گفته می شود

گفته می شود معاون اجتماعی و مطالبه گری ستاد امر به معروف و نهی از منکر کشور از ارسال نامه ای محرمانه به دادسرای ویژه رسیدگی به تخلفات و جرائم کارکنان دولت خبر داده است. سید علی خان‌محمدی گفته گزارش های متعددی از وجود تخلفات گسترده در یکی از مناطق آزاد جنوب کشور، طی نامه ای محرمانه از طرف ستاد امر به معروف و نهی از منکر کشور به دادسرای ویژه رسیدگی به تخلفات و جرائم کارکنان دولت ارسال شده و تا حصول نتیجه مطلوب پیگیری می‌شود و حسب ضرورت اقدامات و برخوردهای متناسب و قاطعانه صورت می‌گیرد

 

 

گفته می شود یکی از رهبران طالبان با هشدار به جهان نسبت به هرگونه رویارویی با حاکمان جدید افغانستان، گفته که این جنبش مجازات های اعدام و قطع دست را اجرا خواهد کرد اما نه در ملأ عام.

 

 

گفته می شود سخنگوی کمیسیون اصل ۹۰ در مطلبی در صفحه توییتر خود مدعی شده ‏« متاسفانه علی‌رغم تذکرات متعدد پیرامون اجرای ⁧‫عدالت‬⁩ برای عموم زندانیان، همچنان شاهد ادامه مرخصی‌های خارج از روال قانونی در مجموعه ⁧‫قوه قضاییه‬⁩ برای افرادی همچون ⁧‫اسفندیار رحیم مشایی‬⁩ و ⁧‫حمید بقایی‬⁩ هستیم که قریب به یک سال است خارج از زندان به سر می‌برند و کسی پاسخگوی این تبعیض نیست.»

 

 

گفته می شود یکی از روزنامه های کشور نوشته مصداق عبارت از ترس مار غاشیه به عقرب جراره پناه بردن، شده‌ایم! حکمرانان مملکت بپذیرند اگر آمریکا مدل‌هایی مثل کره‌جنوبی، ژاپن، برزیل، مالزی، ترکیه و…را ایجاد کرد چین از این جنس نیست!چین برای سیر کردن شکم جمعیت یک میلیارد و خرده‌ای کشورش مجبور به جارو کردن منابع حیاتی کشورهای تنها شده است و باید پذیرفت از دلِ مدلِ سیاسی و فرهنگی بسته‌ چینی، که به تعبیری مملکتی دگرخواه هم به حساب نمی‌آیند منافعی برای هواداران نخواهد داشت که اگر داشت سر و شکل کشور دوست، همسایه‌ و هم‌کیش آیینی و سیاسی یعنی کره‌شمالی اینچنین مصیبت‌بار نبود».هرگز نباید از سیاست «نه شرقی – نه غربی» که میراث جاودان امام خمینی است فاصله بگیریم. شرق هم مثل غرب بدعهد و زالوصفت است. سیاست درست این است که به هیچ یک از این دو اردوگاه اعتماد نکنیم؛ در عین حال که می‌توانیم با هر دو رابطه متعادل داشته باشیم.

 

 

گفته می شود مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا در مصاحبه با یک رسانه آمریکایی مدعی شده  اقتصاد ایران در وضعیت بدی است و این کشور به توافق هسته‌ای نیاز دارد.جوزپ بورل بدون اشاره به ادامه بدعهدی طرف‌های غربی به اجرای تعهدات برجام، مدعی است که ایران به احیای توافق هسته‌ای نیاز دارد.

 

 

گفته می شود پایگاه خبری-تحلیلی “نشنال اینترست” در گزارشی، به محرک‌ها و عواملی که در ماه‌های آتی می‌توانند بر شدت و سطح تنش‌ها میان تهران و واشنگتن بیفزایند اشاره کرده و به طور خاص به این مساله اشاره کرده که تنش‌های جاری با تهران قابل پیشگیری بود اگر دولت ترامپ به صورت یکجانبه از توافق برجام خارج نمی‌شد و ایران را تحریک به تحقق پیشرفت‌های قابل توجهِ هسته‌ای نمی‌کرد.

 

 

گفته می شود باشگاه استقلال گزارشی رسمی از وضعیت اسناد مالی اش منتشر کرده که در آن به دفعات به تخلفات و کم‌کاری مدیران گذشته اشاره شده است. از وارد نکردن درآمدهای مالی ارزی به حساب باشگاه تا پرداخت‌های خارج از چارچوب قرارداد به بازیکنان…!

 

گفته می شود پس از آنکه اعلام شد «نفتالی بنت»، نخست‌وزیر جدید رژیم صهیونیستی قصد ندارد در سخنرانی‌اش در مجمع عمومی سازمان ملل رویه سلفش، «بنیامین نتانیاهو» علیه ایران را در پیش بگیرد، نتانیاهو با لحنی تند از او انتقاد کرد.

 

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*