۵۰ دانشجوی خراسان جنوبی به دیدار مقام معظم رهبری می روند

مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه بیرجند گفت: ۵۰ نفر از دانشجویان دانشگاه های استان جهت اقامه عزاداری در روز اربعین، به محضر مقام معظم رهبری شرف یاب می‌شوند.

«حجت الاسلام محمدعلی جعفری» در گفتگو با خبرنگار شبستان در بیرجند اظهار داشت: ۱۵ نفر از خواهران و ۳۵ نفر از برادران عضو هیئت های مذهبی دانشگاه های خراسان جنوبی روز سه شنبه ۸ آبان جهت اقامه عزاداری در محضر مقام رهبری به تهران اعزام می شوند.

وی ادامه داد: دانشجویان در بدو ورود به تهران به مسجد دانشگاه تهران خواهند رفت و سپس همراه با دانشجویان سراسر کشور به محضر مقام معظم رهبری در حسینیه امام خمینی(ره) شرف یاب خواهند شد.

مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه بیرجند افزود: این دانشجویان نماز ظهر و عصر را در روز اربعین سید و سالار شهیدان به امامت رهبر معظم انقلاب اقامه خواهند کرد.

وی همچنین از برگزاری مراسم عزاداری در مسجد امام صادق علیه السلام دانشگاه بیرجند در روز اربعین خبر داد و گفت: مراسم عزاداری روز اربعین با حرکت دستجات عزاداری از مقابل خوابگاه های دانشجویان آغاز و بعد از آن با تجمع دانشجویان در محل مسجد، زیارت اربعین قرائت می شود.

جعفری یادآور شد: برگشت دانشجویان خواهران دانشگاه بیرجند که در پیاده روی بزرگ اربعین حسینی شرکت کرده بودند نیز در همان روز طبق برنامه قبلی خواهد بود.

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*