهای وطنی، نمونه‌هایی از این دست، ‌اندک و کم‌شمار نیست و به طور طبیعی و منطقی این تلقی را پیش می‌آورد که مواضع یاد شده از نوع «خط» است و نه خطا!

 

 

 

 

 

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*