مدیر کل بهزیستی خراسان جنوبی: برقراری هزار و ۴۵۴ تماس بامرکز اورژانس اجتماعی در خراسان جنوبی

بیرجند- مدیر کل بهزیستی خراسان جنوبی گفت: هزار و ۴۵۴ تماس بامرکز اورژانس اجتماعی طی نیمه نخست سال جاری حاصل شده که از این تعداد ۲۷۰ مورد در زمینه کودک آزاری بوده است.

علی عرب نژاد در گفت و گو با خبرنگار مهر اظهار کرد: در سال گذشته تعداد دو هزار و ۱۲۶ تماس به اورژانس اجتماعی خراسان جنوبی حاصل شده است که این آمار در شش ماهه اول سال جاری هزار و ۴۵۴ مورد بوده است.

مدیر کل بهزیستی خراسان جنوبی بیان کرد: در شش ماهه نخست سال جاری تعداد  اعزام ها ۷۳۱ مورد و میانگین اعزام به صورت روزانه چهار اعزام بوده است.

عرب نژاد با اشاره به خدمت گیرنده گان به شماره ۱۲۳(اورژانس اجتماعی) ادامه داد: در تماس های با خط ۱۲۳ در شش ماهه نخست سال جاری تعداد ۲۷۰ مورد کودک آزاری، ۱۲۴ مورد همسرآزاری، ۴۱ مورد زنان و دختران آسیب دیده، ۳۴ مورد در زمینه خودکشی و ۶۹ مورد اختلافات حاد خانوادگی بوده است.

وی در زمینه اعزام و شناسایی تیم سیار اورژانس اجتماعی نیز افزود: ۲۸۴ مورد کودک آزاری، ۶۸ مورد همسرآزاری، ۴۱ مورد زنان و دختران آسیب دیده، ۳۷ مورد در زمینه خودکشی و ۷۴ مورد اختلافات حاد خانوادگی اعزام و شناسایی تیم سیار در نیمه نخست سال جاری داشته ایم.

مدیرکل بهزیستی خراسان جنوبی گفت: در مرکز مداخله در بحران ۲۳۷ مورد پذیرش داشته ایم که از این تعداد ۱۸۹ نفر زن و ۴۸ نفر مرد بوده اند.

عرب نژاد در زمینه نحوه ارائه خدمت  اظهار کرد: در مورد ۱۵۰ نفر خدمت سرپایی و ۳۹ نفر نیز به صورت نگهداری خدمت ارائه شده است.

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*