چند خبر ورزشی خراسان جنوبی

مدال طلای مسابقات میانداری و هنر مرشدی کشور به ورزشکار خراسان جنوبی رسید

در مسابقات قهرمانی ۱۲گانه انفرادی میانداری و هنر مرشدی کشور گرامیداشت چهلمین سال پایداری جمهوری اسلامی ایران پهلوانان خراسان‌جنوبی خوش درخشیدند  و در رشته میانداری انفرادی جوانان وزن منفی ۸۰ کیلوگرم این مسابقات امیرحسین کاردان‌مقدم از خراسان‌جنوبی با گردن‌آویز طلا بر سکوی نخست قرار گرفت.

در رشته میانداری انفرادی وزن منفی ۹۰ کیلوگرم مسابقات هنرهای فردی بزرگسالان کشور مصطفی دلاکه از خراسان‌جنوبی مدال نقره این مسابقات را به‌دست آوردند.

همچنین محمدرضا رضایی از خراسان‌جنوبی در وزن مثبت ۹۰ رشته میانداری بزرگسالان با نشان برنز حایز رتبه سوم شد.

گفتی است در رشته مرشدی بزرگسالان این ماراتن ملی محمدرضا حسن‌پور از خراسان‌جنوبی با گردن‌آویز نقره مقام نایب‌قهرمانی را تصاحب کرد.

این ماراتن ملی در رده‌های سنی جوانان، امید و بزرگسالان در اوزان (۸۰-، ۸۰+، ۹۰- و ۹۰+ ) کیلوگرم به میزبانی استان بوشهر در سالن ۲۰۰۰ نفری والفجر مجموعه ورزشی شهید بهشتی گنجینه خلیج فارس با پیکار شرکت کنندگانی از استانهای اصفهان، مازندران، فارس، بوشهر، خراسان‌جنوبی، یزد، خراسان‌رضوی، کرمانشاه، خراسان‌شمالی، آذربایجان‌شرقی، تهران، سیستان و بلوچستان، مرکزی، گلستان، سمنان و البرز برگزار شد.

 

 

دوره مربیگری ژیمناستیک بانوان در بیرجند برگزار شد
دوره مربیگری درجه ۳ ژیمناستیک هنری بانوان در سالن اختصاصی ژیمناستیک بهاران بیرجند برگزار شد

این دوره به میزبانی هیأت ژیمناستیک استان خراسان جنوبی و با تدریس خانم مهری یزدانی مربی بین المللی و مدرس فدراسیون ژیمناستیک کشور درسالن اختصاصی ژیمناستیک بیرجند برگزار شد.

 

 

رییس دانشگاه بیرجند در دیدار با قهرمان ملی پوش مسابقات تیراندازی جهان

دانشجویان ورزشکار حمایت می شوند

نجمه خدمتی دانشجوی رشته تربیت بدنی و علوم ورزشی دانشگاه بیرجند و قهرمان ملی پوش بیرجندی با دکتر احمد خامسان رئیس دانشگاه بیرجند دیدار و گفتگو کرد.

 این دیدار به منظور تجلیل و تقدیر از دانشجوی قهرمان دانشگاه بیرجند که مقام دوم مسابقات لیگ برتر تیراندازی بانوان کشور را از آن خود کرده بود، برگزار شد.

در این دیدار دکتر خامسان رئیس دانشگاه بیرجند گفت: از هر فردی که برای دانشگاه افتخاری کسب کند و پرچم دانشگاه را در مسابقات بالا ببرد بصورت تمام و کمال حمایت خواهیم کرد.

در ادامه دکتر خامسان با اهدای لوح تقدیر و هدیه از این دانشجوی ورزشکار بیرجندی تقدیر کرد.

همچنین نجمه خدمتی  نماد بیست و ششمین دوره یونیورسیاد دانشجویان جهان (گوانگجو۲۰۱۵) را به رئیس دانشگاه بیرجند هدیه داد.

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*