مدیرکل ورزش و جوانان خراسان جنوبی اعلام کرد: نیاز به ۳۲ سالن ورزشی در استان

امروز خراسان جنوبی- قاسمی/ مدیرکل ورزش و جوانان استان خراسان جنوبی با بیان اینکه در ۶ ماه اخیر بیش از ۳۵ میلیارد تومان از محل اعتبارات تملک دارائی در تکمیل پروژه های ناتمام صورت وضعیت شده است، گفت: در چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی تعداد زیادی از این پروژه ها افتتاح خواهد شد. مهران سرپرست درکارگروه تخصصی هیئت کاراته استان تصریح کرد: تاکنون مبلغ یک میلیارد و ۱۲۰ میلیون تومان در حوزه تکمیل فضا های ورزشی بیرجند هزینه شده است، اما با این وجود مشکلات زیادی وجود دارد که در آینده با افزایش فضاهای ورزشی بخشی از آنها برطرف خواهد شد. وی خاطر نشان کرد: بر اساس بررسی های کارشناسی صورت گرفته به ۳۲ سالن ورزشی در استان نیاز است که امیدواریم با تصویب و تخصیص اعتبار لازم تا پایان برنامه ششم توسعه این تعداد فضا احداث شود. به گفتۀ وی اداره کل ورزش و جوانان آماده همکاری و تخصیص سالن و تجهیزات ورزشی برای برگزاری مسابقات در رشته های مختلف ورزشی است و باید با برنامه ریزی صحیح و مناسب بهره برداری حداکثری از امکانات در جهت پیشبرد اهداف استان داشته باشیم.
رسانه بدون وابستگی می تواند منتقد باشد
مدیرکل ورزش و جوانان استان با اشاره به اینکه موضوعات و مسایل مطرح شده از سوی مسئولین هیئت کاراته وجود چالش هایی است که باید با نگاه به آینده و برنامه ریزی مناسب مرتفع شود، افزود: با وجود تمام محدودیت هایی که در استان وجود دارد، خوشبختانه شاهد اتفاقات خوبی در ورزش هستیم که باید با حفظ وضعیت موجود این حرکت رو به جلو با سرعت بیشتری ادامه یابد تا در آینده نزدیک شاهد حضور بیشتر کاراته کاهای استان در سطوح جهانی، آسیایی و ملی باشیم. سرپرست گفت: داشتن مسئولیت های مختلف اجرایی در کنار مسئولیت هیئت های ورزشی نباید هیچ گونه خللی در انجام فعالیت های مربوط به ورزش ایجاد کند. وی از رسانه ها به عنوان نماینده گروه های مختلف جامعه یاد و خاطرنشان کرد: رسانه ها با توجه به شناختی که از فضای جامعه و مخاطبان دارند، بدون هیچ وابستگی می توانند در مورد عملکرد هیئت ها اظهار نظر کنند و باید تحمل انتقاد را داشته باشیم.
مشکل فضا داریم
در ابتدای جلسه اعضای هیئت کاراته استان به بیان گزارش اقدامات و فعالیت ها و مسایل و مشکلات در حوزه های مختلف پرداختند. رئیس هیئت کاراته استان نیز در این جلسه به بیان گزارش عملکرد خود در این مدت پرداخت و گفت: در ۴ سال گذشته توانسته ایم رتبه کاراته استان را از آخر به ۹، ۱۰ و ۱۱ برسانیم که رشد بی نظیری بوده است و برای اولین بار میزبانی مسابقات کشوری را داشتیم و از ابتدای سال تاکنون ۱۷۵ مدال و ۱۵ اعزام داشته ایم. احمدی پیما با اشاره به اینکه اکنون بیش از ۹۰۰ آقا و ۷۰۰ بانوی ورزشکار در استان داریم، عنوان کرد: در حوزه بانوان نیز رشد فراوانی داشته ایم و میزبان سرمربی تیم ملی آزاد بانوان در ماه جاری خواهیم بود. وی با بیان اینکه در ارزیابی فدراسیون رتبه ۴ را داریم، خاطر نشان کرد: برای مکاتبه با اداره کل ورزش و جوانان مشکل داریم و با استفاده از ظرفیت های موجود و همکاری فعالان کاراته استان اقدامات خوبی انجام شده است. دیگر اعضای شرکت کننده در این جلسه به ویژه رؤسای شهرستان ها با اشاره به اینکه وضعیت کنونی کاراته استان رشد داشته و خوب است، مشکل اصلی را کمبود فضای مناسب اختصاصی، تاتامی، کیسه بوکس و نبود اعتبار کافی برای فعالیت اعلام کردند و خواستار رسیدگی به این موارد شدند.

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*