حفظ صندلی ریاست همزمان در بوشهر ، کرج و تهران مدیر سه‌گانه سوزی که از هزار کیلومتری مدیریت می‌کند! / نماد آفت چندشغلگی در فوتبال و دولت

رئیس هیات فوتبال استان بوشهر که طبق اساسنامه فدراسیون فوتبال شغلی تمام‌وقت و نیازمند مدیر مقیم است، ریاست اداره استاندارد استان البرز را برعهده دارد و همزمان در تهران رئیس فوتبال ساحلی ست! او البته الان بجای مربی تیم‌ملی در روسیه مشغول تماشای جام‌جهانی ساحلی است

‏تعداد مشاغل یکی از مدیران نزدیک به رئیس فدراسیون فوتبال ایران به سوژه رسانه‌های داخلی تبدیل شده است.

به گزارش تابناک ورزشی، امیرحسین محتشم رئیس  هیات فوتبال بوشهر همزمان ریاست اداره کل استاندارد استان البرز را هم برعهده دارد و در کرج ساکن است! جالب اینکه محتشم غیر از این دو سمت کاملا بی ارتباط با هم که از بعد مسافت جغرافیایی هم هزار کیلومتر با هم فاصله دارند، رئیس فوتبال ساحلی ایران نیز محسوب می‌شود! او برای انجام این کارش باید در تهران مستقر باشد.

مدیر سه‌گانه سوزی که از هزار کیلومتری مدیریت می‌کند! / نماد آفت چندشغلگی در فوتبال و دولت

نکته عجیب تر اینکه این مدیر فوتبالی غیراستاندارد! اکنون به جای حضور در محل یکی از کارهایش یعنی بوشهر ، کرج یا تهران ؛ برای تماشای جام‌جهانی فوتبال ساحلی در کشور روسیه به سر می‌برد! این در حالی است که منابع آگاه از جایگزینی نام وی به جای مربی تیم ملی در این سفر توریستی خبر می‌دهند چون تیمی از کشورمان در این دوره از رقابت‌ها حضور ندارد.

روز گذشته برخی خبرگزاری های داخلی اساسنامه فدراسیون فوتبال در مورد نحوه حضور روسای هیات های استانی در محل کارشان را منتشر کردند که طبق نص صریح آن رئیس هیات فوتبال باید به طور تمام وقت در محل کار خود حاضر بوده و مقیم شهر محل فعالیت باشد!

چنین تناقضی بین اساسنامه و عملکرد مسوولین فوتبال در رده های استانی نشان می‌دهد عزیزی خادم رئیس فدراسیون فوتبال توجهی به اجرای قانون و اساسنامه رسمی مجموعه تحت امرش ندارد.

حضور غیرقانونی محتشم در دو پست از سه عنوان مدیریتی که ذکر شد بارز و مشخص است. او باید یکی از این سه شغل تمام وقت را انتخاب کرده و از دو عنوان دیگر استعفا دهد؛ یعنی یا به ادامه سکونت و مسوولیت دولتی در کرج ادامه داده و از سطوح مدیریتی فوتبال ایران کنار بکشد، یا به بوشهر نقل مکان کرده و کار در اداره استاندارد استان البرز را رها کند.

 

البته شاید حضور در راس فوتبال ساحلی کشور با سفرهای جذاب خارجی‌اش برای محتشم ارزشمندتر باشد و او مجبور شور از هر دو پست قبلی استعفا دهد، هر چند تا این لحظه هیچ نشانه‌ای از کتاره‌گیری و تن دادن به اجرای قانون از سوی محتشم دیده نمی‌شود.

کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال می‌تواند به این پرونده نیز ورود کرده و رای به اخراج این مدیر غیر مقیم و بی ثمر برای فوتبال ایران صادر کند. استان بوشهر با انبوهی از استعدادهای درخشان فوتبال نظیر مهدی طارمی، مهدی قائدی و محبی که پیراهن تیم ملی ایران را پوشیده‌اند، لایق رئیس تمام وقت و قانونی است.

نویسنده: صادق لودریچه

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*