اخبار ورزشی خراسان جنوبی ۲

مسابقات دارت  کشور با نایب قهرمانی نماینده خراسان جنوبی پایان یافت

مرحله پلی آف مسابقات دارت رنکینگ مناطق ۶ گانه کشور طی روزهای پنج شنبه و جمعه ۴ و ۵ بهمن به میزبانی کرج برگزار و با نایب قهرمانی نماینده خراسان جنوبی در بخش مردان پایان یافت.
به گزارش امروز خراسان جنوبی در این رقابتها که در سالن دارت مجموعه ورزشی انقلاب کرج برگزار شد مهدی وکیل زاده پس از نماینده خراسان رضوی به مقام دوم این مسابقات دست یافت  و جواز حضور در لیگ برتر دارت کشور را بدست  آورد.

 

خراسان جنوبی نایب قهرمان مسابقات کشتی نوجوانان کشور شد

تیم کشتی فرنگی نوجوانان استان خراسان جنوبی با اختلاف یک امتیاز نایب قهرمان مسابقات کشتی فرنگی گروه(ج) کشور شد و تیم ایلام مقام اول این مسابقات را کسب کرد.

به گزار امروز خراسان جنوبی در این مسابقات که به میزبانی خراسان‌جنوبی و در سالن ورزشی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات درمانی بیرجند برگزار شد تیم چهار محال بختیاری مقام سوم را به خود اختصاص داد.

در این ماراتن ملی ۲۸۸ کشتی‌گیر در قالب ۲۴ تیم از ۱۳ استان کشور برای کسب مدال رنگی هماورد یکدیگر شدند.

گفتنی است، عیسی سنگدوبینی از گلستان، ایمانعلی فروغی از سیستان و بلوچستان، عبدالرضا نباتچیان از تهران،
محمدحسین یاراحمدی از چهارمحال و بختیاری، مجید رضایی از گلستان و میثم ساداتی از مازندران مسؤولیت داوری این رقابت‌ها را برعهده دارند.

از برنامه‌های جانبی مسابقات کشتی قهرمانی فرنگی نوجوانان گروه (ج) کشور برگزاری کارگاه و کلنیک آموزشی یک روزه‌ای زیر نظر امانی سیلابی، کاکا حاجی و علیزاده از مربیان برتر ایران است برای آشنایی شرکت کنندگان با قوانین، مقررات و تیکنیک‌های فنی روز کشتی جهان می‌باشد.

 

نفرات برتر مسابقات تنیس بیرجند مشخص شدند

مسابقات تنیس جام آدینه استان در سطح آزاد اقایان دیروز ۵ بهمن ماه در محل زمینهای هیات تنیس شهرستان بیرجند برگزار شد. در پایان رقابت ها  امیر زربان عنوان نخست را کسب کرد و مجتبی سیروسی نایب قهرمان شد و آقایان حسن خسروی و معین کریم پور مشتراکا در جایگاه سوم قرار گرفتند.

 

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*