گفته می شود

گفته می شود یک کارشناس جمعیت گفته متأسفانه در حال حاضر کمترین نرخ رشد جمعیت را در تاریخ ایران تجربه می‌کنیم و این زنگ خطر بزرگی برای ما به شمار می‌رود.

 

گفته می شود پلیس نروژ نخست‌وزیر این کشور را به دلیل رعایت نکردن مقررات کرونایی جریمه کرد. رئیس پلیس در جریان یک نشست خبری گفته که ارنا سولبرگ ۲۰ هزار کرون نروژ جریمه شده است. نخست‌وزیر نروژ ماه گذشته جشن تولدش را با حضور ۱۳ عضو خانواده‌اش برگزار کرد و مدتی بعد از این اقدام خود عذرخواهی کرد، ولی با این حال جریمه شد.

 

 

 

گفته می شود یک مقام مسئول در رابطه با مسافران ایستاده در پرواز آبادان-مشهد گفته مشکل فنی برای هواپیمای اصلی، سبب شد تا هواپیمای کوچکتری جایگزین هواپیمای اصلی شود.

 

 

گفته می شود در لیست مسافران باشگاه استقلال به عربستان برای شرکت در مرحله گروهی متمرکز لیگ قهرمانان آسیا در فصل جاری، نام ۶۲ نفر دیده می‌شود که به نظر تعداد نفرات این تیم از سایر تیم‌های ایرانی شرکت کننده در این رقابت‌ها بیشتر است. در این بین شنیده‌ها حاکی از آن است که در لیست مسافران عربستان نام احمد مددی به عنوان مدیرعامل و البته حمیدرضا آصفی، اسماعیل خلیل زاده، مهدی عبدیان و حجت نظری به عنوان اعضای هیات مدیره استقلال دیده می‌شود. همچنین گفته می‌شود قرار است نماینده‌هایی از شرکتی که به عنوان کارگزار باشگاه استقلال فعالیت می‌کنند هم در سفر به عربستان حضور داشته باشند تا لیست آبی‌ها با ۶۲ نفر برای سفر به عربستان بسته شود.

 

 

گفته می شود نام‌نویسی کاندیداهای ریاست‌جمهوری دقیقا از یک ماه دیگر شروع خواهد شد و غیر از چند چهره شاخص که معمای آمدن و نیامدن‌شان تا دقیقه نود حل نمی‌شود، همه داوطلبان به صف شده‌اند. یکی از آنان نیز امیرحسین قاضی‌زاده هاشمی، نایب‌رییس مجلس است که به نظر می‌رسد در این مسیر با چالش‌های بسیاری مواجه باشد.

 

 

گفته می شود نماینده مردم کاشمر، بردسکن، خلیل‌آباد و کوهسرخ در مجلس شورای اسلامی گفته تعدادی از نمایندگان مجلس از بی‌تدبیری دولت در بحث کرونا، به کمیسیون اصل٩٠ شکایت کردند تا اگر عمدی در این خصوص انجام شده با آن برخورد کنند.

 

 

 

گفته می شود نماز خواندن در دانشگاه‌های فرانسه ممنوع می‌شود بر پایه لایحه‌ای که امانوئل ماکرون، رئیس جمهوری فرانسه آن را پیشنهاد داده است، قرار است دولت ضمن تقویت بنیان‌های سکولاریسم، با جریان‌ها و رویکردهای منتسب به افراط‌گرایی اسلامی به شدت برخورد کند. مقابله جدی با هرگونه “نفرت‌پراکنی در فضای مجازی” و “تامین مالی گروه‌های مذهبی از خارج” از کشور، دو رکن مهم این لایحه جنجالی به شمار می‌روند.

 

گفته می شود «هایکو ماس» وزیر امور خارجه آلمان علی‌رغم آنکه نشست اخیر کمیسیون مشترک برجام در «وین» پایتخت اتریش را «سازنده» توصیف کرد، اما ادامه داد که مسائل پیرامون برجام بسیار پیچیده است و یافتن راه‌حل برای آن نیازمند تمایل تمامی‌ طرف‌ها برای سازش است.

 

 

گفته می شود مشاور نظام صنفی کشاورزی گفته قیمت فعلی گندم انگیزه تولید این محصول را از بین می‌برد و به تولید آن ضربه میزند.

 

 

گفته می شود مشاور امنیت ملی اسبق آمریکا پیش بینی کرد که چشم انداز تلاش‌ها برای دستیابی به خلع سلاح هسته‌ای کره شمالی از طریق دیپلماسی کم رنگ است.

 

 

 

 

 

 

 

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*