گفته می شود

 

 

گفته می شود عضو هیئت رئیسه مجلس گفته نمی دانم رای منفی مجلس به چه چیزی بوده است. ️کمیسیون تلفیق بودجه تغییرات مناسبی را در لایحه بودجه داد. ️دولتی‌ها این تغییرات را در خفا قبول کردند، اما روز بررسی لایحه در جلسه علنی تغییر موضع دادند و تغییرات را به بهانه‌ای تبدیل کردند تا پیشاپیش مجلس را مقصر عوارض اقتصادی از جمله تورم‌هایی بدانند که در انتظار اقتصاد است

 

 

گفته می شود جمعی از نمایندگان مجلس در جلسه علنی  برای دعوت از آیت‌الله سیدابراهیم رئیسی با هدف شرکت در انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۰ از دیگر نمایندگان امضا جمع کردند

 

 

 

گفته می شود برخی تحلیلگران در گفت‌وگو با شبکه الجزیره تاکید کردند که تصمیم واشنگتن برای حذف نام انصارالله از لیست تروریستی در راستای جلب رضایت ایران است.

 

 

 

گفته می شود رئیس‌جمهور آمریکا گفت که کشورش حاضر نیست برای بازگرداندن ایران به مذاکرات برجام تحریم‌ها علیه تهران را لغو کند.به گزارش خبرگزاری فرانسه، «جو بایدن»، شامگاه یکشنبه گفت که آمریکا تنها زمانی حاضر است تحریم‌های خود را لغو کرده که ایران غنی‌سازی اورانیوم را متوقف کند.

 

 

 

گفته می شود مجید انصاری، عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با بیان اینکه تریبون داران نمازجمعه نیز از دیگر مخاطبان سخنان رهبری هستند، گفته هیچ توقعی نیست که امام جمعه ای از تریبون نمازجمعه که باید دعوت کننده به عدالت و تقوا باشد، سوءاستفاده کند و علیه اشخاص و جریاناتی بدگویی و بدزبانی کند. ما حتی در مواجهه و خطاب قرار دادن دشمنان خود نیز حق بدزبانی نداریم. وی افزود: اگر ادبیات حضرت امام را ملاک قرار دهیم می بینیم که ایشان در اوج فشارهای جنگ و فشارهایی که آمریکا به ما وارد می کرد، از کارتر به عنوان آقای کارتر یاد می کردند. یا پیش از انقلاب نیز، امام در مخاطب قرار دادن شاه از اصطلاحاتی چون «آقای شاه» یا «آقای محمدرضا» استفاده می کردند.

 

 

گفته می شود غلامرضا مصباحی مقدم در درباره فساد در ساختار اداری ایران گفته «به ندرت اتفاق می‌افتد که مسئولان و مقامات رده بالا دچار فساد شوند، فساد بیشتر در مدیریت‌های میانی و پایین رخ می‌دهد».

 

 

گفته می شود دولت آمریکا در حال بررسی گزینه‌هایی چون حمایت از اعطای وام صندوق بین‌المللی پول به ایران و کاهش تحریم‌هایی است که مانع رسیدن کمک‌های مرتبط به کرونا به ایران می‌شود تا بتواند پیش از بازگشت به برجام و برداشته شدن تحریم‌ها، فشار مالی بر ایران را کاهش دهد.

 

 

گفته می شود «تقلب آنلاین» به اندازه قابل توجهی در ایران هم رخ داده است و از آن بدتر برخی مواقع تقلب‌ها به شکل سیستماتیک صورت می‌گیرند.
یک دانشجوی گفته تقلب می‌کردم؛ نه تنها من تقریبا کل کلاس، به جز دو یا سه نفر. این کار برای همه درس‌ها انجام می‌شد. حتی وقتی استادها روش جدیدی برای امتحان‌ها راه می‌انداختند، ما هم روشمان را تغییر می‌دادیم

 

 

گفته می شود رئیس اتحادیه ملی محصولات کشاورزی گفته علت گرانی خیار را سرمازدگی جالیزهای خیار در جیرفت کرمان است. از دو هفته آینده تولید به روال عادی باز می گردد و قیمت‌ها نیز کاهش می یابد.

 

 

 

 

 

 

 

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*