حوادث/ بازداشت مردی با ادعای امام زمان بودن در مکه! 

بازداشت مردی با ادعای امام زمان بودن در مکه! 

مردی ۴۰ ساله در مسجد جامع که ادعای امام زمان بودن می‌کرد، توسط نیرو‌های امنیتی دستگیر شد.

 در تحقیقات مقدماتی پلیس منطقه مکه و طبق آنچه توسط روزنامه محلی الوطن گزارش شده، معلوم شد، شخصی قصد بالا رفتن از سکوی مسجد جامع در مکه را داشته است. او خطبه جمعه را ادا کرده  و خودش را امام زمان معرفی کرد. این روزنامه اظهار داشت: “در تحقیقات اولیه پلیس مشخص شد که مردی که در خطبه جمعه دیروز قصد داشت به بالای مسجد جامع در مکه برود، یک شهروند چهل ساله بوده و ادعا کرده که حضرت مهدی است.”

قتل مدیر ساختمان به خاطر شارژ

مرد میانسال که به خاطر تسویه مبلغ شارژ با مدیر ساختمان درگیر شده و او را از بالکن به پایین پرت کرده بود پس از ۲ ماه به قتل اعتراف کرد.
به گزارش خبرنگار حوادث «ایران»، رسیدگی به این پرونده از اواخر اسفند سال ۹۹ با اعلام خبر مرگ مشکوک مردی میانسال در محدوده مهرشهر کرج شروع شد.
نخستین بررسی‌های تیم پلیسی نشان می‌داد وی به خاطر سقوط از طبقه پنجم ساختمان محل زندگی اش جان باخته است. بنابراین خیلی زود تیمی از دایره مبارزه از جرایم جنایی درمحل حادثه حضور یافتند. با شروع تحقیقات مشخص شد در زمان حادثه یکی از ساکنان قبلی ساختمان برای تسویه حساب شارژ خود به آپارتمانی که قبلاً در آنجا سکونت داشته رفته تا با مدیر ساختمان صحبت کند اما بعد از دقایقی با یکدیگر درگیر شده و در همین حین مدیر ساختمان از طبقه پنجم به پایین سقوط کرد و جان باخت.
پس از این حادثه مرد ۴۸ ساله به‌عنوان تنها مظنون این پرونده بازداشت شد اما منکر ماجرا شد و گفت: من مدتی قبل از این ساختمان نقل مکان کردم و رفتم اما روز حادثه به ملاقات مدیر ساختمان رفتم تا مبلغ شارژ را تسویه کنم اما سر همین موضوع درگیر شدیم و من هم از آنجا رفتم و خبر ندارم به چه علتی او سقوط کرده است.
در حالی که وی همچنان منکر دخالت در این ماجرا بود اما سرانجام پس از ۲ ماه تحقیق و بازجویی لب به اعتراف گشود و گفت: روز حادثه ما با هم درگیر شدیم و کار به نزاع فیزیکی کشید من هم با عصبانیت او را به عقب هل دادم که ناگهان از بالکن طبقه پنجم سقوط کرد من فکر نمی‌کردم این اتفاق بیفتد خیلی ترسیدم و به همین خاطر منکر ماجرا شدم.
پس از اعتراف متهم پرونده برای رسیدگی به مرجع قضایی فرستاده شد.

ردپای یک زن در جنایت مرموز

 همزمان با قتل مرد میانسال در خانه‌اش ردپای یک زن ناشناس در این جنایت به‌دست آمد.
به گزارش «ایران»، ساعت ۱۱ صبح چهارشنبه ۲۹ اردیبهشت مأموران کلانتری در تماس با بازپرس کشیک قتل پایتخت از کشف جسد مردی در خانه‌اش خبر دادند. به‌دنبال اعلام این خبر تحقیقات به دستور بازپرس حبیب‌الله صادقی آغاز شد.با حضور تیم جنایی در محل حادثه، آنها با جسد بهروز در حالی مواجه شدند که روی صورت مرد میانسال آثار کبودی دیده می‌شد و داخل خانه نیز آثار خون بود، از آنجایی که بهروز جراحتی نداشت، احتمال می‌رفت خون متعلق به قاتل باشد.یکی از اقوام بهروز که موضوع را به پلیس اعلام کرده بود در تحقیقات گفت: بهروز با همسرش اختلاف داشت و جدا از او زندگی می‌کرد.
از روز قبل هر چه به او زنگ می‌زدیم تلفن را جواب نمی‌داد تا اینکه نگران شده و به خانه‌اش آمدیم که با جسد او مواجه شدیم.
در تحقیق از همسایه‌ها نیز یکی از آنها گفت: صبح روز سه‌شنبه زن جوانی که نمی‌شناختیم وارد خانه‌اش شد.‌ ناگهان صدای جر و بحث و درگیری آمد و بعد زن ناشناس از خانه بیرون آمد و بهروز هم پشت سر او از آپارتمانش خارج شد. اما زن ناشناس بدون توجه به او سوار خودروی پژو ۲۰۶ شد و آنجا را ترک کرد.
به دستور بازپرس شعبه چهارم دادسرای امور جنایی پایتخت جسد برای مشخص شدن علت اصلی مرگ به پزشکی قانونی منتقل شد. همچنین تحقیقات برای شناسایی زن ناشناس و علت درگیری و آثار کبودی روی صورت مرد میانسال ادامه دارد.

شکار زنان با پراید مشکی

دادستان عمومی و انقلاب فردیس از بازداشت فردی خبر داد که در پوشش مسافرکش اقدام به آزار جنسی بانوان در این شهرستان می‌کرد.
حسین ناصرخاکی گفت: با وصول برخی گزارش‌ها به دادستانی فردیس، مبنی بر آدم‌ربایی و مزاحمت برای بانوان و سرقت و  تهدید با چاقو توسط فردی در پوشش مسافرکش، دستور قضایی برای شناسایی و بازداشت متهم صادر و با اقدامات فنی و تعقیب مناسب، متهم دستگیر شد.
وی با بیان اینکه تاکنون سه نفر از شهروندان از این متهم  شکایت کرده‌اند درباره روش این فرد گفت: این متهم، زنان جوان را به بهانه مسافرکشی سوار  خودروی «پراید مشکی» می‌کرده و در حالی که تمام شیشه‌های خودرو پایین بوده پس از طی مسافتی، شیشه‌های دودی خودرو را بالا ‌داده و با تغییر مسیر و آدم‌ربایی، در نقطه خلوتی توقف می‌کرده است.ناصر خاکی افزود: با توجه به دستکاری در خودرو، امکان فرار برای مسافران میسر نبوده و متهم با تهدید از طریق چاقو، علاوه بر سرقت اموال آنها، اقدام به تعدی جنسی نسبت به آنها می‌کرد.وی با اشاره به اینکه این فرد پس از انجام نیت شیطانی خود، بزه‌‌دیدگان را رها می‌کرده متذکر شد: در این باره تاکنون سه شاکی شناسایی شده‌اند اما با توجه به نوع ارتکاب بزه و ادله موجود امکان وجود شاکی‌های دیگری هم وجود دارد.
وی از صدور دستور قضایی برای انتشار عمومی تصویر متهم بر اساس ماده ۹۶ قانون آیین دادرسی کیفری خبر داد و گفت: افراد بزه دیده می‌توانند برای طرح شکایت با حفظ محرمانگی هویت آنها، به دادسرای عمومی و انقلاب فردیس مراجعه کنند.

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*