گفته می شود

 

 

گفته می شود مدیرکل آزمایشگاه مرجع سلامت وزارت بهداشت در پاسخ به مباحثی مبنی بر تخلفاتی نظیر فروش تست دلخواه کرونا و بویژه تست منفی کووید۱۹ برای مسافران از سوی برخی آزمایشگاه‌های خصوصی، گفته متاسفانه گزارشاتی در این زمینه بطور رسمی و غیر رسمی حتی از طریق آزمایشگاه‌ها دریافت کرده‌ایم و دانشگاه‌ها به آنها رسیدگی کرده‌اند.

 

 

 

 

گفته می شود ابراهیم اصغرزاده گفته مساله نظارت استصوابی هم به پروژه‌ای تبدیل شد که قرار بود اجازه ندهد مثلا گروه‌های ضد انقلاب وارد مجلس یا خبرگان شوند اما در نتیجه به یک خودزنی تبدیل شد و بهترین افراد این مملکت از تمام پُست‌های انتخاباتی محروم می‌شدند تا جایی که مرحوم هاشمی رفسنجانی را هم ردصلاحیت کردند؛ یعنی پروژه نظارت استصوابی به بزرگترین پروژه حذف در یک نظام انقلابی بعد از انقلاب تبدیل شد. در انقلاب معمولا ضد انقلاب را کنار می‌گذارند ولی نظارت استصوابی به پروژه‌ای تبدیل شد که دائم مانند موتور متحرکی در حال گزینش است و غربالگری می‌کند تا عده‌ای را کنار بگذارد.

 

 

گفته می شود محمود احمدی نژاد رئیس دولت‌های نهم ودهم ادعاهایی عجیب را علیه مسئولان نظام مطرح کرده است.محمود احمدی نژاد آرام و قرار ندارد، او روزهای شلوغی را می گذراند، یا از این شهر به آن شهر می رود یا نامه می نویسد یا مصاحبه می کند. او وعده افشاگری هم می دهد. تحرکاتی که حکایت از عزم جدی رئیس جمهور سابق برای کاندیداتوری و ماندگاری در سیاست دارد.او در جدیدترین اظهارات در جمع طیفی از مردم اردبیل ادعاهایی را مطرح کرده و مدعی شده است: «یک طرف دنبال این است که به بهانه تشدید کرونا، انتخابات را عقب بیندازد تا فرصت پیدا کند و شرایط را به نفع خود تغییر دهد. طرف دیگر هم دنبال این است که در سایه کرونا و مشارکت پایین مردم، نامزد خود را از صندوق دربیاورد. احمدی نژاد با بیان اینکه هر دو به دنبال کنار گذاشتن مردم از عرصه تصمیم گیری هستند، مدعی شد: «جزیره خریده‌اند تا درصورت جوشیدن خشم ملت به آنجا فرار کنند!»

 

 

گفته می شود عضو هیات رئیسه مجلس در توئیتی مدعی شده موشک شلیک‌شده به اسراییل ایرانی بود.به گزارش خبرآنلاین، محسن دهنوی، ‏‏‏نماینده مردم تهران و عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی در توییتی نوشت: «و ما رمیت اذ رمیت» اقتدار پوشالی گنبد آهنین با تنها یک موشک نسل قدیم ایرانی به باد رفت. این‌که یک موشک بود؛ با بارانی از موشک‌های پیشرفته ایرانی چه خواهید کرد؟

 

 

گفته می شود مسعود پزشکیان، نمایندهٔ مردم در مجلس با اشاره به نقش عملکرد شورای نگهبان در مشارکت مردم در انتخابات ۱۴۰۰ گفته حلقه را خیلی تنگ نکنند، زیرا هر یک از بازیگران در صحنه رقابت‌ها سهمی در بازار و مردم دارند و هر چقدر این بازیگران کاهش یابند، فضای انتخابات سرد می‌شود. به اندازه کافی دشمن داریم و خودمان نباید برای خودمان مشکل ایجاد کنیم مقداری بازتر با مساله برخورد کنیم و اجازه دهیم مردم انتخاب کنند

 

 

 

گفته می شود حدود۸۰ نفر از نمایندگان طرح شکایتی را به امضا رساندند و از هیات‌رییسه توضیحات لازم را درخواست کردند که چرا برخی از احکام بودجه جابه‌جا شده است.کاظم دلخوش، نماینده صومعه سرا در مجلس، در رابطه با ادعا یک نماینده مبنی بر تخلف هیات رئیسه در احکام بودجه ۱۴۰۰ پس از تصویب آن در صحن گفت: درجایگاه اعضای کمیسیون تلفیق امین مجلس بودیم، چند ماه شبانه روزی بر روی بودجه کار کردیم اما نهایتا جداول در ۲۵فروردین با تاخیر به دولت ارسال شد و همچنین در برخی از احکام بودجه تغییراتی صورت گرفته بود که با آنچه نمایندگان به تصویب رسانده بودند، تفاوت داشت.ادامه داد: اعتقادمان بر این است بودجه نوشته شده و به تصویب رسیده توسط مجلس با بودجه ای که به دولت ارجاع شد تفاوت دارد.

 

 

 

گفته می شود حمید ابوطالبی به اظهارات نماینده مجلس در مورد اصابت موشک ایرانی به اسراییل در توییتر واکنش نشان داده است حمید ابوطالبی مشاور سیاسی رییس جمهوری در واکنش به اظهارات نماینده مجلس در مورد اصابت موشک ایرانی به اسراییل نوشته دلیل این امر که هر اتفاق سیاسی یا امنیتی در فلسطین اشغالی می افتد،گروهی در ایران وظیفه خود می‌دانند تا برای آن سناریوسازیِ مسئولیت‌آور کنند، چیست؟

قدرت نمایی غیرواقعی!
پرکردن صوری خلأها!
فریب افکارعمومی!
تخریب مذاکرات!
درگیری علنی! و…
آیا موضع‌گیری‌های غیرمسئولانه ۸۴-۹۲ درحال بازگشت است؟

 

گفته می شود دونالد ترامپ رییس جمهوری پیشین آمریکا در بیانیه ای با تمجید از «کیم جونگ اون» رهبر کره شمالی از «مون جائه این» رییس جمهوری کره جنوبی انتقاد کرد.

 

 

 

گفته می شود خبرگزاری اسوشیتد پرس گزارش داده است که ویلیام برنز به تازگی از افغانستان به گونه مخفیانه دیدار کرده است. دو مقام افغان گفتند که برنز آخر هفته گذشته از کابل دیدار کرده است. آنها نگفتند که برنز با چه کسی ملاقات کرده است. هدف از این سفر رییس سیا چگونگی سپردن مسئولیت واحدهای ویژه ضدهراس افگنی به افغانستان گزارش شده است.

 

 

 

 

 

 

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*