گفته می شود

گفته می شود احمدی‌نژاد تهدیدش را دوباره تکرار کرده است محمود احمدی‌نژاد گفته «دو بار در سال‌های ۹۲ و ۹۶ مرا رد کردید و ما به احترام مردم، انقلاب و نظام چیزی نگفتیم. اگر این بار بخواهید همان کار را تکرار کنید، من شرکت نمی‌کنم و انتخابات را هم تایید نخواهم کرد.»

 

 

گفته می شودسخنگوی شورای نگهبان با بیان اینکه هنوز به نظر نهایی درباره بررسی صلاحیت‌ها در شورای نگهبان نرسیدیم، گفته پیرامون داوطلبان بحث‌هایی صورت گرفته اما هنوز نتیجه نهایی حاصل نشده است.

 

 

 

گفته می شودشهلا کاظمی‌پور جمعیت‌شناس گفته پیش‌بینی‌هایمان نشان می‌دهد که در ایران رشد جمعیت در سال ۱۴۲۰ یا ۱۴۲۵به رشد صفر برسد و پس از آن منفی شود و این نگرانی وجود دارد که جمعیت ایران در سال‌های آینده به سمت سالخوردگی برود، باروری کم شود و از جوانی جمعیت کاسته شود و این عمده‌ترین نگرانی است که در جامعه ما وجود دارد.

 

 

 

 

 

گفته می شود در پی انتشار “ادعایی در فضای مجازی مبنی بر صدور نامه‌ای به منظور فیلترینگ اینستاگرام از سوی دستگاه قضا”، مرکز رسانه قوه قضاییه اعلام کرده پیش‌تر نامه‌ای از سوی جواد جاویدنیا یکی از معاونین قضایی رییس کل دادگستری استان تهران، در مورد فیلترینگ اینستاگرام صادر شده بود که بلافاصله در همان ساعات اولیه از سوی محمد جواد حشمتی رئیس دادگستری استان تهران بلااثر شده است. طبق اعلام مرکز رسانه قوه قضاییه، اقدام جاویدنیا در نوشتن چنین نامه‌ای یک تخلف اداری و مداخله‌ای خارج از وظایف و اختیارات نامبرده بوده است.

 

 

 

 

 

گفته می شود علی لاریجانی، داوطلب انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۰، در توییتی نوشته کسی که امروز به مردم وعده بهشت می‌دهد، خلاف می‌گوید؛ اول باید آتش جهنم را خاموش کرد. حل مشکلات پیچیده کشور سوپرمن نمی‌خواهد، مدیر می‌خواهد.

 

 

 

 

گفته می شود دادستانی کل بحرین بانک المستقبل ، بانک مرکزی وچند بانک ایرانی دیگر را به پولشویی متهم کرد.این دادستانی بانک‌های مذکور را به پولشویی مبلغ یک میلیارد و ۳۰۰ هزار دلار متهم کرده و شکایتی علیه آن ها تسلیم دادگاه کیفری کرده است.علی بن فضل البوعینین، دادستان کل بحرین مدعی شده است که این شکایت بعد از تحقیقات گسترده علیه مسئولان بانک المستقبل و برخی بانک‌های ایرانی از سال ۲۰۰۸ تا ۲۰۱۲ انجام شده است.

 

 

 

 

 

گفته می شود قیمت ارزهای دیجیتال به دنبال اعلام ممنوعیت معاملات این ارزها توسط مؤسسات مالی و اعتباری چین به شدت سقوط کرد و قیمت بیت‌کوین، بزرگترین ارز دیجیتال جهان، به زیر ۴۰ هزار دلار بازگشت.

 

 

گفته می شود طی دو سه روز گذشته ایلان ماسک با یک توئیت یک کلمه‌ای باعث شد تا قیمت بیت کوین سقوط کند. این توئیتربازی‌ها باعث شد تا سهام شرکت تسلا سقوط سنگینی را تجربه کرده و باعث شود که ایلان ماسک، جایگاه ثروتمندترین فرد جهان را از دست بدهد. حالا این سرمایه‌دار بزرگ آمریکایی به جایگاه سومین ثروتمند جهان تنزل پیدا کرده است. ماسک توانسته بود در ماه مارس جایگاه ثروتمندترین فرد جهان را از آن خود کند؛ اما حالا جف بزوس، بنیانگذار و سهامدار شرکت آمازون، و برنارد آرنو، مالک شرکت LVMH از وی سبقت بگیرند و ماسک به جایگاه سوم سقوط کند.

 

 

 

گفته می شود گروه هکری دارک ساید که عامل حمله باج افزاری به شرکت کلونیال پایپ لاین و تعطیل شدن بزرگترین شبکه خط لوله سوخت رسانی آمریکا بوده، مجموعا ۹۰ میلیون دلار باج در قالب بیت کوین دریافت کرده است.

