گفته می شود

گفته می شود مدیر شرکت آب منطقه ای یزد در خصوص تخریب لوله خط انتقال آب یزد گفته این خسارت برای چندمین بار در منطقه شرق اصفهان رخ داده است.

جوادیان زاده با بیان این‌که بیش از ۴۰ نفر از مدیران آب منطقه ای یزد و نیروهای امدادی این استان برای بررسی وضعیت حوضچه های تخریب شده در محل حاضر شدند، گفت: با حساب دفتری در این نوبت از تعرض بالغ بر ۱۰۰ میلیارد ریال خسارت به خط انتقال آب استان یزد وارد شده است.

 

 

گفته می شود در بحبوحه تنگناهای ارزی کشور برای واردات کالاهای اساسی و ضروری مردم، خبر می رسد، تلاش هایی برای ترخیص محموله ۹ کانتینری ابزار و آلات موسیقی در گمرک بوشهر در حال پیگیری است.

 

 

 

گفته می شود وکیل حجت الاسلام و المسلمین علی‌اکبر ناطق‌نوری از به نتیجه رسیدن شکایت موکلش از حمید رسایی به دلیل ایراد اتهاماتی در خلال رسیدگی به پرونده اکبر طبری خبر داد.علی اصغر نیک نهاد با اعلام این خبر اظهار کرد: حمید رسایی به “نشر اکاذیب به قصد تشویش اذهان عمومی ” در دادگاه بدوی محکوم شد که در دادگاه تجدیدنظر دادسرای ویژه روحانیت نیز عینا تایید شد.سال گذشته بود که حمید رسایی در حین برگزاری دادگاه های اکبر طبری، با انتشار رشته توییتی اتهاماتی را علیه حجت الاسلام ناطق نوری مطرح و مدعی شد طبری با حمایت و اعمال نفوذ علی اکبرناطق نوری فرماندار نور و سپس با همان شیوه وارد قوه قضاییه شده است

 

 

 

 

گفته می شود محمدرضا باهنر، عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفته رفتن آقای رئیسی، آقای مخبر و وزرا و… به میان مردم خیلی کار خوبی است و سرمایه اجتماعی را اضافه می‌کند، اما همه کار این نیست.دولت اگر نتوانست کار‌ها را انجام دهد، نباید همه‌‌چیز را گردن دولت گذشته بیندازد.مردم ممکن است ۶تا ۸ماه منتظر بمانند برای اقدامات مثبت. اگر این اقدامات انجام نشد یا مطالبات مردم بیشتر تحریک شود.بعضی از مسئولان می‌روند و به مردم می‌گویند که ما مشکل زاینده‌رود را در ۲ ماه حل می‌کنیم! این مشکل در ۳۰سال حل نشده در ۲ماه چگونه می‌توان آن را حل کرد

 

 

 

گفته می شود مجازات حبس و قطع دائم و جمع آوری انشعاب برق و یا گاز محل وقوع استخراج غیرمجاز رمز ارز برای کسانی که به کار خلاف خود ادامه دهند در نظر گرفته شده است.

 

 

 

گفته می شود محسن رضایی معاون اقتصادی رییس جمهور در حاشیه بازدید از بندر شهید رجایی گفته چیزی حدود ۹ هزار کانتینر با حجم ۱۰۰ هزار تن کالا  یعنی به ازای هر خانوار ایرانی ۵ کیلو کالا در این اموال تملیکی بندر شهید رجایی بلاتکلیف است و از این مسائل در کشورمان فراوان وجود دارد که زنجیره تولید ثروت یا تولید درآمد و زنجیره معیشت مردم بیش از آنچه که از خارج در محاصره باشد، در داخل تحت تحریم داخلی و اقتصادی است.

 

 

گفته می شود وکیل خانواده‌های جانباختگان هواپیمای اوکراینی گفته طبق قواعد حقوق داخلی و بین‌المللی تنها دادگاه صالح برای رسیدگی به پرونده دادگاه ایران است. بنابراین امیدواریم دادگاه منصفانه رسیدگی کند و رأی عادلانه صادر شود.سید محمود علیزاده طباطبایی در خصوص جلسه رسیدگی به پرونده هواپیمای اوکراینی،‌ اظهار کرد: به ما اعلام کردند که جلسه دادگاه غیرعلنی است اما رسماً اعلام نشد. چند نفر از خانواده‌ها و حدود هشت نفر از وکلای آنها در دادگاه شرکت کردند.وکیل چند تن از جانبختگان هواپیمای اوکراینی افزود: هم وکلا و هم خانواده‌ها اعتراض داشتیم که این پرونده در موعد رسیدگی نیست چون گزارش کارشناسی به وکلا ابلاغ نشده بود؛ طبق قانون باید گزارش کارشناسی به وکلا ابلاغ شود و در صورتی که وکلا اعتراض داشته باشند، اعتراضات به هیأت کارشناسی ارسال شود.وی با بیان اینکه نیمی از کیفرخواست در جلسه اول قرائت شد و باقی آن در جلسه دوم قرائت خواهد شد،‌ گفت: همچنین پرونده برای مطالعه در اختیار وکلا قرار نگرفته بود.

 

 

 

 

گفته می شود تحقیقات انجام شده در سال ۱۳۹۶ نشان داده که فراوانی آزارهای خیابانی در حدود ۱۲ درصد بوده است. بر اساس تحقیق انجام شده توسط سازمان بهزیستی در سال ۱۳۹۷، ۴۹ درصد از زنان ایرانی آزار جسمی و فیزیکی، ۲۶ درصد عاطفی و روانی و کلامی و ۲۲.۲ درصد آن‌ها آزارهای اجتماعی و اقتصادی دیده‌اند

 

 

 

 

گفته می شود دولت باکو در اقدامی واژه پارسی را از نام نظامی گنجوی حذف کرده و او را شاعر ملی جمهوری آذربایجان اعلام کرد.

 

 

 

 

گفته می شود در چندماهی که از رسیدن زاکانی به خیابان بهشت گذشته است، طرح‌های اجرایی و اقداماتی که شهردار تهران انجام می دهد یادآور کارهایی است که محمود احمدی‌نژاد در زمان شهرداری خود انجام میداد.علیرضا زاکانی در تازه ترین اقدام خود خبر از راه اندازی صندوق قرض‌الحسنه در هر محله تهران و اهدای وام قرض‌الحسنه به شهروندان تهرانی داده است، اقدامی که بی شباهت به اهدای وام ازدواج یک میلیون‌تومانی احمدی نژاد در زمان شهرداری خود به زوج‌های جوان نیست.حال این پرسش مطرح است ایجاد ۳۵۴ صندوق قرض الحسنه در دورانی که شهرداری با چالش های مالی زیادی رو به رو است چقدر تحقق پذیر است

 

 

 

 

 

 

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*