گفته می شود

 

 

گفته می شود از یک میلیون و ۳۰۰ هزار واحد مسکونی خالی که وزارت راه و شهرسازی شناسایی کرده، بخش قابل توجهی از آنها متعلق به بانکهاست که تعداد دقیق آن اعلام نشده؛ اما گفته می‌شود برای کسب سود خریداری یا ساخته شده است.

 

 

گفته می شود یک شبکه عبری‌زبان مدعی شده که در حمله رژیم صهیونیستی به غرب دمشق، موشک‌های نقطه‌زن که در راه لبنان بودند، هدف قرار گرفتند. در ادامه این گزارش ادعا شده که این تسلیحات پیشرفته شامل موشک‌های نقطه‌زن بوده که وارد فرودگاه بین‌المللی دمشق شد و قرار بود از آنجا به دست «حزب‌الله» لبنان برسد.

 

 

 

گفته می شود وزیر خارجه عربستان در زمینه مذاکره با ایران گفته « تاکنون چهار دور مذاکره با ایران برگزار کردیم. گفت‌وگوها صمیمانه است. ما همچنان امیدواریم که این مذاکرات پیشرفت ملموسی ایجاد کنند، اما تاکنون به پیشرفت کافی برای خوش بین بودن در این زمینه دست نیافته‌ایم.»

وزیر خارجه سعودی درباره برگزاری مذاکرات دور دیگری از مذاکرات با ایران گفت: «هیچ برنامه‌ریزی نشده‌ای است، اما ما آماده‌ایم که مذاکرات را ادامه دهیم.»

 

 

 

 

گفته می شود مصباحی مقدم گفته ایران با وجود لیست سیاه هم با کشورها داد و ستد می کنند و روابط مالی دارند و چیزی نسبت به وضعیت گذشته ما فرق نمی کند. بله تحریم های آمریکا که مستقل از اف ای تی اف کار می کند وجود دارد، ولی آن ها هم تقریبا از کارایی و خاصیت افتاده اند؛ شاید روزی بسیار اثرگذار بود ولی کم کم آثار آن خنثی شده و اثر بخشی اش از بین رفته است. آمریکا بر این مطلب اذعان دارند و گاهی صاحبنظران و افرادی از کنگره و حتی رییس جمهور به این مطلب اشاره دارند. الحمد الله آنطور که گفته می شد، نبود و اقتصاد ایران فلج نشد.

 

 

گفته می شود شاخص کل بورس در دومین روز هفته با افت ۳۵ هزار و ۳۴۹ واحدی به عدد یک میلیون و ۳۴۰ هزار و ۳۱۹ واحد رسید.

 

 

گفته می شود نخست وزیر رژیم صهیونیستی با طرح ادعاهایی علیه ایران گفته جنگ سردی میان اسرائیل و ایران در جریان است.

 

 

گفته می شود لایحه «نظام رتبه‌بندی معلمان» به دلیل وجود ابهامات متعدد درباره مدارک تحصیلی فرهنگیان و برای رفع ابهام، به کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس بازگشت.

 

 

گفته می شود رحمت‌الله نبیل، رئیس امنیت ملی دولت اشرف غنی در توییتی مدعی شد که رئیس‌جمهور سابق افغانستان درصدد کسب تابعیت لبنان است.

 

 

گفته می شود سردار غلامرضا جلالی رئیس سازمان پدافند غیرعامل کشور با بیان اینکه براساس تحلیل‌های اطلاعاتی حمله سایبری به سامانه های سوخت از طرف یک کشور خارجی و آمریکایی‌ها و صهیونیست‌ها انجام شده است، گفته اما از نظر اطلاعات فنی در حال بررسی هستیم و به صورت قطعی نمی‌توانیم اظهار نظر کنیم.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*