 

 

 

گفته می شود علی شکوری‌راد، دبیر کل حزب اتحاد ملت، در حساب کاربری توئیتر خود نوشته ظاهرا شوراى نگهبان از همین ابتدا بررسى صلاحیت آقاى تاجزاده را از دستور خارج کرده است. این کار نه قانونى و نه در راستاى رویکرد افزایش مشارکت است. از مقام‌معظم‌رهبری تقاضا دارم نگذارند کار به حکم حکومتى که محل مناقشه است بکشد. از همین حالا به شوراى نگهبان تذکر لازم را بدهند.»

 

 

 

گفته می شود سعید جلیلی با اشاره به اینکه نباید مسئولان پشت ضعف‌های یکدیگر پنهان شوند، تصریح کرده اگر مسئولی ضعف دارد، نباید مسئول دیگری بگوید من این کار را انجام ندادم، چون دیگری ضعیف بود؛ عده‌ای می‌گفتند اگر لوایح دو قلو تصویب بشود، ما همه مسائل را حل می‌کنیم؛ دو سال کشور را معطل لوایح دو قلو گذاشتند، نتیجه‌ای عایدشان نشد و بعد هم به کلی یادشان رفت، اما دو سال کشور را معطل کردند. وی افزود: رئیس جمهور وقت در آن زمان نامه‌ای را تحت عنوان «نامه‌ای برای فردا» منتشر کرد، که بله نتوانستیم فلان کار را انجام بدهیم یا آن کار دیگر اگر انجام نشد به خاطر ضعف جای دیگری بود و… من همان زمان مطلب مفصلی نوشتم که بر فرض این حرف‌ها درست باشد، شما ده کار مهم دیگر را که می‌توانستید انجام بدهید، چرا انجام ندادید؟

 

 

 

گفته می شود قاضی‌زاده هاشمی اعلام کرده هر سال در هفته دولت و دهه فجر، گزارش عملکرد دولت‌ها منتشر می‌شود و می‌بینیم در تمام شاخص ها اتفاقات بزرگی رخ داده، ولی هرچه می گذرد احساسات نامطلوب مردم بیشتر می‌شود و امروز مردم می‌گویند چه فرقی می‌کند که رای بدهیم یا نه.نایب رئیس اول مجلس شورای اسلامی افزود: ماشین تمام دولت‌ها در دوره دوم چپ کرد و همه‌شان هم گفتند اختیار نداریم. حتی این دولت که تمام اختیارات عالم را دارد!

 

 

 

گفته می شود عباس امیری‌فر گفته یک مقداری نظام با احمدی نژاد مسامحه می‌کند، ولی باید ترمزش را کشید و در یک روند قانونی با او برخورد کرد. عباس امیری‌فر رئیس شورای فرهنگی و امام جماعت مسجد نهاد ریاست جمهوری در دولت محمود احمدی‌نژاد در کلاب هاوس خبرآنلاین با عنوان «صف طولانی نامزد‌های ریاست جمهوری چه معنایی دارد؟» درباره اظهارات اخیر رئیس دولت نهم و دهم گفت: من سخنگوی ایشان نیستم و ۶ سال است به خاطر رفتار‌های زننده شان اعلام جدایی کردم. او ادامه داد: ساعت‌ها با او صحبت کردم و گفتم باید قانونمند باشید. آقای احمدی نژادی که الان می‌بینید از زمین تا آسمان نسبت به احمدی نژاد ۸۴ عوض شده است. ایشان اصلا دیگر حالت عادی ندارد و دیشب هم دیدید که مدیر رسانه‌ای او به یکی از کاندیدا‌ها توهین کرد و گفت جاسوس است. یک مقداری نظام با او مسامحه می‌کند، ولی باید ترمزش را کشید و در یک روند قانونی با او برخورد کرد وگرنه رفتاربدتری خواهد داشت.

 

 

 

 

 

 

گفته می شود فعال اصلاح طلب و کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری در توئیتی نوشته ۲۲۰ عضو قوه مقننه از رئیس قوه قضاییه درخواست کردند رئیس قوه مجریه شود!» سیدمصطفی تاجزاده ادامه داد: در جامعه‌ای که نظام سیاسی آن جمهوری است اما مانع شکل‌گیری احزاب قدرتمند و رقابت آزاد و برابر می‌شوند، نتیجه می‌شود این وضع کمیک. انتخابات باید آزاد شود تا حاکمیت قانون و ملت معنا یابد.

 

 

 

گفته می شود روزنامه نیویورک تایمز در گزارشی با استناد به دو منبع آگاه نام برده نشده نوشت، جو بایدن، رئیس‌جمهور آمریکا در گفتگوی تلفنی خصوصی خود با بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر رژیم صهیونیستی لحنی تندتر از آنچه که به صورت علنی بیان کرده داشته و به او هشدار داده که “برای مدت زمانی بیش از حد طولانی جلوی فشارهای فزاینده جامعه بین‌المللی و کنگره برای درخواست از اسرائیل به منظور تغییر رویکردش در قبال حماس ایستاده است”.

 

 

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*