گفته می شود

 

گفته می شود بر اساس نتایج مطالعه‌ای که روی اخبار منتشره روی فیس‌بوک در فاصله اوت ۲۰۲۰ تا ژانویه ۲۰۲۱ انجام شده، منتشرکنندگان اخبار جعلی شش برابر منتشرکنندگان اخبار واقعی روی این شبکه اجتماعی پسندیده و همرسانی شده‌اند.

 

 

 

گفته می شود یک نماینده مجلس خواستار محاکمه حسن روحانی، رئیس جمهور سابق ایران و همکارانش در قوه قضائیه شد و گفته “مصلحت‌سنجی در محاکمه حسن روحانی و تیمی که خیانت کرده‌اند، درست نیست”.

وی با اشاره به پخش یک سریال تلویزیونی “گاندو” از تلویزیون گفته است “یا گاندو که هم اکنون پخش می‌شود دروغ است یا اینکه صحت دارد؛ اگر دروغ است بهتر است پخش آن را قطع کنند و اگر موضوعات مندرج در سریال صحت دارد باید هر چه سریع‌تر روحانی و تیم منتسب به او را محاکمه کنند”.

 

 

 

گفته می شود یک فعال سیاسی اصلاح‌طلب تاکید کرده اگر بنا باشد مقصر این شرایط فعلی کشور را معرفی و محاکمه کنیم، محدود به حسن روحانی نمی‌شود بلکه پای خیلی‌ها به وسط می‌آید.

 

 

 

گفته می شود وکیل مهدی هاشمی اعلام کرده در رابطه با ادعای منتشره در خصوص عدم بازگشت موکلم به زندان به اطلاع می رساند که بر خلاف ادعای مطروحه در این خبر، هیچ اخطاری مبنی بر لزوم بازگشت ایشان به زندان ابلاغ نشده است.ابوالمعالی ادامه داد: ایشان در حال گذراندن مرخصی اعطایی تمدیدی هستند. در هر صورت، به جهت انعکاس ادعای منتشره، آقای هاشمی خود را به زندان معرفی خواهند کرد.

 

 

 

 

گفته می شود سید مسعود خاتمی عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس، درخصوص بحث کمبود واکسن در کشور و اینکه برخی مراکز واکسیناسیون اعلام می‌کنند که واکسنشان تمام شده است، گفت: این‌ها را باید از وزارت بهداشت بپرسید چرا از من می‌پرسید؟ کمیسیون بهداشت الان ۱۰ روز می‌شود که تعطیل است. ما بعد از انتخاب وزرا رفتیم مسافرت ولی به صورت اجمالی خبر موثقی که دارم واکسن زیادی وارد کشور شده است و ان‌شاءالله روند واکسیناسیون تسریع پیدا خواهد کرد. وی همچنین درخصوص کمبود دارو به ویژه رمدسیویر، اظهار داشت: کمبودی در بحث دارو پیش نیامده؛ چه کسی این‌ها را گفته است؟ درخصوص رمدسیویر اختلاف خودشان دارند و اتفاقا این دارو زیادی روی دست ما مانده است که نمی‌دانیم با آن چه کار کنیم، احتمالا رمدسیویر را صادر کنیم.

 

 

 

گفته می شود به دنبال انتشار اظهاراتی مبنی بر تولید ماهانه دو میلیون دوز واکسن اسپوتنیک در کشور و انتقال آن به روسیه، سخنگوی سازمان غذا و دارو ضمن تکذیب این ادعا، گفت: خروج و ورود هر نوع واکسن مستلزم مجوز سازمان غذا و دارو خواهد بود که چنین چیزی تاکنون در مورد واکسن های کرونا از جمله واکسن اسپوتنیک وی صادر نشده است.

 

 

 

گفته می شود با کناره گیری آملی لاریجانی از شورای نگهبان، مقام معظم رهبری در حکمی حجت الاسلام والمسلمین حسینی خراسانی را به عضویت شورای نگهبان منصوب کردند.

 

 

گفته می شود بانک مرکزی آمار چک های مبادله شده در تیرماه را بالاخره با تاخیر منتشر کرد که نشان می دهد در تیر ماه امسال، نسبت تعداد چک های برگشتی به چک های مبادله شده برابر با ۹.۱ درصد است.

 

 

گفته می شود با روی کار آمدن دولت سیزدهم، تعدادی از نمایندگان برای حضور در دولت از نمایندگان مجلس شورای اسلامی استعفا دادند و این بار قرعه به نام امیرحسین قاضی زاده هاشمی نماینده مشهد افتاده است.

 

 

 

 

 

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*