گفته می شود

 

 

گفته می شود یک عضو کمیسیون امور داخلی کشور و شوراهای مجلس شورای اسلامی، تاکید کرده امیداورم در فرصت باقی مانده، دولت استارت مبارزه با ‎رانت را بزند و قانون اعاده اموال نامشروع مسئولان را اجرایی کند.ابوالفضل ابوترابی در صفحه شخصی خود در توئیتر، مدعی شده «قانون‎ اعاده اموال نامشروع مسئولان که دویست هزار میلیارد تومان برآورد می‌شود، تصویب شده ولی دولت هیچ اقدامی عملی تا بحال انجام نداده است.امیدوارم در فرصت باقی مانده، دولت استارت مبارزه با ‎رانت را بزند و این مبلغ که معادل بودجه عمرانی یک سال کشور است را در اختیار ‎دولت بعد قرار دهد.»

 

 

گفته می شود استاندار تهران گفته عامل اصلی قطع برق در تهران وجود ماینرها برای استخراج رمزارزها است که هفت هزار دستگاه مکشوفه در غرب تهران که روز گذشته خبر آن داده شد، بیش از چهار درصد برق کشور را مصرف می کرد.

 

گفته می شود عضو شورای مرکزی حزب موتلفه گفته رئیسی در حد ضرورت از نمایندگان استفاده خواهد کرد و چیدمان نیروهایشان را عمدتا از کسانی که نخبگان فراوانی هستند و توانمندی هایشان را نشان دادند، استفاده می کند.

 

 

گفته می شود انتخابات شورای شهر تهران که تا همین دو دوره قبل، محل یکه تازی قهرمانان پرآوازه ورزش ایران بود و همزمان ساعی و دبیر و جدیدی و رضازاده به صحن شورا راه یافتند، حالا با بی‌اعتنایی مردم به ورزشی‌ها مواجه شده است.

 

 

گفته می شود جواد امام» معاون وزیر نیرو در دولت اصلاحات در مصاحبه ای گفته «اصلاح‌طلبان خیلی وقت است که از قدرت رانده شده‌اند. به هر حال این انتخابات هم نتایجش از پیش مشخص بود و ما هم شگفت زده نشدیم. بعید هم می‌دانم کسی بتواند خیلی ذوق زده شود. اما خوب است که اصلاح‌طلبان در این دوران بیشتر به خودشان بیایند و ارتباطات‌ بهتری با جامعه برقرار کنند و به سمت آسیب شناسی و ارتباط بیشتر با جامعه حرکت کنند.

 

 

گفته می شود فدراسیون بین المللی فوتبال فیفا از توپ مرحله نهایی مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر در قاره آسیا رونمایی کرد که یک توپ آمریکایی است و حالا مشخص نیست سهمیه ایران از این برند تحریم شده به فدراسیون کشورمان تحویل می شود یا خیر؟! در صورت عدم تحویل این توپ آمریکایی به تیم ملی فوتبال ایران، اولین اقدام سیاسی جدید فیفا علیه فدراسیون کشورمان در آستانه رقابت های مرحله آخر گزینشی جام جهانی قطر اعمال خواهد شد و ایران حق اعتراض و دریافت غرامت در این رابطه را با شکایت به دادگاه عالی ورزش خواهد داشت. پیش از این در جام جهانی روسیه هم شرکت نایکی اجازه استفاده از کفش هایش را به ملی پوشان ایران نداد که با اعتراض شدید کی روش همراه شد

 

 

 

گفته می شود دبیر شورای نگهبان گفته الحمدلله انتخابات با موفقیت کامل و بدون هیچ تنشی و در آرامش کامل برگزار شد

 

 

گفته می شود یکی از نامزدهای  سیزدهمین انتخابات ریاست جمهوری گفته به بنده اعلام کردند که حدود یک میلیون و ششصد هزار رای داشتم، ولی در اصل ماجرا تغییر ایجاد نمی‌کند؛ از این روی مهم نبود بخواهم تغییر رای‌ها را پیگیری کنم، زیرا پیگیری زمانی است که اختلاف کمی با رتبه اول وجود داشته باشد.

 

 

 

 

 

 

 

 

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*