گفته می شود / من هم واکسن روسی را نخواهم زد

 

 

گفته می شود غرضی اعلام کرده دوره هایی هم مردم در انتخابات شرکت کردند ولی شرکت آنها مفید به حالشان نبود. در دو دوره اخیر، دلار از هزار تومان به نزدیک ۲۴ هزار تومان رسیده است. در حالی که هر دو دولت ۶۰۰ میلیارد دلار ارز داشتند. یعنی سالیانه حدود ۸۰ میلیارد دلار درآمد داشته اند. در حالی که خرج کشور بیش از ۳۰ میلیارد دلار نیست. من ۸۰ سال سن دارم و ۴۰ سال است که اعداد و ارقام را می بینم و ۲۰ سال در دولت بوده ام. ملاحظه می فرمایید که دلار ۴۲۰۰ تومانی در بازار به ۲۴ هزار تومان می رسد.وی تأکید کرد: شما فکر می کنید بدون اینکه مردم رضایت بدهند که دولت به جای منافع دولت، مجلس و قوه قضائیه به مردم توجه دارد، هیچ راه دیگری پیدا می شود برای اینکه مردم در انتخابات مشارکت کنند؟! مسئولین مدام مشکلات را بر گردن آمریکا می اندازند؛ در حالی که دشمنان داخلی ملت، رانت خواران و رباخواران و صاحبان امتیاز، بدتر از آمریکایی ها عمل می کنند. شما اعلام کردید که در مرداد ماه همین امسال پنج میلیارد دلار درآمد ارزی داشته اید؛ که در سال ۶۰ میلیارد دلار می شود. خرج کشور اینقدر نیست

 

 

 

گفته می شود رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس یازدهم گفته درباره هر واکسن خارجی نظر من این است که بعد از واردات، ابتدا خود مسئولان واکسن را بزنند و در صورتی که این واکسن مشکلی نداشت برای عموم مردم استفاده شود چراکه وقتی از انجام مراحل کامل کارآزمایی بالینی واکسن اطمینان نداریم قرار نیست روی مردم ما آزمایش شود. من هم واکسن روسی را نخواهم زد.

 

 

 

گفته می شود میرلوحی مدعی شده ما در رسانه متوقف هستیم و در حالی که اصل ۴۴ قانون اساسی پیش بینی کرده بود که مشابه مابقی بخش های اقتصادی، رسانه هم تحول پیدا کند ولی ما درجا زده ایم. انحصار رسانه با اینکه در دهه اول انقلاب هم وجود داشت اما به غلظت امروز نبود. می بینید در آن مقطع حضرت امام می گفتند تصاویر مرا نشان ندهید و حتی دیدیم که وقتی به ایشان توهین شد موضع شان چه بود. این شیوه ای که رسانه ملی در سال۹۹ عمل می کند، شبیه اش را در کشورهای عربی و آفریقایی نیز پیدا نمی کنید.وی افزود: همین کشور امیرنشین قطر رسانه قوی ای چون «الجزیره» را دارد. به نظرم این رسانه به بلندگوی عده ای خاص و جمع محدودی تبدیل شده که در زمره اکثریت نیستند. در چنین شرایطی معلوم است که به راحتی در صداوسیما به دیگران توهین می کنند و نامش را انقلابی گری می گذارند و تلاش می کنند خود را افرادی معرفی کنند که پیگیر خواست و مطالبه مردم هستند. تا زمانی که این انحصار وجود دارد و صداوسیما نپذیرد که به همه اقشار تعلق دارد، وضع همین خواهد بود.

 

 

گفته می شود یک تحلیلگر مسائل بین الملل گفته دکتر ظریف به خوبی واقف است که تیم جدید آمریکا اگرچه آرام سخن می‌گوید ولی دارای پتانسیل‌های ایجاد همگرایی بین‌المللی علیه ایران است و می‌تواند نه‌تنها متحدان اروپایی آمریکا را در کنار او جمع کند بلکه می‌تواند مواضع کشورهای چین و روسیه و کشورهای منطقه را علیه ایران شدت بخشد.

 

 

 

گفته می شود  نایب‌رئیس کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس گفته مبنای شرع مقدس این است که زندان جای بزهکار است نه بدهکار و موارد زندان در اسلام چند مورد مختصر بیشتر نیست.ماده ۷ قانون اجرای محکومیت‌های مالی می‌گوید کسی را که بدهکار است و مناعت ندارد-توان پرداخت ندارد- حبس می‌کنند تا بدهی خود را پرداخت کند، اما در اینجا «حبس» لزوماً به معنی زندانی کردن نیست.در ازدواج ۲ نفر که هم‌کف هم هستند مهریه چشم‌روشنی است که بهتر است همان اول پرداخت شود اما خلاف اسلام است که از طریق ازدواج متاجره کنیم.حقوق زنان این نیست که مهریه بالا در نظر بگیرند و بعد این مهریه را بگیرند و برای خود تجارت کنند.مواردی هست که خانمی متارکه کرده و از شوهرش جدا شده و دوباره ازدواج کرده و در زندگی جدید ۲ بچه دارد، اما هنوز دارد مهریه ازدواج سابقش را می‌گیرد.هیچ آیه قرآنی و حدیث و سیره ائمه‌ای نداریم که بگویند برای مهریه زوج را زندانی کنند.

 

 

گفته می شود برخی رستوران‌های چلوکباب برگ را از منوی‌شان حذف کرده‌اند و حتی برخی جاها خورشت را با گوشت مرغ سرو می‌کنند.غذاهای جدیدی مانند «زرشک‌پلو با اسکلت مرغ یا چلو با استخوان قلم و برنج و دنبه» به فهرست غذاهای این رستوران‌ها اضافه شده‌اند.

 

 

 

گفته می شود سخنگوی هیات رییسه مجلس گفته حواشی رخ داده برای نماینده مردم سبزوار در مجلس شورای اسلامی دو بعد داشت؛ بعد اول رفتار نماینده سبزوار بود که هیات نظارت به این موضوع ورود کرده و در حال بررسی آن است.بعد دوم این ماجرا توهینی است که به مجلس شده است. چرا که توهین‌های انجام شده فقط مربوط به آن سرباز نیست. بلکه مامور دیگری که چهره او در فضای مجازی منتشر نشد، توهین‌های زیادی به نماینده مجلس انجام داده و یکی از مسببان راه‌بندان مسیر نیز او بوده است.هیات نظارت بر رفتار نمایندگان مجلس شورای اسلامی بررسی این موضوع را آغاز کرده و نتیجه آن ظرف مدت یک هفته تا ۱۰ روز آینده اعلام می‌شود.

 

 

 

گفته می شود حسن غفوری فرد از چهره‌های موثر اصولگرا در تحلیل شرایط انتخاباتی ۱۴۰۰ می گوید ممکن است مردم ما شکایات یا مطالباتی از قوه مجریه یا قضاییه یا مقننه داشته باشند، اما در مواقع حساس کشور، منافع ملی کشور را نادیده نمی‌گیرند. در سال آتی علاوه بر انتخابات ریاست جمهوری، انتخابات شورای شهر را هم داریم و معتقدم انتخابات ۱۴۰۰، انتخابات پرشوری خواهد بود و تاکید می کند رئیس جمهور بعدی یک اصولگراست.

 

 

 

 

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*