گفته می شود

 

 

گفته می شود سخنگوی ستاد انتخابات کشور جزییات آماری مشارکت در انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۰ را به تفکیک شهرستان‌های مرکز استان‌های کشور اعلام کرد.سید اسماعیل موسوی میزان مشارکت در ۳۱ شهرستان مرکز استان در کشور را به تفکیک اعلام کرد و گفت: بالاترین میزان مشارکت مربوط به شهرستان بیرجند در استان خراسان جنوبی با ۶۰.۱ درصد و کمترین میزان مشارکت مربوط به شهرستان تهران در استان تهران با ۲۴.۱ درصد است.دبیر ستاد انتخابات کشور با یادآوری اینکه میزان کلی مشارکت در دوره سیزدهم انتخابات ریاست جمهوری ۴۸.۸ درصد بوده است، تصریح کرد: شش شهرستان شامل بیرجند، بجنورد، کرمان، بندر عباس، قم و ساری در این انتخابات، مشارکت بالای ۵۰ درصدی داشته اند.

 

گفته می شود محمد جواد آذری جهرمی گفته تاکنون ۱۳ هزار مرزعه کوچک و بزرگ استخراج رمز ارز در کشور شناسایی شده است. وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات ادامه داد: باهوش مصنوعی این شناسایی انجام شده است.

 

 

گفته می شود سخنگوی گمرک ایران گفته است که در ۳ ماهه نخست سال جاری ۵ هزار و ۴۹۲ ایرانی از مرز نوردوز به ارمنستان سفر کردند. به گفته سید روح‌الله لطیفی، از ابتدای تیرماه تاکنون که بحث واکسن کرونا مطرح شد، تعداد ۲ هزار و ۳۲۶ ایرانی تنها از مرز نوردوز به ارمنستان سفر کرده‌اند.

 

گفته می شود نماینده مردم مشهد در مجلس و عضو ستاد ملی مبارزه با کرونا در واکنش به مسافرت بسیاری از مردم به ارمنستان جهت دریافت واکسن کرونا تاکید کرده برای کشوری که خودش از دانش فنی در حوزه واکسیناسیون بهره‌مند است و توانایی تولید واکسن را دارد، خجالت‌آور است که مردمش برای دریافت واکسن به دبی، ارمنستان و ترکیه بروند.

 

 

گفته می شود رائفی‌پور، فعال سیاسی اصولگرا درباره علت قطع برق ادعای عجیبی مطرح کرد و گفته همه اذعان دارند علت اصلی گرمای زمین اقیانوس‌ها هستند نه دی اکسید کربن، معاهده پاریس را قبول کردند و بعد از آن برق شروع به قطع شدن کرد.

 

 

گفته می شود رئیس دیوان عدالت اداری گفته به لطف خدا روز گذشته مراسم تکریم و معارفه روسای قدیم و جدید قوه قضائیه برگزار شد و الان بعد از ۴۲ سال از پیروزی انقلاب، شاهد هماهنگ‌ترین روسای سه قوه هستیم.

 

گفته می شود یک عضو کمیسیون امورداخلی کشور و شوراها در مجلس شورای اسلامی مدعی شده “‏بزرگترین خلاء نظارت بر شوراها، خلاء قانونی است؛ متاسفانه یک‌هزار نفر از اعضای دوره پنجم شوراها در زندان به سر می‌برند و همین موضوع کفایت می‌کند که بگوییم قوانین ما در حوزه نظارت جامع و کارآمد نبودند.” در سال های اخیر بسیاری از اعضای شوراها در شهرهای مختلف کشور با اتهامات مالی و اقتصادی دستگیر شدند. برای بسیاری نیز پرونده قضایی تشکیل شد.

 

 

گفته می شود نماینده میبد و تفت در مجلس یازدهم گفته با سه میلیون دوز واکسن برکت و ماهیانه حدود یک و نیم میلیون دز واکسن پاستور و مجموع آن‌ها با واکسن خارجی در برابر آن ۱۲۰ میلیون دوزی که نیاز داریم عدد قابل توجهی نیست. مجموع این موارد این است که نظام سفت و محکم از واکسن برکت و پاستور حمایت می‌کند.

 

 

 

گفته می شود آمار‌ها نشان می‌داد که تا سال ۱۳۹۵ حدود ۲.۵ میلیون واحد مسکونی خالی در کشور وجود داشت و این یعنی حدود ۱۱ درصد خانه‌های موجود خالی از سکنه بودند. به عبارت بهتر از هر ۱۰ خانه یک خانه، خالی از سکنه بود.

گفته می شود سعید شریعتی چهره سیاسی اصلاح طلب اظهار کرده اگر آقای خاتمی را کنار بگذاریم، چه کسی را برای جانشینی او داریم؟ آقای نبوی را کنار بگذاریم، چه کسی را می توان در اصلاحات به جای او گذاشت؟ نحوه تصمیم گیری و مکانیسم تصمیم گیری باید اصلاح و به بدنه اصلاحات توجه شود.

 

 

 

 

گفته می شود رئیس پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات پایتخت از شناسایی و دستگیری عامل فروش داروهای غیرمجاز در فضای مجازی خبر داد و گفت: از متهم دستگیر شده بیش از ۱۷ هزار قلم انواع داروی نایاب و کمیاب کشف شد.

 

 

گفته می شود صدا و سیما به خاطر پخش بازی نیمه‌نهایی یورو خواستار تغییر زمان مسابقاتی شده که حق پخش آن را هم نداده و در عین ناباوری با این درخواست هم موافقت شده است.

 

 

 

 

گفته می شود  سرویس جاسوسی کره جنوبی اعلام کرد که اعتقاد بر این است «کیم جونگ اون» رهبر کره شمالی، «به طور عادی» امور دولت را اداره می‌کند و شایعات طرح شده مبنی بر بی‌هوش شدن و به کما رفتن وی به دلیل مشکلات پزشکی صحت ندارد.  شایعه‌ای مبنی بر به کما رفتن کیم پس از خونریزی مغزی و کودتا در این کشور به رهبری عموی رهبر کره شمالی به نام «کیم پیونگ ایل» قوت گرفته بود.

 

 

 

 

 

 

 

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*