با حضور مسئول پروژه های مسکن مهر شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور / مشکلات پروژه های فاضلاب شهرهای قاین و بیرجند بررسی شد

امروز خراسان جنوبی – حمیدی / نماینده مجری طرح پروژه های مسکن مهر شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور در سفر یک روزه به خراسان جنوبی که به منظور بررسی مشکلات پروژه های مسکن مهر استان انجام شد با همراهی مهندس هاشمی مقدم مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان و جمعی از معاونین شرکت از پروژه های شاخص مسکن مهر در دو شهر قاین و بیرجند بازدید کرد.
معاون مهندسی و توسعه شرکت آب و فاضلاب خراسان جنوبی با اعلام این خبر به خبرنگار ما گفت : بازدید از پروژه های مسکن مهر شهر قاین به ویژه پروژه هزار واحدی مسکن مهر این شهر در ابتدای این سفر انجام شد.
مهندس سالاری افزود: پس از بررسی مشکلات دفع فاضلاب این مجموعه، مقرر شد تعداد تانکرهای تخلیه سپتیک افزایش یابد. وی از انجام مطالعات اجرای طرح انتقال فاضلاب از مجتمع هزار واحدی غدیر به محل ایستگاه پمپاژ و تصفیه موقت فاضلاب به وسیله پکیج توسط شرکت آب و فاضلاب طی دو هفته خبر داد و افزود : مقرر شد، بر اساس نتایج مطالعات هزینه های مربوطه به صورت سه سهم یک سوم بین اداره کل راه و شهرسازی استان، شرکت آب و فاضلاب و منابع اعتباری استانی (فرمانداری قاین) تقسیم شود. معاون مهندسی و توسعه شرکت آب و فاضلاب خراسان جنوبی ادامه داد : در سفر به شهرستان قاین از مخزن ۵ هزارمترمکعبی در حال ساخت قاین و طرح های فاضلاب در دست اجرا در این شهر و خط انتقال زون دوم شهر قاین نیز بازدید به عمل آمد.
مهندس سالاری از بازدید نماینده مجری طرح پروژه های مسکن شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور از پروژه های مسکن مهر بیرجند شامل مخزن ۲۰۰۰ مترمکعبی در حال ساخت شمال شهر و پروژه های فاضلاب در دست اجرای این شهر با حضور نماینده فرمانداری و عوامل اجرایی طرح بازدید به عمل آورد. وی بیان کرد : در جلسه جمع بندی که در محل اتاق جلسات شرکت تشکیل شد، تصمیمات مقتضی از جمله افزایش اعتبار مسکن مهر استان از محل ۵۰ میلیارد تومان اختصاص یافته به کل کشور جهت تکمیل طرح های مسکن مهر کشور مورد تصویب قرار گرفت و مقرر شد تصمیمات لازم توسط آبفای کشور گرفته شود.
وی تصریح کرد: بنا به اعلام مسئول مسکن مهر کشور ۴۲ هزار میلیارد ریال جهت ادامه پروژه های مسکن مهر شهرهای کشور در صنعت آب و فاضلاب مورد نیاز می باشد که سهم خراسان جنوبی از این اعتبارات هنوز مشخص نشده است.

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*