اضافه شدن ۷ مورد جدید به مبتلایان به ویروس کرونا در خراسان جنوبی

شناسایی ۷ مورد جدید ابتلاء به کرونا در خراسان جنوبی

با شناسایی ۷ مورد جدید ابتلاء به بیماری کرونا در ۲۴ ساعت گذشته، تعداد مبتلایان در این استان به ۴۱۵ رسیدند.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی بیرجند گفت: این تعداد در ۶۱ مورد شناسایی ۷ مورد جدید ابتلاء به کرونا در خراسان جنوبیآزمایش انجام شده، شناسایی شدند که با احتساب این هفت مورد جدید، مبتلایان به این بیماری در استان به ۴۱۵ رسیدند.
مهدی زاده افزود: همچنین در این مدت یک نفر نیز در اثر این بیماری فوت کرد.
وی با اشاره به آزمایش هزار و ۵۳۹ مورد تاکنون در استان گفت: از این تعداد هزار و ۱۲۴ مورد جواب تستشان منفی و ۴۱۵ مورد مثبت بوده است.
معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی بیرجند افزود: از میان مبتلایان، ۳۴۴ نفر بهبودیافته واز بیمارستان مرخص شدند و ۳۳ نفر همچنان در بیمارستان‌ها بستری اند که حال ۱۲ نفر آنان وخیم است.
مهدی زاده همچنین تعداد جان باختگان این بیماری را تاکنون ۳۸ مورد اعلام کرد.
وی با اشاره به طرح غربالگری نیز گفت: تاکنون ۷۵۷ هزار و ۹۰۲ نفر معادل ۹۰.۴۳ درصد و ۲۲۸ هزار و ۴۸۷ خانوار معادل ۹۵.۳ درصد غربالگری شدند و همچنین ۸۴ هزار و ۱۰۰ نفر در سامانه سلامت خود اظهار کردند.

رییس مرکز روابط عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی نیز اعلام کرد: تاکنون ۷۰ هزار و ۲۹ نفر در کشور به طور قطعی به ویروس کرونا مبتلا شده و با فوت ۱۲۵ نفر در ۲۴ ساعت گذشته، تعداد جان باختگان کرونا در کشور به ۴ هزار و ۳۵۷ نفر رسیده است.

جهانپور افزود: از ۲۲تا ۲۳ فروردین ۱۳۹۹ و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی ۱۸۳۷ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی شد.

 

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*