پیامک/

۰۰۰۷۶۵۰۰۰۹۹۹۶
با سلام خدمت مسوولین ! معلوم نیست سپیده ۴ محل زندگی مردم است یا پایانه مسافربری و باربری! هر روز تعداد زیادی اتوبوس،کامیون و … در ورودی این کوچه پارک است و برای ساکنین ایجاد مزاحمت دارند و کسی با آنها برخورد نمی کند. خواهش می کنیم پیگیری کنید.
۱۳۹۹/۰۹/۲۳ ۱۲:۲۲:۵۶ خوانده نشده خیر
۲ ۳۰۰۰۷۶۵۰۰۰۹۹۹۶
با سلام . از مسئولین اداره راه و متولیان امر روشنایی جاده ها خواهش میکنم شب ها  سری به تقاطع الغدیر بزنند . تا کی باید ببینیم که مردم ما جان خودشون رو توی جاده ها از دست میدن . تقاطع چراغ داره ولی روشن نیست .خیلی تاریکه . لطفا کاری بکنید . مگر چقدر همت میخواد که جلوی اتفاق های ناگوار گرفته بشه .
۱۳۹۹/۰۹/۲۳ ۱۱:۴۵:۵۷ خوانده نشده خیر
۳ ۳۰۰۰۷۶۵۰۰۰۹۹۹۶
با سلام 
این روزا درمورد اینکه امتحانات حضوری باشه یا نباشه حرف های زیادی زده میشه و این وسط فقط به دانش آموزان داره استرس وارد میشه، چون از یک طرف اگر امتحانات حضوری باشه خانواده اجازه حضور نمیده و از طرف دیگه در تمام سایت های معتبر خبررسانی اعلام کردند که دی بهمن و اسفند پیک کرونا بشدت افزایش پیدا خواهد کرد، حالا با این وضع ما موندیم بلا تکلیف
با سلام و تشکر از وزیر بهداشت که در این استان حضور یافت امیدواریم مشکلات حوزه بهداشت و درمان استان با مساعدت وزیر برطرف شود و مسوولان هم گزارشی از دستاوردهای این سفر ارائه کنند
۱۳۹۹/۰۹/۲۲ ۰۹:۱۵:۳۰ خوانده شده خیر
۴ ۳۰۰۰۷۶۵۰۰۰۹۹۹۶
با سلام 
پمپ گاز خوسف نزدیک به یک ماه است که خرابه. متاسفانه تعداد روز های خرابی آن بیشتر از روزهای درست بودن آن شده وتاکنون نیز مشکل آن رفع نگردیده است. خواهشمند است مسئولین امر اقدام عاجلی برای آن بکنند.
۱۳۹۹/۰۹/۲۲ ۰۹:۱۳:۲۱ خوانده شده خیر
۵ ۳۰۰۰۷۶۵۰۰۰۹۹۹۶
سلام اداره آب وفاضلاب بیرجند چرا برای آب رسانی به روستای ورقنه اقدام نمی‌کند؟
باگذشت ۵ماه از دستور استاندار برای آب رسانی به این روستا هیچ اقدامی نکردند. نداشتن آب شرب یکی از مشکلات اصلی مردم این روستا هست.
۱۳۹۹/۰۹/۲۲ ۰۶:۱۷:۲۳ خوانده شده خیر
۶ ۳۰۰۰۷۶۵۰۰۰۹۹۹۶
باسلام
از مسئولین محترم همراه اول خواهش داریم حال که در خانه ها قرنطینه هستیم و نمی توانیم بیرون برویم لطفا فکری به حال ارتقای سرعت اینترنت در دهستان بغداده و روستاهای اطراف بردارند چون در شرایط فعلی نیاز به اطلاعات و پیگیری پیام های بهداشتی در خصوص بیماری کرونا داریم ولی اینترنت ضعیف به کندی دانلود مواجه شده است.
۱۳۹۹/۰۹/۲۲ ۰۶:۱۷:۰۲ خوانده شده خیر
۷

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*