پیامک/

باسلام  با این افزایش بی رویه و صعودی قیمت مصالح ساختمانی ارزان شدن قیمت خانه یک رویا به نظر میرسه  
سلام بسیاری از مسئولین بیشتر وقت شان را در جلسات سپری می کنند و این جلسات دستاورد چندانی برای مردم ندارد اگر خروجی و دستاوردهای این جلسات اعلام شود خیلی بیشتر تاثیر گذار خواهد بود.
۱۴۰۰/۰۴/۰۱ ۲۲:۰۰:۲۸
۲ ۳۰۰۰۷۶۵۰۰۰۹۹۹۶
سلام شورای شهر جدید بیرجند برای ساماندهی زمین های خاکی که اکثرا متعلق به ادرات و و سازمان های دولتی نظیر اوقاف و بنیاد مستضعفان هستند و اجبار این سازمان ها برای سرمایه گذاری در شهر چه برنامه ای دارد؟
۳ ۳۰۰۰۷۶۵۰۰۰۹۹۹۶
از شهرداری بیرجند خواهشمندیم نسبت به روشنایی پیاده رو در ضلع غربی بلوار طبیعت (لاین رفت به بند دره) اقدام فرمایند
۴ ۳۰۰۰۷۶۵۰۰۰۹۹۹۶
سلام برخی از قوانینی که در کشور اجرا می شود بر خلاف دستورات اسلامی و قرآنی است چه نهادی باید پیگیر این موضوع باشد 
۵ ۳۰۰۰۷۶۵۰۰۰۹۹۹۶
بااسلام بعضی از مسولین دارن باکسانی که تا دیروزجزو اتباع بیگانه محسوب می شدن وحالا شناسنامه گرفتن سر یک سفره می نشینن ونمک گیر می شون وحق مردم مظلوم منطقه راضایع می کنند
۶ ۳۰۰۰۷۶۵۰۰۰۹۹۹۶
باسلام   از مسولین محترم قضایی استان خواهشمندم که نسبت به چگونگی صدورمجوز حفرچاه عمیق در این ایام خشکسالی که تمامی دشتهای استان با بحران مواجه می باشند ورود نمایند بعنوان مثال حفر چاه عمیق در کیلومتر ۴۰ جاده زاهدان . و یا اینکه مسولین مربوطه پاسخ لازم را درج نمایند .
سلام به وضع موجوددرمنطقه مرزی بندان خاتمه داده شود مگه چه خبره که  تغداد۱۰۰۰فرد بیگانه دراین منطقه باید سکونت داشته باشند.
حالاباید چه کسی جور اینها رابکشه چون همه نگاهای مسئولین رابا چرب زبانی به خود جلب کرده اند .مامنتظر تحول دراین دولت هستیم باید توجه شود
۷

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*