مراسم سالگرد شهید مدافع وطن “کلاته‌نایبی” در بیرجند برگزار شد

نخستین سالگرد شهید مدافع وطن محمد کلاته‌نایبی در بیرجند برگزار شد.

نخستین سالگرد شهید مدافع وطن "کلاته‌نایبی" در بیرجند برگزار شد

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بیرجند، حجت‌الاسلام حسین فلسفی‌راد صبح امروز در نخستین سالگرد شهادت شهید مدافع وطن محمد کلاته‌نایبی اظهار داشت: اربعین امام حسین (ع) دنیا را تکان داده و مسلمانان و غیرمسلمانان جاده عشق را طی می‌کنند تا به حسین (ع) اقتدا کنند.

وی بیان کرد: اگر یا حسین (ع) می‌گوییم باید با امام حسین (ع) باشیم چون امام حسین شهید شد که مقام بر باد رفته انسانیت را به انسان بازگرداند.

امام جمعه مود گفت: خداوند راه شهدا را باز گذاشته تا مسیر خود را گم نکنیم و امروز دشمن در تلاش است تا شور حسینی را به ما بدهد و شعور حسینی را از ما بگیرد.

فلسفی با بیان اینکه امروز باید بدانیم که یزید و امام حسین (ع) زمان ما چه کسانی هستند و باید بصیرت داشته باشیم افزود: امروز باید آگاه باشیم که دشمن در تلاش است تا مسأله انقلابی بودن را در جامعه کمرنگ کند.

وی بیان کرد: دشمنان از موشک‌های ایران می‌ترسند و اگر پشه‌ای در خلیج فارس پر بزند سپاه آن را متوجه می‌شود.

امام جمعه مود با اشاره به حوادث تروریستی ۳۱ شهریور ماه در اهواز گفت: وقتی در اهواز ترقه بازی توسط دشمن انجام شد چند روز بعد موشک‌های سپاه در قلب تروریست‌ها فرود آمد که این نشان عزت ایران اسلامی است.

فلسفی گفت: روحانی انقلابی،کارگر انقلابی و مدیر انقلابی باید در جامعه وجود داشته باشد و باید بدانیم که هر جایی که بدون چون و چرا از فرمایشات رهبری تبعیت کردیم موفق و پیروز شدیم.

وی تصریح کرد: زحمات نیروی انتظامی برای ایجاد امنیت هرگز از دید ملت مغفول نمانده و شهدا علاوه بر اینکه دنیای خود را به خوبی مدیریت کردند مرگ خود را نیز مدیریت کردند.

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*