تبریک متفاوت روز خبرنگار در خراسان جنوبی

امسال به دلیل شیوع ویروس کرونا و به منظور حفظ سلامت جامعه خبری استان تبریک روز خبرنگار توسط مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی از طریق فضای مجازی در حال انجام است.

به گزارش روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی؛با اشاره به عدم برگزاری جشن روز خبرنگار، و با توجه به شرایط موجود و شیوع ویروس کرونا و اهمیت سلامت اصحاب رسانه امسال گرامیداشت و تبریک این روز به صورت مجازی برگزار می‌شود.

لازم به ذکر است؛در این راستا ، مراسم ۱۷ مرداد سالروز گرامیداشت روز خبرنگار به صورت مجازی و از طریق ویدئو کنفرانس به صورت جداگانه با هر نشریه و خبرگزاری طی سه روز برگزار خواهد شد.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی صبح امروز ۱۵ مرداد ماه جاری طی ارتباط با ۵ نشریه و خبرگزاری روزنامه آوای خراسان جنوبی ،مهرمشرق ،پایگاه خبری خاورستان ، خبرگزاری دفاع مقدس و روزنامه امروز خراسان جنوبی از طریق ویدئو کنفرانس ضمن تبریک روز خبرنگار به درخواست‌ها و مشکلات آنها را جویا شد.

وی افزود: طبق هماهنگی و برنامه ریزی بعمل آمده ۱۵،۱۶ و ۱۹ مردادماه جاری این ارتباط با کلیه نشریات و خبرگزاری های استان بعمل خواهد بود.

وی تصریح کرد: در این ایام باید همه مدیران به منظور حفظ سلامت جامعه خبری استان، برای گرامیداشت و تبریک این روز به جای حضور در هر رسانه از طریق فضای مجازی اقدام کنند.

ناصر نبی زاده تصریح کرد: همچنین امسال نیز مانند سال‌های گذشته به منظور قدردانی از زحمات خبرنگاران استان هدیه‌ای برای اصحاب رسانه استان در نظر گرفته شده است که برای هر رسانه ارسال خواهد شد.

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*