گفته می شود

 

گفته می شود کیانوش جهانپور در خصوص این که تعدادی از مردم برای تزریق واکسن کرونا به ارمنستان سفر می‌کنند، به میزان گفته در برخی از کشور‌های همسایه ما از جمله ارمنستان از واکسیناسیون علیه کرونا استقبال نشده است. وی افزود: این کشور واکسن آسترازنکا را وارد کرده است که مورد استقبال عمومی قرار نگرفته و مردم این کشور واکسن‌ها را مورد استفاده قرار نداده اند و از آنجایی که این واکسن‌ها تاریخ مصرف دارند، به توریست‌هایی که به آنجا سفر می‌کنند، تزریق می‌شود.

 

 

گفته می شود نام پانزده تن از نمایندگان بیش از سایر افراد در محافل سیاسی شنیده شده و با برخی از آنان نیز رایزنی‌های به نسبت جدی نیز صورت گرفته است. سیدمحمود نبویان، نماینده فعلی تهران در مجلس یکی از همین افراد است. برخی شنیده‌ها از وجود نام او در میان گزینه‌های مدنظر وزارت اطلاعات دولت سیزدهم حکایت دارد. مصطفی پورمحمدی و علی محمدی سیرت نیز از دیگر مدعیان این کرسی به شمار می‌روند. احسان اردکانی، نماینده فعلی اردکان در مجلس در میان گزینه‌های مدنظر رییسی برای وزارت کار، تعاون و رفاه اجتماعی قرار گرفته.مجتبی رضاخواه، نماینده تهران هم نامش برای تکیه بر کرسی ریاست وزارت علوم به میان آمده.براساس شنیده‌ها، فریدون عباسی، رییس کمیسیون انرژی و علیرضا زاکانی، نماینده تهران و رییس مرکز پژوهش‌های مجلس هم نام‌شان در میان گزینه‌های احتمالی سازمان انرژی اتمی قرار گرفته. در میان این نام‌ها، حمیدرضا حاجی‌بابایی و محمدمهدی زاهدی را هم نباید از قلم انداخت. برخی از قرارگیری نام این دو فرد در میان گزینه‌های مدنظر رییسی برای تصدی وزارت آموزش و پرورش خبر می‌دهند. الیاس نادران، رییس کمیسیون تلفیق بودجه مجلس یازدهم و سید احسان خاندوزی، نایب‌رییس کمیسیون اقتصادی مجلس نام‌شان در میان گزینه‌های مدنظر رییسی برای وزارت اقتصاد دولت سیزدهم قرار گرفته است.

گفته می شود مقامات هندی همزمان با اوج گیری موج دیگری از شیوع ویروس کرونا و افزایش تلاش برای واکسیناسیون در باره ادعای تزریق واکسن‌های تقلبی در «بمبئی» پایتخت تجاری این کشور تحقیق می‌کنند. پلیس هند ۱۴ نفر در شهر بمبئی را به اتهام تزریق آب نمک در ده‌ها موسسه خصوصی واکسیناسیون در دو ماه گذشته دستگیر کرد. به گفته مقامات، مظنونان که در میان آن‌ها متخصصان پزشکی نیز وجود دارند به ازای هر دوز تزریق بین ۱۰ تا ۱۷ دلار جریمه می‌شوند. آن‌ها می‌گویند ۲۰ هزار دلار از اموال هر کدام از متهمان توقیف شده است.

 

 

 

گفته می شود روزهای گرم سال از راه رسید و فروش آب‌های معدنی لاکچری دوباره از سر گرفته شده است که هر بطری آن بین ۱۰۰ تا ۵۰۰ هزار تومان قیمت گذاری می‌شود.نکته جالب توجه آنجاست که خرید این محصول توسط قافله مرفه نشین در بین جامعه متعارف شده و سایر افراد هم برای عقب نیفتادن از این قافله اقدام به خرید چنین محصولاتی می‌کنند. با وجود ممنوعیت چند ساله برای واردات آب معدنی‌های بسته بندی، این محصول به راحتی در فروشگاه‌های اینترنتی و سوپر مارکت‌های سطح شهر قابل خریداری است. اگر چه مسئولان بازار این محصول را قاچاق می‌خوانند، به وفور در بازار یافت می‌شود و حتی در فروشگاه‌های اینترنتی به فروش می‌رسند و محدودیتی برای خرید و فروش آن‌ها وجود ندارد

 

 

 

گفته می شود حشمت الله فلاحت پیشه گفته در عرصه بین المللی کشور باید وارد تنش زدایی بین المللی شود و همه باید تلاش کنند که موضوع احیای برجام و مذاکرات وین به نتیجه برسد.احیای برجام می تواند فرش قرمزی برای دولت منتخب باشد تا بتواند سیاست توسعه گرایانه در ایران را به صورت مناسب تری دنبال کند

 

 

 

گفته می‌شود در جلسه رسیدگی به اعتراض ایران به حکم صادره از سوی فیفا در دادگاه عالی ورزش، داور مشخص شده از سوی CAS یک ایراد بزرگ به وکلای ویلموتس می‌گیرد و به آن‌ها متذکر می‌شود اگر شما تصمیم به قطع همکاری با فدراسیون فوتبال ایران داشتید، چرا بخشی از این مبلغ را از حساب زارعت بانک ترکیه برداشت کردید؟!کارشناسان حقوقی معتقدند چنانچه یک مربی پول واریزی از سوی باشگاه یا فدراسیون طرف قرارداد خود را برداشت کند، این اتفاق به معنای پذیرش و تملک آن پول به حساب می‌آید و قانونا باید به تعهدات خود پایبند باشد.با این تفاسیر اگر این اتفاقات رخ داده باشد، امیدواری برای تغییر رای در پرونده مارک ویلموتس وجود دارد، اما تا زمانی که رای نهایی از سوی دادگاه CAS به طرفین ابلاغ نشود، نمی‌توان با قاطعیت درباره آن صحبت کرد.

 

 

گفته می شود روزنامه الشرق الاوسط در گزارشی با اشاره به درخواست جنگجویان کُرد مخالف دولت بشار اسد در مورد آموزش کودکان خانواده داعشی به شدت از آن حمایت کرد.این حمایت در حالی صورت می‌پذیرد که کشورهای عراق و سوریه به همراه کارشناسان، همچنان افراد حاضر در اردوگاه‌‌هایی همچون الهول در شمال شرق سوریه را معدن و مرکز شکل‌گیری مجدد گروه داعش تلقی می‌کنند.به اعتقاد کارشناسان، نهادهای سعودی قصد دارند راهی را که داعش در دوره حاکمیت سرزمینی با تشکیل واحدهای نوجوانان داعشی آغاز کرده بود این بار از طریق سازماندهی نوجوانان به‌جامانده از گروه داعش ادامه دهند.

 

 

 

 

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*