مسئول دبیرخانه کانون های مساجد خراسان جنوبی: ثبت نام سیزدهمین جشنواره قرآنی مدها متان تا ۱۵ دی تمدید شد

حجت الاسلام سبزه کار از تمدید ثبت نام در سیزدهمین دوره مسابقات استانی قرآنی «مدهامتان» ویژه اعضای کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد تا ۱۵ دی ماه خبر داد.

حجت الاسلام «ابراهیم سبزه کار» به خبرنگار شبستان در بیرجند گفت: سیزدهمین جشنواره قرآنی مدها متان با هدف شناسایی و ارتقای سطح اطلاعات عمومی و تخصصی جوانان علاقه‌مند به قرآن و فرهنگ غنی اسلام، حضور پرنشاط‌ تر اعضای کانون‌ها در فعالیت‌های قرآنی شهرستانی و استانی، کشف و شناسایی استعدادهای برتر قرآنی فعال کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان در قالب ایجاد رقابت سالم، ترغیب و تشویق مدیران کانون‌ها به کشف استعدادهای محلی و منطقه‌ای فعال در امور قرآنی برگزار می شود.

مسئول دبیرخانه کانون‌های مساجد خراسان جنوبی افزود: آشنایی بیشتر با استعدادها و ظرفیت‌های قرآنی موجود در کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد، ایجاد بستر مناسب و برگزاری دوره های آموزشی برای حضور نوجوانان و جوانان قرآن مدار جهت حضور در مسابقات فنّی و تخصصی، استفاده از ظرفیت دستگاه‌ها و نهادهای فرهنگی و قرآنی جهت همراهی و تقویت بخش رقابتی فعالیت های قرآنی در کانون های فرهنگی هنری مساجد از دیگر اهداف برگزاری این جشنواره است.

به گفته وی، برگزاری مرحله استانی سیزدهمین جشنواره قرآن «مدها متان» ویژه دو گروه سنی، ۷ تا ۱۶ سال و ۱۶ تا ۳۰ سال در هشت رشته، اذان، ترتیل، قرائت، حفظ جزء ۳۰ و حفظ کل است.

حجت الاسلام سبزه کار با اشاره به اینکه ثبت نام از طریق پایگاه اطلاع رسانی دبیرخانه دائمی جشنواره جوانان مساجد به نشانی www.javananemasajed.ir به صورت اینترنت انجام می شود، یادآور شد: مهلت نام نویسی در این مسابقات تا نیمه دی ماه تمدید شده است.

 

وی خاطرنشان کرد: تاکنون ۱۵۰ نفر از فعالان کانون‌های مساجد خراسان جنوبی در این مسابقات ثبت نام کرده اند.

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*