گفته می شود

 

گفته می شود علی مطهری در توئیتی خطاب به سخنگوی شورای نگهبان نوشته بهتر است شورای نگهبان فقط کسانی را رد کند که عدم صلاحیت آنها برای او احراز شده است.علی مطهری نماینده ادوار مجلس در توئیتی با اشاره به اظهارات سخنگوی شورای نگهبان نوشت؛ آقای کدخدایی گفته است عدم احراز صلاحیت برخی افراد به معنی بی صلاحیتی آنان نیست. می گویم پس بهتر است شورای نگهبان فقط کسانی را رد کند که عدم صلاحیت آنها برای او احراز شده است.بقیه کار را به عهده مردم بگذارد. در این صورت مردم از حضور برخی شخصیت های ملی محروم نمی شوند.

 

 

 

 

گفته می شود ابراهیم رئیسی با اعلام لیست اموالش تصرح کرد که فرزندانم دانشجو و ساکن تهران هستند.این داوطلب انتخابات ریاست جمهووری اعلام کرد:منزل من ۱۴۰ متر است و خودروی شخصی ندارم ولی همسرم یک خودروی ایرانی دارد.دو فرزند دختر دارم؛ یکی دوره دکتری جامعه شناسی دانشگاه تهران و دیگری لیسانس فیزیک دانشگاه شریف و ارشد علوم قران و حدیث.هر دو دخترم در تهران ازدواج کردند و مشغول تحصیل و زندگی هستند.

 

 

گفته می شود نماینده مردم تبریز در مجلس با بیان اینکه از شورای نگهبان تشکر می‌کنم که این‌بار را از روی دوش من برداشت گفت: شورای نگهبان به صورت شفاف علت رد صلاحیتم را اعلام کند.

 

 

گفته می شود سید حسن خمینی در مراسم اختتامیه دهمین رویداد طریق جاوید با بیان اینکه نمی شود برای مردم تصمیم گیری کرد، گفت: شما حق رای دارید، من هم حق دارم آن کسی که دلم می خواهد را انتخاب کنم. هر کدام که اکثریت را کسب کردیم محل اطاعت است. نمی شود تو برای من منتخب کنی و بگویی به این رای بده!

 

 

گفته می شود در سال‌های اخیر حساسیت مردم نسبت به دو تابعیتی‌ها بیش از گذشته شده و این موضوع برای مردم مهم‌تر شده است؛ شاید دلیل آن را باید در پرونده‌های جاسوسانی مانند جیسون رضاییان، نازنین زاغری، سیامک و باقر نمازی و فرزندان دوتابعیتی برخی مسئولین جستجو کرد که در این سال‌ها بیشتر در خدمت منافع کشور متبوع خود بودند تا ایران.

 

 

 

گفته می شود اخذ اثر انگشت در روزی رای گیری، بر اساس شیوه‌نامه‎‌های بهداشتی برگزاری انتخابات ۱۴۰۰، ممنوع است.

 

 

گفته می شود فلاحت‌پیشه با بیان اینکه غربی‌ها فکر می‌کنند دولت بعدی ایران به برجام پایبند نیست، خاطرنشان کرد: برخلاف این تصور، هر دولتی که در ایران روی کار بیاید دو مفهوم کلیدی را در مدیریت اجرایی کشور در عرصه داخلی و خارجی دنبال می‌کند. دولت بعدی در عرصه داخلی، توسعه و در عرصه خارجی، تنش‌زدایی را دنبال می‌کند.اینکه برخی‌ها بحث تندتر شدن دولت بعدی در سیاست خارجی را مطرح می‌کنند، یک موضوع انحرافی است.

 

 

گفته می شود مشاور امنیت ملی سابق آمریکا در دولت ترامپ اعلام کرده باید کودتایی شبیه میانمار، در آمریکا اتفاق بیفتد تا منافع این کشور توسط نظامیان تامین شود.

 

 

 

 

 

گفته می شود مرعشی در رابطه با اظهارنظر یکی از اعضای این حزب مبنی بر حضور در انتخابات حتی در صورت ردصلاحیت همه کاندیداها، بیان داشته ایشان نه سخنگوی کارگزاران هستند، نه سخنگوی جبهه اصلاحات، من مطلب ایشان را ندیدم اما اگر چنین حرفی را مطرح کرده‌اند، برداشت شخصی خودشان است.وی در رابطه با گمانه‌زنی‌ها در خصوص نزدیکی میان حزب متبوع خود با عبدالناصر همتی یکی از کاندیداهای انتخابات ریاست جمهوری، تصریح کرد: آقای همتی یکی از شخصیت‌های خوبی هستند که در انتخابات حضور دارند اما ما منتظر تصمیم جبهه اصلاحات هستیم.

 

 

گفته می شود سخنگوی شورای هماهنگی ستادهای مردمی حجت الاسلام و المسلمین سید ابراهیم رییسی اخبار منتشر شده درباره ریاست تهیه کننده گاندو بر ستاد هنرمندان وی را فاقد اعتبار خواند و این خبر را تکذیب کرد

 

 

گفته می شود آیت الله غرویان اهلام کرده باید سیاست ها و روش حکومت داری به گونه ای باشد که بین مردم و حاکمیت، مردم و دولت فاصله ای نیفتد.امام همیشه نگاهشان این گونه بود که رای و اظهارنظر و انتخاب حق مردم است. امروزه می بینیم که برخی آقایان می گویند شورای نگهبان نباید نظر به مصلحت داشته باشد و تنها باید قانون را ملاک قرار دهد. غافل از اینکه حضرت امام، مصلحت را نیز قانون کردند.

 

 

 

 

 

 

گفته می شود سخنگوی وزارت خارجه درباره شرط ایران برای داشتن مذاکرات بهتر در وین گفت: برای ما آزادی اتباع به گروگان گرفته شده در ایالات متحده آنهایی که به ناحق و غیرقانونی در زندان های این کشور هستند یک اولویت قطعی است. اگر آمریکا این موضع را تسهیل کند فضای بهتری حتی در گفتگوها در وین ایجاد خواهد شد.

 

 

گفته می شود رئیس ستاد انتخابات کشور گفته از خبرگزاری فارس به دلیل افشای اسامی نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری قبل از اعلام رسمی شکایت شد.

 

 

 

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*