معتمدیان ، استاندار جدید خراسان جنوبی استفاده از توان نیروی های بومی الویت اصلی من است/ توسعه همه جانبه استان مهمترین برنامه پیش رو

 

استاندار جدید خراسان جنوبی بر استفاده از ظرفیت و توانمندی نیروی انسانی برای توسعه استان تاکید کرد و گفت:

اولویت نخست، مدیران بومی واستانی هستند و چنانچه این تیم هماهنگ نباشد از مدیران توانمند استفاده خواهیم کرد.

محمدصادق معتمدیان با قدردانی از حسن نظر دولت اظهار داشت:
برای اجرایی وعملیاتی کردن برنامه های توسعه استان به حمایت و همفکری همه مسئولان اجرایی به ویژه امام جمعه، نمایندگان مجلس و مسئولان اجرایی و مدیران رسانه ها که نقش تعیین کننده در این روند دارند نیاز داریم.

استاندار جدید خراسان جنوبی:

استفاده از توان نیروی های بومی الویت اصلی من است/توسعه همه جانبه استان مهمترین برنامه پیش رو

استاندار جدید خراسان جنوبی بر استفاده از ظرفیت و توانمندی نیروی انسانی برای توسعه استان تاکید کرد و گفت: اولویت نخست، مدیران بومی واستانی هستند و چنانچه این تیم هماهنگ نباشد از مدیران توانمند استفاده خواهیم کرد.

وی با اشاره به تدوین سندآمایش سرزمین در استان و شهرستانها براجرایی و عملیاتی کردن این مهم تاکیدکردوگفت:
قطعایکی از الویت هاوبرنامه های پیش رو توسعه همه جانبه استان است.

وی با تاکید بر اینکه فرصت هایی خوبی در سطح استان خراسان جنوبی وجود دارد که بایداز آن استفاده کردگفت:

فرصت هایی که الویت ماست استفاده از فرصت مرز است که با توجه به وجود بازارچه های فعال ونیمه فعال باید در این حوزه ورود کرده ودرتوسعه استان نقش آفرینی کنیم.

استاندارجدید خراسان جنوبی استفاده از ظرفیت های ذخایر معدنی، انرژی وکانی های غیرفلزی که براساس آمارهای سازمان مدیریت در رتبه های پنجم وششم هستیم را از دیگر الویت های کاری برشمرد و تصریح کرد: یکی از حوزه های کاری مد نظر استفاده از ظرفیت های بخش معدن است.

معتمدیان بااشاره به ظرفیت های بخش کشاورزی استان گفت: وجود محصولاتی صادراتی از جمله زرشک و زعفران، انار وسایر محصولات می تواند به وضعیت ارزی کمک کند تا جایگاه کشور و استان در بازارهای جهانی ارتقاء یابد.

وی با تاکید بر اینکه خراسان جنوبی جایگاه خوبی در عرصه اقتصادی کشور دارد بیان کرد: امیدواریم با همفکری و هم اندیشی صاحب نظران حوزه های مختلف تجاری ،بازرگانی واقتصادی وکمک بخش خصوصی تحول آفرین در این بخش ها باشیم.

استاندارجدیدخراسان جنوبی به استفاده از ظرفیت های گردشگری وسایر حوزه های فعال در استان هم اشاره کرد وافزود: در فرصه پیش رو با کمک همه مسئولان ورسانه ها ، از این ظرفیت ها به بهترین نحو استفاده ومعرفی خواهیم کرد.

معتمدیان درپاسخ به این سئوال در انتصاب مدیران الویت شما چیست گفت:یقینا الویت استفاده از ظرفیت وتوان مدیران استانی وبومی خواهد بوداما اصولی داریم وآن هماهنگی تیم کاری است که باید این تیم هماهنگ باشد.

وی ادامه داد: اولویت نخست، مدیران بومی واستانی هستند وچنانچه این تیم هماهنگ نباشد از مدیران سایر استانها استفاده خواهیم کرد.

استاندار جدیدخراسان جنوبی بر استفاده از ظرفیت وتوانمندی نیروی انسانی برای توسعه استان تاکید کرد وگفت:به دنبال کمک هستیم واگر جایی نیاز باشد حتما از ظرفیت سایر بخش ها ونیروی انسانی سایر استانها بهره خواهیم برد.

وی با بیان اینکه باید در استان خراسان جنوبی کار اساسی صورت گیرد تصریح کرد: با توجه به ظرفیت های خوبی که در استان وجود داردوهمچنین مردم نجیب،شریف وخوب استان، از ظرفیت نیروی انسانی به بهترین نحواستفاده خواهد شد.

وی گفت: امیدوارم با تلاشی که صورت می گیردو انسجامی که در استان وجود دارد شاهد تحرک بخشی درحوزه های مختلف ازجمله حوزه اقتصادی با شیم.

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*