گفته می شود

 

 

گفته می شود رئیس‌جمهور سابق آمریکا به نقل از عمران خان، نخست‌وزیر پاکستان ترور سردار سلیمانی را مهمترین رویداد قرن اخیر در خاورمیانه عنوان کرد.دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور سابق آمریکا، در مصاحبه‌ای با هیو هویت درباره اهمیت ترور شهید سردار سلیمانی برای آمریکا تأکید کرد.ترامپ در این مصاحبه با اشاره به ترور سردار سیمانی گفت که عمران خان، نخست‌وزیر پاکستان به او گفته است که وقتی از ترور سلیمانی مطلع شد، دفتر خود را بست و به مدت یک هفته به خانه رفت.او به نقل از عمران خان گفت: «ترور سردار سلیمانی، مهمترین اتفاقی بود که در ۱۰۰ سال گذشته در خاورمیانه روی داد. ما ابتدا باورمان نمی‌شد. هفته‌ها طول کشید تا آن را باور کنیم.»

 

 

گفته می شود یک منبع مطلع با رد شایعات درباره الهام یاوری رئیس سازمان ملی پرورش استعدادهای درخشان گفته که وی هیچ تابعیت و اقامتی غیر از ایران ندارد.طی روزهای گذشته مطالبی در فضای مجازی پیرامون خانم الهام یاوری رئیس سازمان ملی پرورش استعدادهای درخشان مطرح شده، مبنی بر اینکه او دارای تابعیت یا اقامت از یک کشور خارجی است.

 

 

گفته می شود یک وب‌سایت عربی از ساخت یک پایگاه نظامی زیرزمینی در امارات توسط این کشور و رژیم صهیونیستی پرده برداشت و گزارش داد، این پایگاه در عمق ۳۳۰ متری زمین قرار دارد.

 

گفته می شود حسن روحانی در آخرین شب ریاست‌جمهوری خود در تلویزیون اعلام کرد که به کار‌های علمی و فرهنگی بازخواهد گشت. یک‌ماهی از رفتنش گذشته و هیچ خبری از او نیست؛ حتی از سوی مقام معظم رهبری نیز حکمی برای عضویتش در مجمع تشخیص مصلحت نظام صادر نشده است.

 

 

گفته می شود نماینده مردم کرمانشاه در مجلس با اشاره به اینکه اقدام جمهوری اسلامی ایران در خودداری از ورود واکسن های آمریکایی به کشور از یک فاجعه امنیتی جلوگیری کرد ادامه داد: البته این میان عده ای در فضای رسانه ای و شبکه های مجازی به دنبال موج سازی برای پافشاری بر وارد کردن واکسن آمریکایی به کشور بودند و در صورتی که این اقدام رخ می داد، می توانست فاجعه ای امنیتی برای کشور به دنبال داشته باشد.

 

 

گفته می شود به دنبال شکایت سازمان غذا و دارو به سازمان بازرسی کل کشور و طرح ادعای اصرار گمرک برای ترخیص داروهای بدون مجوز، گمرک ایران در واکنش به این جریان، ضمن رد ادعاهای مطرح‌شده بخشی از اسناد درخواست سازمان غذا و دارو برای ترخیص داروهای مد نظر را منتشر کرده است.

 

گفته می شود یک فعال سیاسی اصلاح طلب با بیان اینکه دولت رییسی باید نشان دهد با دولت های قبلی تفاوت دارد، گفته پیشنهاد من این است که رییسی کمتر سخنرانی کند و هر شش ماه گزارش میزان تحقق و پیشرفت وعده های خود را به مردم بدهد.

 

 

 

گفته می شود یک نشریه انگلیسی‌ زبان اماراتی دوشنبه مدعی شد که دستیار ارشد «اسامه بن لادن» بنیانگذار القاعده دو هفته پس از تسلط طالبان بر این کشور بر ولایت «ننگرهار» در شرق افغانستان به این کشور بازگشته است.

 

 

 

گفته می شود آیت الله اراکی گفته رمز ارز باطل است آیت الله محسن اراکی در همایش بانکداری اسلامی گفت: در نظام اقتصاد کلان اسلامی این اصل بنیادین وجود دارد که کسی بدون کار نمی‌تواند مالک چیزی شود. مالک منابع طبیعی شدن در نتیجه کار است و اینجا کار به معنای قدرت منفعت رسانی به مردم است. مثلاً اگر رودخانه را منابع طبیعی بدانیم، آب آن مختص کسی نیست اما اگر بخواهیم از این آب برای کشاورزی استفاده کنیم، فردی که آب رودخانه را به زمین می‌برد، مالک آب می‌شود.

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم تصریح کرد: بنابراین اگر قرار است پول سودآور شود، باید این پول به یک کار اقتصادی یا یک کار فشرده در تولید کالا یا ارائه خدمت اختصاص داده شود. اگر پول به کار و یا خدمت ضمیمه شد، این پول می‌تواند منشأ افزایش ثروت شود. اینکه گفته می‌شود تولید به افزایش ثروت می‌انجامد از همین اصل بنیادین سرچشمه می‌گیرد.

گفته می شود وزیر امور اقتصادی و دارایی گفته کسب و کار بانکی در حال حاضر برای خود یک منطقه امن را شناسایی کرده است و حاضر نیست به راحتی از آنجا خارج شود. این منطقه امن سه رکن دارد: اعطای تسهیلات، دریافت نرخ بهره و انجام عملیات در بالای خط ترازنامه

گفته می شود سخنگوی کمیسیون اصل نود مجلس از بازید اعضای این کمیسیون از زندان اوین به دنبال انتشار تصاویری از این زندان خبر داد و گفت که بعد از بررسی مجدد تمامی فیلم‌ها با حضور نمایندگان مجلس، کارشناسان قوه قضاییه و دادستانی کل و مسئولان ذی‌ربط، تخلف برخی موارد برای ما محرز شد که حتما باید با خاطیان برخورد شود.

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*