کشف بزرگترین محموله مرفین استان در سال جاری/ هشدار استاندار به سوداگران مرگ: با قاچاقچیان مواد مخدر به شدت برخورد می‌شود

امروز خراسان جنوبی_ حسین زاده/ استاندار خراسان جنوبی گفت: خراسان جنوبی با وجود داشتن مرز مشترک ۳۳۱ کیلومتری با افغانستان با حضور نیروهای نظامی، انتظامی و امنیتی و اشراف کامل آنان، امن ترین استان های کشور است. معتمدیان با قدردانی از عوامل فرماندهی انتظامی استان که اخیراً بزرگترین محموله مرفین خراسان جنوبی را در سال جاری کشف و ضبط نمودند به همدلی و همراهی نیروهای مسلح استان برای مقابله با سوداگران مرگ اشاره کرد و افزود: سیاست ما تقویت کنترل و اشراف بر مرزهاست و حضور نیروهای ارتش در مرزهای استان نیز در همین راستا می‌باشد. رئیس شورای تامین استان تصریح کرد: با وجود آمادگی عزیزان ما در نیروهای مسلح به سوداگران مرگ و قاچاقچیان مواد مخدر هشدار می‌دهیم که نیروهای مسلح ما با هرگونه ناامنی و قاچاقچیان مواد مخدر با شدت برخورد خواهند کرد.

انجام ۶ عملیات جداگانه منجر به
کشف ۱۸۲۰ کیلوگرم مواد مخدر شد
فرمانده انتظامی استان خراسان جنوبی نیز گفت: در راستای تلاش های بی امان به منظور مقابله با سوداگران مرگ و قاچاقچیان مواد مخدر در استان، همکاران ما در مجموعه فرماندهی انتظامی استان و به ویژه یگان تکاوری ۱۰۲ دیهوک و همکاران زیرکوه و نهبندان طی ۴۸ ساعت در شش مرحله عملیات بیش از ۱۸۲۰ کیلوگرم انواع مواد مخدر کشف و ضبط کردند.
سردار مجید شجاع افزود: در این عملیات ها یک دستگاه تریلر با محموله یک تن و ۱۲۰ کیلوگرمی مرفین که بزرگترین محموله مرفین کشف شده استان در سال جاری می باشد توسط همکاران متوقف شد. به گفته وی در این شش عملیات جداگانه ۵۱ نفر قاچاقچی دستگیر و ۱۳ دستگاه خودرو از آنان توقیف شده است.
کشف ۳۰ تن مواد مخدر، دستگیری ۴ هزار نفر قاچاقچی و توقیف ۸۸۴ وسیله نقلیه
سردار شجاع اضافه کرد: از ابتدای امسال نزدیک به ۳۰ تن انواع مواد مخدر توسط پرسنل و عوامل فرماندهی انتظامی استان کشف و ضبط شده و در این رابطه بیش از چهار هزار نفر دستگیر گردیده و ۱۳۰ دستگاه خودروی سنگین، ۶۸۰ دستگاه خودروی سبک و ۷۴ دستگاه موتورسیکلت آنان توقیف شده است. وی گفت: همکاران ما در فرماندهی انتظامی استان با تمام توان تلاش می‌کنند تا از ورود مواد مخدر به شرق و مرکز کشور حتی با نثار جانشان جلوگیری نمایند و در این راه تاکنون شهدای زیادی از جمله دو شهید به نام های یوسفی و غلامی که در سال جاری و اخیراً به شهادت رسیدند را تقدیم نظام اسلامی نموده ایم.

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*